Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meillä on loistava seksielämä

Onnellinen puoliso
18.01.2022 |

Siksi, että meillä on loistava parisuhde. Mieheni hymyilee minulle, minä hymyilen hänelle. Halaamme usein, pitkään ja lämpimästi. Katsomme toisiamme silmiin. Otamme kädestä kiinni. Kosketamme arjen keskellä pyyteettömästi. Pusuttelemme ja suutelemme. Kerromme kaikki pienimmätkin ja vähäpätöisimmätkin asiat toisillemme. Nauramme yhdessä. Voi miten paljon meillä onkaan iloa ja huumoria. Meillä on aikaa erikseen ja yhdessä. Me hyväksymme toisemme sellaisina kuin olemme. Meillä on rauhaa ja rakkautta. Sängyssä me pidämme huolen toistemme nautinnosta siinä missä omastakin. Haluan tehdä miehelleni hyvää, koska hän on niin ihana. Haluan nähdä hänen nauttivan. Hän haluaa nähdä minun nauttivan. Kukaan ei vaadi eikä valita. Meillä on loppuelämä aikaa, jos toinen ei illalla jaksakaan. Sitten otetaan kainaloon ja hellitään. Meillä on ymmärrystä ja lempeyttä ja täydellinen yhteys. Ja loistava seksielämä.

Nyt ne, jotka on toisenlaisessa parisuhteessa, voivat miettiä, miksi heillä EI ole loistava seksielämä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanottu, että pitkässä parisuhteessa tulee vaikeuksia, tunteet laimenee ja seksi on välillä kortilla. Mihinkä tämä väite perustuu? Meillä ollut perhepiirissä tragediota, on mennyt yritystä nurin, työttömyyttä ja ulosottoja. Parisuhteeseen ja seksiin vaikuttaneet vain vahvistavasti. Aina ollut ap:n tavoin rakkausliitto, tuettu ja tuvattu toisiimme. 20v mentiin naimisiin ja kohta ollaan yhdessä eläkkeellä. Seksiä vieläkin kerran viikossa.

Siihen, että elämä on välillä kaikille vaikeaa, mutta aivan samaa mieltä olen tuosta, että onnelliset parit vain vahvistuvat noista vaikeuksista. Suhde syvenee, kun asioita käsitellään. Toiset taas toteavat, etteivät vaikeudet vahvistaneet, vaan murensivat ja on parempi jatkossa elää erillään. Tai sitten toteavat, että onneton suhde on parempi kuin ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi