Mies vei 11 karatepukua takapihalle kuivamaan.
Naapurusto ja ohikulkijat varmasti ihmettelevät että noinko rajusti harjottelee karatea vai onko sielä karatekoulu.
Kommentit (51)
Ei vittu mitkänaurut sain.... Aattele jos olis kaikki pöksyt laittanu roikkuu olis joku luullu lakana tehtaaksi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:29"]Etsin sitä suhisevat katapotkut- ketjua mut ei löydy... Oisko ap:lla se arkistoissaan jaettavaksi?
[/quote]
En ole ap, mutta olen myös etsinyt tuota ketjua, todennäköisesti se on poistettu. Ja täytyy sanoa että siinä on tapahtunut suuri vääryys. Samalla tuhoutui yksi kaikkien aikojen paras av-ketju.
Minun mies ripusti erän pinsettejä kuivamaan. Harrastaa filateliaa. Sille ei moni sen huomattuaan ole vinoillut. Pelkäävät saavansa postimerkin takapuoleen.
Suhina kata mies.. Korkea vyötäröstä farkut ja takatukka.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:29"]Etsin sitä suhisevat katapotkut- ketjua mut ei löydy... Oisko ap:lla se arkistoissaan jaettavaksi? [/quote] En ole ap, mutta olen myös etsinyt tuota ketjua, todennäköisesti se on poistettu. Ja täytyy sanoa että siinä on tapahtunut suuri vääryys. Samalla tuhoutui yksi kaikkien aikojen paras av-ketju.
[/quote]
Joo, se on poistettu =(
Löysin linkin, mutta Sivu on poistettu
Sen sijaan lumiukkoketju ja kuusiketju taitavat olla tallella. Ja se kun muut ihailevat leukoja vet
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:12"]
Meillä lähes sama paitsi eri laji ja minä vien puvut kuivumaan, salaa ylpeänä pidän niitä siellä jo kiivinakin, kun se mies on aika lyhyt eikä mitenkään atleettisen näköinenkään. Joskus käynyt sitä kumartelua katsomassa, muistakaa siskot varautua tällaiseen miehen itsetehostus pelleilyyn, jos erehdytte ottamaan itseänne lyhyemmän miehen. Mieluummin ottaisin sen urheiluauton tuohon pihaan, kun pyykkejä ripustelisin.
[/quote]
Urheiluautolla ei hakata läjäpäin vihollisia nippuun. Urheiluauto on lyhyen munan jatke.
Ohikulkijat luuli varmaan että teidän pihalla ku ku klux kalanin kokoontuminen
Vein 15 stringit pihalle kuivumaan. Mitähän minusta ajatellaan? Laulan kirkkokuorossa.
Mulla tuommonenn takapihalla kesäsin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Casting_couch#/media/File:Backroom_Castin…
Ooksä se sama, jonka mies ilmaisee itseään ties millä näyttävillä potkuilla, kierteillä ja käsimerkeillä?