Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamaton! Millainen oli omikron?

Vierailija
18.01.2022 |

Flunssa vai kuolemantauti?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kun keväinen tuuli ja poistui kuin ilta aurinko , vaikka olen valtamedian kertomana lähes kuolemanriskiryhmää +50

Vierailija
2/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän lievä nuha. Toista se on flunssa joka on ihan oikea tauti mikä voi kestää viikkojakin ja ajaa todella huonoon kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kauheaa. 40 asteen kuume ja tunne että tukehtuu. Olisi se rokote kannattanut ottaa :(

Vierailija
4/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen nuorena koettu hirvittävä tappelu , lehdessä kerrottiin että ihan hirvittävä , mistään en olisi itse tiennyt mutta vastustaja kertoi että veti minua tunnin turpaan 2 käsin.....

Vierailija
5/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyt on haittoja suuremmat sano pfizer.

Vierailija
6/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpeä, piristävä, virkistävä, hyvin hedelmäinen.

Vierailija
7/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan kiva jos vastattaisiin rehellisesti.

Kun tässä miettii ottaako rokote vai ei. Molemmista kun mun tapauksessa saatta lähteä henki. Eristäytyminen ei auta. Lapset tuo taudin koulusta.

Vierailija
8/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapokas, neutraali, yli kypsä , hieman terskainen....

Vierailija
9/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Voi olla parhaillaan päällä. Lievää yskää jos sitä voi edes yskäksi sanoa. Sydän välillä muljahtelee ja pyöräillessä hengästyy helposti. On ollut pahempia flunssia kuin tämä.

Vierailija
10/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sannalle , ei suomalainen tuntemattomia usko........paitsi lääkäreitä ja usa setiä.

Vierailija
11/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä miettii ottaako rokote vai ei. Molemmista kun mun tapauksessa saatta lähteä henki. Eristäytyminen ei auta. Lapset tuo taudin koulusta.

Ei kannata ottaa ainakaan omikronin takia.

Vierailija
12/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole salaliittoja , prinssi andrew myös kertoi retkistään mitään salailematta , vapaaehtoinen pakkopano ...1 kerta.......2 kerta......

Vierailija
13/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskää, yskää, yskää..ja ohi.

Mutta onneksi Marin on Orpon pikku kätyri ja koronapassista tulee rokotepassi helmikuussa, kun itse pandemia poistuu. Mutta se valta. Kukaan ei halua luopua mahtavasta diktatuurivaltikasta.

Vierailija
14/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ole koronat tarttuneet.

Vierailija
15/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä mikä oli, mutta vähän aikaa sitten heräsin yöllä palelemiseen, mittasin kuumeen 38 astetta oli, laitoin lisää peittoja päälle eikä aamulla ollut enää lämpöä.

Vierailija
16/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella 6v omicron ja 6 päivää korkea kuume 38.7-39.7. Ripulia, oksentelua, kurkkukipua, päänsärkyä, kurkkukipua, nuhaa, yskää, limaa. Nyt on pari päivää ollut kuumeeton mutta yskäinen.

Vierailija
17/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kesti yhden päivän lievänä nuhana ja lievänä pahoinvointina. Eli ei hirveästi harmita koko sairaus, kun en ole muuten rajoittanut elämääni juuri ollenkaan. Suosittelen muillekin.

Vierailija
18/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna seisokissa pari päivää ja sitten totaali kuukahdus.

Vierailija
19/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä koronan hallinnassa onkin pahiten pielessä. Ihmisiltä on riistetty mahdollisuus valistuneen päätöksen tekoon. Holhotaan ylhäältä päin tee näin, älä tee näin, vaikka on moneen kertaan nähty ettei holhoajilla ole hajuakaan. Kolikkoa heittämällä fifty-sixty mahdollisuudet päätyä parempaan vaihtoehtoon. En edes yritä kertoa miten sinun kannattaisi tehdä kun en tiedä sitä varmuudella itsekään. Tee kuten itse parhaaksi koet.

Vierailija
20/21 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni nopeasti (2 päivässä) ohi, kuumetta oli. Miehelläni (rokotettu) tauti oli pahempi. Ollaan 3-kymppisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi