Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä menit synnyttämään?

Vierailija
17.05.2015 |

Omalla autolla, taksilla, ambulanssilla, kävellen, julkisilla vai kenties jollain muulla pelillä? Mä menin molemmilla kerroilla omalla autolla. Ekalla kerralla ei ollut supistuksia eikä muutenkaan kiire, tokalla kerralla olin kunnon kivuissa ja kaikki lapsivedet tuli autoon. Side oli yhtä hyödyllinen kuin pesuvatiin heitetty vessapaperinpalanen.

Kysyn tätä siksi, että mulle ajatus taksilla sairaalaan menemisestä oli painajaismainen. Kuvittelin yhden tutut taksikuskin heittämässä huonoa läppää, kun mä kippuroin kauheissa supistuskivuissa, pahin skenaario oli tietenki tuo samainen taksikuski tarkistamassa kohdunsuun tilannetta jossain tienpientareella... Onneksi pääsin kuitenkin omalla autolla.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla mentiin ambulanssilla, koska oli perätilassa ja vedet meni.
.
Tokalla kerralla taksilla mentiin.

Vierailija
42/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksilla menin. Yksin, ilman saattajaa (kuskia ei lasketa). Miehen täytyi jäädä esikoisen kanssa kotiin, kun supistuksen olivat olleet jo seitsemättä tuntia säännölliset ja tulivat siinä vaiheessa jo 3-4 minuutin välein. Kello oli jotain 4 yöllä. Ähisin taksin kyytiin ja kerroin mihin olin menossa. Taksikuski oli vanhempi mies, mulkaisi mahaani ja painaisi tallan pohjaan. Ajoi ihan kiireellä. Sairaalaan oli matkaa reilu 15 minuuttia, jonka aika ei tullut yhden yhtäkään supistusta! Kuskilla oli tosi kiire myös rahastaa, varmaan oli kiire saada synnyttäjä autosta pois. Supistukset jatkuivat heti säännöllisinä, kun pääsin taksista pois. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:20"]Taksilla. En olisi kyllä ollut ajokunnossa.
[/quote]
ai olitko juonut liikaa? Hhhhehhhehhhhe

Vierailija
44/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin.kerralla bussilla, toisella kertaa omalla autolla

Vierailija
45/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla autolla, mies ajoi. Matkaa n. 40km.

Vierailija
46/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. oma auto, mies ajoi

2. oma auto, mies ajoi

3. taksilla

Vierailija
47/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka bussilla mentiin kun tuli 10min välein supistuksia, mut lähettivät takaisin. Sit seuraavana aamuna taksilla ja saatiin jäädä.

Vierailija
48/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen, asun parin korttelin pääse sairaalasta.

Vierailija
49/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoautolla, olen teiniäiti.

Vierailija
50/50 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aladdin lainasi mattoaan