Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä lihon aina kun yritän laihduttaa?

Vierailija
17.05.2015 |

:(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:51"]:(
[/quote]

Koska ajattelet ruokaa ja siihen liittyvää toivottua laihtumista.

Itse laihduin 24 kg.

Kevensin mieleni, enkä voivotellut läskejäni.

Sen sijaan sisustin poikani huoneen: hioin, kittasin ja maalasin seinät. Hioin, kittasin ja maalasin huonekaluja.

Unohdin ruoan ja sen ajattelemisen. Sen sijaan touhuan intohimoisesti. Minulla ei ole aikaa ajatella ruokaa.

Tällä hetkellä painan n. 42-50 kg.

Vierailija
22/26 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha ketju mutta kirjoitan kuitenkin. Mulla on sama juttu: aina kun alan keventää ruokavaliota rajusti painoni nousee muutaman kilon . Jos kevennän rajusti laihhdun(kuihdun) kyllä mutta kilot tulevat takaisin korkojen kanssa. Tuntuu kuin kehoni olisi päättänyt pysyä tässä 10 kg ylipainossa vaikka henki menisi.

Olen käynyt salilla PT:n kanssa vuoden  2 kertaa viikossa: paino pysyi samana, rasva paloi kyllä mutta lihakset kasvoi. Olen yhden kesän lenkkeillyt 3 kertaa viikossa reippaasti, paino ei pudonnut.

Syön varmasti väärin. En syö makeata, liikaa rasvaa varmasti mutta en mässäile. Vettä juon ihan liian vähän, sekö syy?

Ärsyttää olla koko ajan vähän pyöreämuotoinen mutta minkäs teet? Läskit on ja pysyy. Joku muu olisi näillä liikuntaspurteillani laihtunut monia kiloja mutta MINÄ EN.

Vierailija
24/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan lihavien, ikuisten laihduttajien harhaluulo tämä "syöt liian vähän". Eihän se terveellistä ole syödä vaikka 500kcal joka päivä, mutta et sillä tavoin liho yhtään.

Mammat oikeasti paasaavat kuinka netissä laskivat, että heidän täytyy syödä 2200kcal/pv. Ja ihan hirveää jos vaikka töiden vuoksi lounas myöhästyy tunnilla, koko laihdutus pilalla tämän vuoksi.

Vierailija
25/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:19"]

Voisko se syy olla siinä että nukun liian vähän ja on stressiä? Lapsi on sairastellut paljon ja olemme ravanneet sairaalassa ja valvoneet öitä. Ap

Todellakin! Tappava yhdistelmä! Olet väsynyt ja stressaantunut, ja haet ehkä lohtua ja piristystä ruoasta? Tasaa tilanne syömällä hyvin ja koettamalla rentoutua aina kun mahdollista. Varmasti jossain vaiheessa saat myös pitkät yöunet takaisin, ja saat nukkua klo 12 asti vapaapäivänä.

En kuitenkaan syö paljoa mutta kokoajan on nälkä.

Ap

Syö enemmän niin ei ole nälkä.

Vierailija
26/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vanha ketju mutta kirjoitan kuitenkin. Mulla on sama juttu: aina kun alan keventää ruokavaliota rajusti painoni nousee muutaman kilon . Jos kevennän rajusti laihhdun(kuihdun) kyllä mutta kilot tulevat takaisin korkojen kanssa. Tuntuu kuin kehoni olisi päättänyt pysyä tässä 10 kg ylipainossa vaikka henki menisi.

Olen käynyt salilla PT:n kanssa vuoden  2 kertaa viikossa: paino pysyi samana, rasva paloi kyllä mutta lihakset kasvoi. Olen yhden kesän lenkkeillyt 3 kertaa viikossa reippaasti, paino ei pudonnut.

Syön varmasti väärin. En syö makeata, liikaa rasvaa varmasti mutta en mässäile. Vettä juon ihan liian vähän, sekö syy?

Ärsyttää olla koko ajan vähän pyöreämuotoinen mutta minkäs teet? Läskit on ja pysyy. Joku muu olisi näillä liikuntaspurteillani laihtunut monia kiloja mutta MINÄ EN.

Ei liikunta laihduta, vaan ruoka.  Syöt väärin, jos et laihdu. Enkä tarkoita määrää, vaan sisältöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi