Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tupperin kippoa 40-v:n kuuluu omistaa?

Vierailija
17.05.2015 |

Olen jo 34 ja vasta pari hassua. Vieläkö ehtii?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista ainuttakaan ja olen yli 40.

Vierailija
2/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 32v ja omistan 0. Lapsuudenkodistakaan ei löytynyt ainuttakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulu yhtään. Vähän hassu juttu tuo tupperi, ja on minulla erilaisia härpättimiä vähän turhan monta. Mutta ei siksi, että niistä tykkäisin, vaan sen takia, kun niitä on ollut tietty sosiaalinen pakko ostaa. Mieluummin ei yhtään, mutta käytännössä niitä vaan kertyy.

Vierailija
4/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40v minäkin enkä maksa ylihintaa jostain typeristä muovikipoista. En ole ikinä ollut tupper-kutsuilla ja tuskin tulen menemäänkään. Sama pätee partylighteihin ja muihin kotiesittelyihin

Vierailija
5/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse omistaa ainuttakaan. Käyttökelpoisempaa muovia saa halvemmalla marketista. Valistunut kuluttaja ei säilytä ruokaa missään muoviastiassa.

Vierailija
6/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä semmoinen kymmenkunta olis hyvä olla. Vielähän sä ehdit. N43

Vierailija
7/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, eikä niitä myöskään tule. Inhoan muovikippoja. Muutama pakasterasia löytyy, ei siis tupperia.

Vierailija
8/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin rumia ylihintaisia muovikippoja. Nelikymppinen uskaltaa omistaa tasan sellaista, mistä itse tykkää.

T. Nainen 43v

Vierailija
9/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti aktiivinen ja normaali perheenäiti 40-vuotiaana omistanee 10-15 Tupperware-tuotetta, ei kaikkien tarvitse toki kippoja olla. Tällöin hän on saanut keskimäärin yhden Tupperware-kutsun vuodessa viimeisten kymmenen vuoden aikana. Vasta kolmekymppisenähän Tupperware-kutsuja aletaan aktiivisemmin harrastaa. Alle kymmenen kippoa osoittaa sosiaalista syrjäytymistä.