Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leikkaatteko kurkusta sen nahistuneen leikkauspinnan pois ennen

Vierailija
17.05.2015 |

Kuin siivutatte sitä leivälle?
Peukku ylös jos leikkaat!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettakoon tähän vielä, että kyllä leikkaan! En voisi laittaa nahistunutta suuhuni!

Vierailija
2/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:32"]Kirjoitettakoon tähän vielä, että kyllä leikkaan! En voisi laittaa nahistunutta suuhuni!
[/quote]

Jälkimmäinen pätee moneen muuhunkin suuhunpantavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan kun pilkon salaattiin tai muuten lisukkeeksi, mutta joskus syön sen itse siinä pilkkoessani. Pesettekö te muuten kurkut ja kuinka hyvin?

Vierailija
4/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:18"]

Leikkaan kun pilkon salaattiin tai muuten lisukkeeksi, mutta joskus syön sen itse siinä pilkkoessani. Pesettekö te muuten kurkut ja kuinka hyvin?

[/quote]

Huuhdon vain jos on tarttunut leikkuulaudalta leivänmuruja, ei kuorittuja tarvitse pestä. Kuorineen söisin vain tosi tuoretta kotimaista luomukurkkua.

Vierailija
5/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelen kurkun veden alla aina ennen käyttöä, en siis ennen jokaista käyttöä vaan ensimmäisen käytön kohdalla. Leikkaan myös sen kurpan pois ja heitän roskiin.. Poikaystävä aina tahtoo syödä sen!?

Vierailija
6/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko om ollut nahistumassa. Jos noin alle vuorokauden, syön itse. Muuten heitän pois. Syömme vain suomalaisia kurkkuja, pesemme hyvin. Lapselle joskus kuoritaan pätkä järsittäväksi, yleensä kuorineen luomukurkkua.

Vierailija
7/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muille leikkaan, niin syön sen ekan nahkean viipaleen itse. Kovin paljon se ei nahistu, kun käännän pakkausmuovin leikkauspinnan päälle.

Vierailija
8/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän aina sen päätypalan meidän koiralle, kurkku on sen herkkua, huvittava otus! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi