Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kadutko jotain miesjuttujasi menneiltä vuosilta?
Kommentit (44)
Kadun sitä että häpesin itseäni tilanteissa joissa oikeasti häpeissään olisivat joutaneet olla ne kaikki aikuiset miehet jotka lähentelivät ja koskettelivat luvatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kadun sitä, että olen käyttänyt elämästäni yhteensä varmaan kymmenen vuotta haikaillen sellaisten ihmisten perään, jotka joko eivät välittäneet minusta tai sitten eivät vain halunneet tarpeeksi tehdäkseen mitään. Sitä kadun.
En ole tehnyt mitään, mitä pitäisi katua ja olen siihen ihan tyytyväinen.
Alue: Aihe vapaa
Mulla oli nuorena 16-19v tosi paljon säätöjä. Etsiskelin seksin kautta hyväksyntää lapsuuden hyväksikäytön takia.
Eihän sitä irtoseksistä saanut.. Päinvastoin, tuli kaikkea muuta kamalaa kuten kerran sairastettu klamydia, vahinkoraskaus, abortti, yksi uusi raiskauksen yritys ja väkivaltainen parisuhde. Ainiin ja yksi mies kuvasi puuhiamme salaa.
Kaikki nähty. Kadun ainoastaan sitä, että en kuunnellut lukioikäisenä kuraattoriamme joka sanoi että hakeudu psykologille.
Nyt 25-vuotiaana oltu viisi vuotta maailman ihanimman miehen kanssa yhdessä. Ja terapiassakin käyty. Eipähän tarvi jännitystä hakea vanhempana. Sitä on ollut jo ihan liikaa. Tasainen ja turvallinen elämä ei kuulosta yhtään tylsältä🥰