Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko jotain miesjuttujasi menneiltä vuosilta?

Vierailija
18.01.2022 |

Minä kadun paria säätöä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kuspäitä tullut tapailtua ja heidän kanssaan seksiä harrastettua!

En kadu sitä että olen ollut avarakatseinen ja luottavainen nuori nainen. Enkä kadu sitä että olen tutustunut ja ihastunut toisiin, ja uskonut heistä hyvää. On mielestäni näin myöhemmin katsottuna ihailtavaa ajatella toisista hyvää. Onneksi kuitenkin oppinut että se ei tässä maailmassa kannata!

Vierailija
22/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu sellaisia yhdenyön sekstailuja joista ei ole mitäänntullut. Ei hyvää eikä huonoa. Sen sijaan kadun niitä parisuhteita ja tapailusuhteita, joissa minua on satutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman mulkun vähemmän olisin voinut sänkyyni tuoda.

Vierailija
24/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nuorempana aika villi meininki, en juurikaan miettinyt kannattaako vai ei, kun harrastin yhden illan juttuja ja sekalaisia suhteita. En mä niitä kadu, se olisi ihan turhaa. Tehty, mikä tehty, ja nyt olen niin kyllästynyt miehiin ja seksiin, että viihdyn yksin sinkkuna. Edellisen suhteen kaaduttua päätin, että mun elämäni miehet sai nyt olla tässä. Kiitos, oli kivaa, niin kauan kun sitä kesti.

Vierailija
25/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä en kadu. Paljon olen mokaillut ja pyörinyt väärässä seurassa, mutta romanttiset miessuhteet on jostain syystä sujunu hyvin (ei hyväksikäyttöä). Mulla on joku synnynnäinen tutka tässä, tai sitten vaan hyvä tuuri.

Nyt 10 vuotta ihanan miehen kanssa. Seksuaalisia ahdistelijoita on kyllä tullut vastaan tämänkin suhteen aikana, mutta ei mulla ole niissä mitään katumista. En olisi voinut toimia toisin. On parempi luottaa ja pettyä kuin olla koskaan luottamatta.

Vierailija
26/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun 80-90-lukujen yhden tai kahden illan juttuja. Toisaalta kävihän niistä selville, että satunnainen seksi on useimmiten todella huonoa seksiä, joka ei maksa vaivaa. Ja toisaalta en koskaan mennyt sänkyyn yhden illan juttu mielessä, vaan pidin kaikkea tutustumista mahdollisen suhteen alkuna. Ei koskaan sitten löytynyt parisuhdetta, ei pitemmän kaavan mukaan tutustuttaessakaan.

Olisi kamalaa olla 55+ ja niin kokematon, että luulisin jääneeni paljostakin vaille.

Vierailija
27/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en. Paljon yhden illan juttuja, hyviä ja huonoja. Nykyinen minä olisi jättänyt ne tekemättä, nutta tulipa koettua. Yksi todell huono tapailusuhde oii, lopulta minut hakattiin sairaalakuntoon, kylkiluut mäsänä. Sitä kadun. Nyt ikää 52v, toimisin toki eri tavalla kuin 25-vuotiaana.

Vierailija
28/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain, etten harrastanut nuorena tarpeeksi juttuja eri miesten kanssa.

Vierailija
29/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt aktiivisesti kärvistele katumuksen tunteissa, mutta on siellä pari prinssi Uljasta jotka olis kyllä voinut jättää väliinkin.

Vierailija
30/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Otin ensimmäisen vastaan tulevan mukiin menevän miehen. Se oli toinen kahdesta kardinaalimokasta jonka tein.

Vierailija
31/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun yhtä yhdenillan juttua. Oli niin surkea 2min pano pienen pienellä munalla jonka juuri sai kauhealla vaivalla nostettua pystyyn, että en saanut siitä kyllä mitään vaikka yleensä saan helposti.

Toisaalta opin sen jälkeen arvostamaan hyvää seksiä ihan eri tavalla. Että se hyöty siitä kyllä oli.

Tämä miehille kannustukseksi: ei niin pientä munaa olekaan, ettei siitä jotain hyötyä jollekulle olisi.

Vierailija
32/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Otin ensimmäisen vastaan tulevan mukiin menevän miehen. Se oli toinen kahdesta kardinaalimokasta jonka tein.

No jos olet tyytyväinen, voin sanoa suurella kokemuksella, ettet tuskin mitään menettänyt

Vierailija
33/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadun yhtä yhdenillan juttua. Oli niin surkea 2min pano pienen pienellä munalla jonka juuri sai kauhealla vaivalla nostettua pystyyn, että en saanut siitä kyllä mitään vaikka yleensä saan helposti.

Toisaalta opin sen jälkeen arvostamaan hyvää seksiä ihan eri tavalla. Että se hyöty siitä kyllä oli.

Tämä miehille kannustukseksi: ei niin pientä munaa olekaan, ettei siitä jotain hyötyä jollekulle olisi.

Kyllä tosi pienestäkin on - miehelle itselleen

Vierailija
34/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ettei mitään säätöjä ollut nuorena. Silloin olisi ollut mahdollisuus säätää.

Vierailija
35/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisen miehen kaveriin olisi voinut jättää väliin, en vaan voinut itselleni mitään.

Vierailija
36/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet tyytyväinen, voin sanoa suurella kokemuksella, ettet tuskin mitään menettänyt

Olen menettänyt ja miehenikin on menettänyt. Olin liian epäkypsä pariutumaan. Emme ole olleet ihan toivoton pari ja siksi emme ole saaneet aikaiseksi erota, mutta olemme väärät ihmiset toisillemme rakastettuna. Kavereina ok.

Vierailija
37/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun ja en. On esimerkiksi ollut hirveä lyttäävä poikaystävä ja toinen kunnon petturiluuseri, joista jälkeenpäin mietin mitä olen ajatellut ja miksi olen tuhlannut aikaani tuollaisiin. Mutta ainakin näistäkin on oppinut jotain, joten siinä mielessä ei kaduta.

Vierailija
38/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, etten tajunnut jättää aiemmin sitä "kilttiä ujoa nörttimiestä", joka paljastui väkivaltaiseksi hyväksikäyttäjäksi.

Niitä muutamia yhden illan juttuja ja säätöjä en kadu, vaikkeivät olleet kummoisia. Eipähän tarvitse miettiä millaista olisi ollut niitä harrastaa nyt kun olen vakiintunut OIKEASTI kiltin ja kunnollisen miehen kanssa.

Vierailija
39/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun vähän seksisuhdetta. Kumppani ihastui, vaikka oli puhetta, ettei niin saisi käydä. Sinänsä inhimillistä ja lähinnä kaduttaa se, etten lopettanut suhdetta heti. Mies lähettelee edelleen viestejä kännissä, vaikka suhde loppui jo kohta kolme vuotta sitten. Se on jotenkin pelottavaa.

Yks yhdenillan juttu oli, jonka olis voinut jättää väliin, mutta no, kokemus sekin.

Vierailija
40/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä.