Miehet kiinnostuu vain takapuolen perusteella
Mua on viime aikoina lähestytty kaupungilla useaan otteeseen ja pyydetty ulos. Suoraan ovat miehet sanoneet että kun on niin hyvä pylly että oli ihan pakko tulla jutteleen. Viimeks eilen. Miehet on olleet useimmiten suomalaisia (outoa, koska yleensä niin hiljaisia) mut pari ruotsalaista ja pari australialaistakin mahtuu mukaan parin USAlaisen lisäksi. Pukeudun ihan täysin normaaleihin kireisiin farkkuihin minkälaisia suurin osa nuorista käyttää, en todellakaan koskaan paljastavasti, mulla on vain treenattu takamus koska olen lapsesta asti urheillut kovasti (ikää 20). Yleensä kuulee kun naisia ärsyttää kun miehet tuijottavat vaan rintoja, mutta mulla ne tuijottaa vaan tota takapuolta. Tissejä ei siis ole. Todella turhauttavaa kävellä ihmisten ilmoilla kun tunnen että joku taas katsoo ja tulee juttelemaan ja kiinnostuu vain perseen takia. Musta se on töykeää. Ja tiedän että välttyisin tältä jos pitäisin aina pitkiä pepun peittäviä neuleita ja paitoja mutta ei aina halua pitää sellasia kun tykkään myös normi pituisista näteistä paidoista. Varsinkin nyt lämpimillä ilmoilla. Naiset joilla on tätä samaa ongelmaa, kiinnostui mies sitten vain niiden tissien tai takapuolen tai naaman takia, miten suhtaudutte asiaan? Oletteko päässeet eroon tästä? Kappalejakoja ei tule koska puhelin. Ja miesten kommentteja myös asiaan. Onko pakko tulla sanomaan että persees takia tulin jutteleen? Ainakin nää suomalaismiehet sanovat asiat suoraan...
Kommentit (25)
Iloitkaa nyt siitä huomiosta niin kauan, kuin sitä kestää. Sitten kun olette vanhoja kurppia, ei kukaan enää katsele perään.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:26"]"Normaalin kireät pillifarkut" huutavat samaa kuin napapaidat ja kaula-aukosta töröttävät rinnatkin: "Katsokaa minua heti ja pitkään!" Kun kerran pyydät peffallesi huomiota, kestä se huomio myös. Jollet kestä, vedä tavalliset housut jalkaan ja saat olla rauhassa. Jokainen saa pitää yllään mitä tahansa, minkä laki sallii. Mutta jos oikein korostaa jotakin kehonsa osaa, on turha valittaa, että muut huomaavat. [/quote] Miksi minun pitäisi pukeutua löysiin, päältä tippuviin farkkuihin kun nuo kireät TAVALLISET pillifarkut on päälläni kaikista housuista mukavimmat? Mistäköhän lähtien housuni ovat osanneet huutaa... ap
[/quote]
Onko olemassa vain kireitä pillifarkkuja ja löysiä, päältä putoilevia farkkuja?
Ongelma on siis se, että sinä haluat esitellä muodokasta pyllyäsi kireissä housuissa, mutta et haluaisi ihmisten kiinnittävän siihen huomiota. Toisin sanoen huomion saaminen ei ole sinulle ongelma vaan ihan harkittu tarkoitus. Mutta parempihan se on esitellä ihmisille ongelmana, muutenhan voisi vaikka vaikuttaa omahyväiseltä.
Saat muuten vielä isomman "ongelman", kun menet keskelle kahvilaa tai katua ja twerkkaat vähän.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:45"]
Iloitkaa nyt siitä huomiosta niin kauan, kuin sitä kestää. Sitten kun olette vanhoja kurppia, ei kukaan enää katsele perään.
[/quote]
Ei ne miehet joilta tuota huomiota saa ole sellaisia, että niiden ihailua todellakaan kaipaisi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:26"]"Normaalin kireät pillifarkut" huutavat samaa kuin napapaidat ja kaula-aukosta töröttävät rinnatkin: "Katsokaa minua heti ja pitkään!" Kun kerran pyydät peffallesi huomiota, kestä se huomio myös. Jollet kestä, vedä tavalliset housut jalkaan ja saat olla rauhassa. Jokainen saa pitää yllään mitä tahansa, minkä laki sallii. Mutta jos oikein korostaa jotakin kehonsa osaa, on turha valittaa, että muut huomaavat. [/quote] Miksi minun pitäisi pukeutua löysiin, päältä tippuviin farkkuihin kun nuo kireät TAVALLISET pillifarkut on päälläni kaikista housuista mukavimmat? Mistäköhän lähtien housuni ovat osanneet huutaa... ap
[/quote]
Palstahulluille vaate kuin vaate on liian provosoiva.