Mies harrastaa puhelinseksiä..toisen kans :(
Olin tänään lataamassa kuvia kännykästäni miehen tietokoneelle. No, sattuipa niin että aloin pläräämään miehen puhelimesta siirrettyjä kuvia ja sieltähän putkahti kuva puolialastomasta naisesta otettu peilin kautta. Huusin heti miehen paikalle ja kysyin kuka tuo nainen on. Mies soperrellen selitti että hänen pitkäaikainen ystävänsä. Kysyin että mitä helvettiä..miksi sinulla on tuollainen kuva ja onko näitä kuvia lisää (tässä oli päiväys marraskuulta). Ei varmasti, mies sanoi. Käskin tuoda puhelimen mulle. Selasin kuvat..ei mitään... Mutta kun avasin Whatsappin niin meinasin kuolla. Tämän naisen kanssa käytyjä keskusteluja pelkältä tältä päivältä (aamupäivästä kun minä olin vielä töissä.. viestittely jatkunut melkein kolmen tunnin ajan..) Lisää kuvia, hyvin paljastavia ja mies lähettänyt myös kuvia tälle. Mies selitti nolona että kyseessä on hänen vanha ystävänsä jonka kanssa joskus ollut jotakin juttua, ei mitään vakavaa. Ja nyt harrastavat vaan virtuaaliseksiä. Viesteillä..puhelimessa..kuvilla.. Ei kuulema ole ollut mitään fyysistä vaan pelkästään satunnaisesti viestitelleet. Viestit oli tämänkaltaisia "Haluan sua aaaahaahahaaaa!!" "Minäkin sua uuh uuuh". Mies vähättelee, ei kuulemma tälläinen ole pettämistä hänen mielestään...?? Vannoo ettei ole häneen kajonnut eikä oikeasti haluaisikaan.
Sain tietää tästä iltapäivällä. Nyt oli pakko tulla tänne jakamaan tämä, jäsentää ajatuksia.. Ajoinmiehen ulos että saan aikaa miettiä.. Oon aina ollut pettämistä vastaan..Meneekö tässä jo se raja..? :/ Ajatus vaan hakkaa..onkohan ne kuitenkin oikeasti tehneet jotakin muutakin..
Kommentit (7)
Marraskuusta tuo kuva minkä löysit.. Miten kauan ovat jatkaneet??? :O
Jättäisin. En luottaisi tuollaiseen,ei tule muuttumaan. Mieti kuinka kauan valehdellut sulle..
Ei ihan mustavalkoinen tilanne. Sinuna soittaisin naiselle ja kysyisin hänen versiota.
Ihan normaaliahan tuo. Sä et vain ymmärrä...
Oletko muutoin huolehtinut miehen seksuaalisista tarpeista?
Mitä vittua! Tasan lentäisi ukko pihalle jos tekisi tuollaista!
Pettäminen on muutakin kuin sitä että kettu menee koloon!