Kumman kanssa olisitte mieluummin naimisissa, Mr. Beanin vai Pokka pitää Hyacint Bucketin?
Kommentit (15)
Hyacinthin,vaikka sukupuoli otettaisiinkin huomioon.
T. Heteronainen
Me. Beanin, koska olen melko yhtä outo. Dynamiitillä en ehkä tosin maalaisi seiniä...
Hyacinthin, koska Mr Bean on mulle liian hiljainen. Pönttöjä ne on molemmat, mutta mieluummin olisin räpätädin kanssa.
Jos sukupuolta ei oteta huomioon? Mikä kysymys tuo on? Olen nainen, joten Mr. Bean.
Mr. Bean. Olen itsekkin vähän tohelo.
En voi olla ottamatta sukupuolta huomioon. Hyacinthin kellistäminen budoaarin puolelle on lempifantasioitani. Tiedetään, pervo olen.
Monessa kodissa saattaneet jo nyt asua herra Bean ja rouva Bukeeeeee pariskuntana... Tuppisuu ämpyilijä ja räpätäti.
Hyacinthin, koska pitää hyvää huolta huushollista ja on omalla tavallaan rakastettava.
Mr.Bean sopisi paremmin. Kyllä tuollainen räpätäti niin kuin Hyacinth olis jo aivan liikaa. Toisaalta itselläkin on taipumusta olla vähän Mr.Beanin kaltainen kömpelys, niin en tiedä mikä lopputulos siinä sitten olisi kun molemmat sekoilis samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
En voi olla ottamatta sukupuolta huomioon. Hyacinthin kellistäminen budoaarin puolelle on lempifantasioitani. Tiedetään, pervo olen.
Hyacinthin vibraattorit ovat varmaan myös todella siistissä järjestyksessä.
Hyacinth, koska Mr Beanin kanssa menisi totaalisesti hermot heti! Ja olisi aina kukkia vaasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyacinthin vibraattorit ovat varmaan myös todella siistissä järjestyksessä.
Ja kaikki perintökalleuksia!
Vierailija kirjoitti:
Mr. Bean. Olen itsekkin vähän tohelo.
Neutralisoisitte toisenne ja muodostuisi vahingossa maailman toimivin ja organisoiduin huusholli.
Hyacint