Montako tupperin kippoa 40-v:n kuuluu omistaa?
Kommentit (9)
Täällä 32v ja omistan 0. Lapsuudenkodistakaan ei löytynyt ainuttakaan.
No ei kuulu yhtään. Vähän hassu juttu tuo tupperi, ja on minulla erilaisia härpättimiä vähän turhan monta. Mutta ei siksi, että niistä tykkäisin, vaan sen takia, kun niitä on ollut tietty sosiaalinen pakko ostaa. Mieluummin ei yhtään, mutta käytännössä niitä vaan kertyy.
Yli 40v minäkin enkä maksa ylihintaa jostain typeristä muovikipoista. En ole ikinä ollut tupper-kutsuilla ja tuskin tulen menemäänkään. Sama pätee partylighteihin ja muihin kotiesittelyihin
Ei tarvitse omistaa ainuttakaan. Käyttökelpoisempaa muovia saa halvemmalla marketista. Valistunut kuluttaja ei säilytä ruokaa missään muoviastiassa.
Ei yhtään, eikä niitä myöskään tule. Inhoan muovikippoja. Muutama pakasterasia löytyy, ei siis tupperia.
Helvetin rumia ylihintaisia muovikippoja. Nelikymppinen uskaltaa omistaa tasan sellaista, mistä itse tykkää.
T. Nainen 43v
Sosiaalisesti aktiivinen ja normaali perheenäiti 40-vuotiaana omistanee 10-15 Tupperware-tuotetta, ei kaikkien tarvitse toki kippoja olla. Tällöin hän on saanut keskimäärin yhden Tupperware-kutsun vuodessa viimeisten kymmenen vuoden aikana. Vasta kolmekymppisenähän Tupperware-kutsuja aletaan aktiivisemmin harrastaa. Alle kymmenen kippoa osoittaa sosiaalista syrjäytymistä.
En omista ainuttakaan ja olen yli 40.