Pitkässä parisuhteessa oleva nainen, kuinka usein haluat seksiä
kumppanisi kanssa? Minkä ikäinen olet ja kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Kommentit (39)
Jokapäivä 62 v ja yhdessä 40 vuotta.
Vastaan vaimoni puolesta. 25v yhdessä. Vaimo haluaa orkkuihin asti pari kertaa viikossa. Itse haluan 4-5krt viikossa ja molempien halut toteutuu.
Totuus taitaa olla kerran kuussa max. vaikka täällä jotain ihan muuta väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Totuus taitaa olla kerran kuussa max. vaikka täällä jotain ihan muuta väitetään.
Älä sinä niputa naisia samaan koppaan. Ei kaikki miehetkään ole impotenttejä!
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tiedät paljon paremmin kuin ao. ihmiset itse.
Olen 32v, 16v yhdessä. Haluaisin 2-4krt. Harvoin tuo toteutuu sillä 1-2krt per viikko mennään yleensä.
Aidosti olen halunnut miestäni joskus 12 vuotta sitten. Seksiä on joskus enemmän ja joskus vähemmän, niten satun jaksamaan.
38 v, parisuhteessa 16 vuotta. Haluan n. 4-6 kertaa viikossa, mutta meillä on avoin suhde, joten toteutuu monesti useampi kerta. Esim. nyt viikon sisällä 3 eri miestä, seksiä n. 8 kertaa ja taas tekisi mieli.
Jos pelkät yksittäistapaukset eivät kiinnosta:
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/miehet-haluavat-seksia-useammin-…
Vierailija kirjoitti:
Tuolta: Koettua halun puutetta itsellä yli 10 vuotta kestäneissä liitoissa miehillä n. 20%:lla ja naisista 40-50%:lla.
Mieluisinta yhdyntämäärää kuukaudessa ei näyttänyt olevan verrattu parisuhteen kestoon. Ikään verrattu:
25-64 ikävälillä naisilla laskee 10 -> 5 ja miehillä 15-> 10.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tosiaan löytyy ihan oikeaa tietoa. On eri asia oikeasti haluta, kuin toivoa haluavansa haluta. Moni nainen vakuuttaa kirkkain silmin että seksiä ja halua löytyy, mutta se ei tarkoita sitä seksiä olisi ihan oikeasti.
Haluan seksiä n. 1-2 kertaa kuukaudessa. Se ei kuitenkaan toteudu aina, koska on kolme teini-ikäistä lasta kaikki illat kotona valveilla. Muulloinkin voisin seksiä miehen mieliksi harrastaa, mutta mies ei taas halua silloin, jos minä en itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Haluan seksiä n. 1-2 kertaa kuukaudessa. Se ei kuitenkaan toteudu aina, koska on kolme teini-ikäistä lasta kaikki illat kotona valveilla. Muulloinkin voisin seksiä miehen mieliksi harrastaa, mutta mies ei taas halua silloin, jos minä en itse halua.
Ja siis ikää 43 vuotta, yhdessä 21 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että sinulla on hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta: Koettua halun puutetta itsellä yli 10 vuotta kestäneissä liitoissa miehillä n. 20%:lla ja naisista 40-50%:lla.
Mieluisinta yhdyntämäärää kuukaudessa ei näyttänyt olevan verrattu parisuhteen kestoon. Ikään verrattu:
Miksi aina puhutaan yhdyntämääsristä!!! Eikö ole muuta seksiä kuin se, mikä vie miehen nautintoon? Älkää sitten ihmetelkö miksei nainen halua yhtä paljon ns seksiä.
Eihän seksi ole sama kuin yhdyntä. Ainakaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Minä olen samanlainen, mutta en itseäni kyllä mitenkään hienona pidä. Minusta vain ei ole mitään vähemmän kiihottavaa kuin haluton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Minä olen samanlainen, mutta en itseäni kyllä mitenkään hienona pidä. Minusta vain ei ole mitään vähemmän kiihottavaa kuin haluton nainen.
No jos mies ymmärtä noin hyvin, onhan se hieno mies.
Ja ymmärrän erinomaisesti myös miestä tai naista joka ei jaksa olla ilman seksiä. Itse olen nainen, ja en jaksaisi mitenkään. Olen aina ollut kovasti halukas, sittä kuin olin 16.
Ja joskus kärsin kovasti kun mies oli kai omilla teillään eikä kiinnostunut minusta..ilman syytä. Olen siis ollut, kai vieläkin, hyvin haluttu, kaunis ja seksistä nauttiva. Joilekkein miehille ei vain kai riitä mikään.
Isosisko kaunis myös, ja senkin mies yritti minua jo kun olivat vain muutaman vuoden naimisissa. Miksi? Tämä sai silmät auki, mikään ei miehille mikään riitä.
Jos aika antaa myöden haluan joka päivä, muutaman kerran viikossa olisi minimi. Olen 44 ja yhdessä 23 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet naisista ei siis koe halun puutetta ja heitä nimität yksittäistapauksiksi. Miksi on tarve tuollaiseen? Ihmettelen vain.
Tänne tosin tuskin kirjoittelevat naiset, joilla on haluttomuutta.
Seksiä on 1-3 krt/vko, mutta minulle kävisi useamminkin. 54v ja 34v yhdessä.