Teko, jonka jälkeen ei ole oikeutta elää?
Mielipiteitä: Mikä on sellainen teko, jonka jälkeen ihmisen olisi parempi vain päättää päivänsä?
Olin itse alta parikymppisenä suorastaan hirviö. Sitten kasvoin aikuiseksi ja muutuin. Nykyisin en muuta teekään kuin kadun ja häpeän ja inhoan itseäni. En ole oikeutettu sääliin enkä anteeksiantoon. Haluaisin teidän mielipiteitänne teoista, jotka ovat ehdottoman anteeksiantamattomia, jotta osaisin suhteuttaa, ovatko minun sellaisia.
Kommentit (54)
sanoisin, että jos tahallaan tekee pysyvän ruumiillisen vamman, joka haittaa uhrin elämää niin sitten ei ansaitse elää
Ei sellaista ole. En usko kuolemantuomioon.
Eri asia minkä kanssa pystyy itse elämään
Jos olet raiskannut tai seksuaalisesti hyväksikäyttänyt lasta, ois lopettaminen aika hyvä vaihtoehto. Ihan kaikkien kannalta
Vialliset eläimetkin lopetetaan. Ja noin toimittuasi et enää ole ihminen.
Ok, ei ole ainakaan vielä tullut tässä ketjussa vastaan niitä asioita, joita minä olen tehnyt.
AP
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:23"]Ok, ei ole ainakaan vielä tullut tässä ketjussa vastaan niitä asioita, joita minä olen tehnyt.
AP
[/quote]Mitä olet tehnyt
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:23"]Ok, ei ole ainakaan vielä tullut tässä ketjussa vastaan niitä asioita, joita minä olen tehnyt. AP [/quote]Mitä olet tehnyt
[/quote]
En kerro tunnistamisriskin vuoksi.
AP
Minkään pahan teon jälkeen ei ole oikeutta kuolla. Se on aivan liian helppoa. Kun on tarpeeksi paha teko niin askeettinen elämä pienessä vankisellissä vailla virikkeitä mauttomalla ruoalla tarpeen vaatiessa vaikka elämän loppuun asti.
Kuolemantuomiot ja kiduttaminen ei kuulu sivistysvaltioon.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:53"]
Mut jos tappaa jonkun rangaistuksena tappamisesta niin sittenhän on itsekin tappaja!! Ja sit sut pitäis tappaa sen takii ja sit sen sun tappaja pitäis tappaa... u get the idea. An eye for an eye and the whole world goes blind.
[/quote]
Luuletko, että 99 % kansasta ajattelee noin pitkälle?
[/quote]
enemmistö kyllä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 05:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:58"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:15"] Lapsen raiskaus tai/ja tappo/murha. [/quote] Miksi lapsen raiskaus, tappo tai murha olisi sen pahempi temppu kuin lapsenkaan? [/quote] Ei kun siis aikuisen. [/quote] Lapset ovat melko viattomia eivätkä varmasti ole tehneet aikuiselle mitään niin pahaa.. Ymmärrän jollain tavalla kostomurhia.
[/quote]
Lapset eivät ole viattomia. Lapset ovat kaiken pahan alku ja juuri. Kaikki lapset pitäisi kiduttaa hengiltä mahdollisimman hitaasti ja tuskallisesti. Myös sinunkaltaisesi lasten hyysääjät pitäisi kiduttaa hengiltä.
[/quote]
apua. Voiko noin ajatella? Oikeesti. Toivottavasti haet itsellesi apua. Mitä sinulle on tehty ja mitä sinulle on itsestäsi uskoteltu jo lapsesta asti? Toivon, todella että haet ja saat apua. toivon, että suot hyvää itsellesi ja muille.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:21"]Vialliset eläimetkin lopetetaan. Ja noin toimittuasi et enää ole ihminen.
[/quote]
Ekaksi, ihmiset ja eläimet ovat kaksi ihan eri asiaa eikä niiden tappamista voi edes verrata toisiinsa. Toiseksi, ihmiset ovat aina ihmisiä täysin riippumatta siitä mitä he ovat tehneet. Ihmisyyttä ei voi menettää. Että eiköhän "vialliset" ihmisyksilöt pitäisi vain laittaa lukkojen taakse niin eivät aiheuttaisi harmia.
Kuoleminen.