Alamahaan ja alaselkään sattuu kamalasti, polttaa ja vasta rv 34,
soitin neuvontaan jossa kysyttiin onko supistuksia mutten tiedä millaisia ne on kun eka lapsi kyseessä =( Kuitenkin ihan erilainen olo kuin yleensä, sattuu vaan ja käveleminen on vaikeeta, en oo pystyny nukkumaan aamukolmen jälkeen kipujen takia =( Pitääkö mennä sairaalaan? Puhelimessa oli tyly kätilö, alkoi itkettää =( Oon ihan yksin =(
Kommentit (30)
oletko ottanut panadolia ja odottanut sen vaikutusta? jos olet, eikä olo ole helpottunut, lähtisin ehkä itse käymään sairaalassa/terveysasemalla.
Okei kiitos, menen heti seuraavalla bussilla =( Pelottaa ihan kamalasti =( Mies jätti raskauden puolivälissä ja mun kaveri lupautui tukihenkilöks synnytykseen mutta ilmoitti kaks viikkoo sitten ettei haluakkaan =(
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:21"]
oletko ottanut panadolia ja odottanut sen vaikutusta? jos olet, eikä olo ole helpottunut, lähtisin ehkä itse käymään sairaalassa/terveysasemalla.
[/quote]
Otin yöllä, en enää aamulla kun ei se auttanut =(
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:23"]
Okei kiitos, menen heti seuraavalla bussilla =( Pelottaa ihan kamalasti =( Mies jätti raskauden puolivälissä ja mun kaveri lupautui tukihenkilöks synnytykseen mutta ilmoitti kaks viikkoo sitten ettei haluakkaan =(
[/quote]
Missä päin asut? Jos pk-seudulla, voin tulla tukihenkilöksi jos haluat. Olen koulutettu doula, monen lapsen äiti ja kokemusta useasta synnytyksestä omien lisäksi. Sinun ei pitäisi ehkä olla yksin nyt.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:25"]
[/quote]
Missä päin asut? Jos pk-seudulla, voin tulla tukihenkilöksi jos haluat. Olen koulutettu doula, monen lapsen äiti ja kokemusta useasta synnytyksestä omien lisäksi. Sinun ei pitäisi ehkä olla yksin nyt.
[/quote]
Kiitos, tuli itku =( Voi kun pääsisitkin tai joku muu ihana ihminen. Oon ihan palasina ja yksin ja peloissani =( Valiettavasti en asu etelä vaan pohjoissuomessa =(
Paljon tsemppiä, on varmasti pelottava tilanne :( <3
mene HETI käymään sairaalassa. ja tsemppiä, luotetaan että kaikki menee hyvin. ja onneksi sinulla jo noinkin paljon viikkoja! :) Ap, ymmärrän että sua jännittää kamalasti. voimahali täältä kaukaa! :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:25"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos, tuli itku =( Voi kun pääsisitkin tai joku muu ihana ihminen. Oon ihan palasina ja yksin ja peloissani =( Valiettavasti en asu etelä vaan pohjoissuomessa =(
[/quote]
Ok, no voi harmi :( Nyt vaan yrität rauhoittua, hengittelet syvään ja menet sinne synnytyssairaalaan, minusta kuulostaa kyllä siltä, että synnytys on todella lähtenyt käyntiin. Selitä tilanteesi siellä henkilökunnalle, kyllä suurin osa porukasta on empaattista ja välittävää, ja jos ei ole kamala kiire, joku varmasti mielellään on luonasi mahd. paljon kun kerrot tuosta yksinäisyyden kokemuksestasi. Hyvin se menee! Kaikkea hyvää, olet mielessäni <3
-6-
ja ap, jos tätä vielä luet. sano reilusti sairaalassa, että sua jännittää ja pelottaa tilanne! olisko sulla ketään ketä soittaa tueksi? ja jos tulee tyly kätilö kohdalle ja jos vaan jaksat, vaadi saada joku muu tilalle. Ei tuossa tilanteessa jaksa enään tylyjä ihmisiä alkaa kohdata.
tu ap tähän kertomaan syntyikö jo lapsi vai rauhottuko tilanne. oot mielessä! <3 :)
Kyllä sinä pärjäät! Vinkkaa kätilölle että pelottaa ja susta pidetään erityishyvää huolta, näin ainakin minulla oli.
Pidän täällä peukkuja ettet vielä joutuisi synnyttämään mutta jos joudut niin nykyään noilla viikoilla on jo suht turvallista syntyä. Tsemppiä!
Jos vain mahdollista saada, niin kätilöharjoittelija mukaan synnytykseen. Heillä ei ole kiire, ovat synnytyksessä vierellä koko ajan jne! Minäkin selittäisin tilanteen ja sanoisin että pelottaa olla yksin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:38"]
ja ap, jos tätä vielä luet. sano reilusti sairaalassa, että sua jännittää ja pelottaa tilanne! olisko sulla ketään ketä soittaa tueksi? ja jos tulee tyly kätilö kohdalle ja jos vaan jaksat, vaadi saada joku muu tilalle. Ei tuossa tilanteessa jaksa enään tylyjä ihmisiä alkaa kohdata.
[/quote]
Ei, ei mulla ole ketään =( Ei sen jälkeen kun mies joka oli pitkälti mun koko maailma jätti 4v jälkeen (oon 19v) ja tuo ainoa kaverikin osoittautui sellaseksi etten minä sitä kiinnosta - oon tylsä, masentunut ja paniikki häiriöinen ja sillä on parempia kavereita ilmeisesti. Oma äitikin kuoli viime vuonna syöpään, ja kamala ikävä just äitiä nyt =( Oon nyt matkalla sairaalaan, lapsivedet meni joten kyllä tää on syntymässä kai nyt sitten?? =(
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:54"]
[/quote]
Ei, ei mulla ole ketään =( Ei sen jälkeen kun mies joka oli pitkälti mun koko maailma jätti 4v jälkeen (oon 19v) ja tuo ainoa kaverikin osoittautui sellaseksi etten minä sitä kiinnosta - oon tylsä, masentunut ja paniikki häiriöinen ja sillä on parempia kavereita ilmeisesti. Oma äitikin kuoli viime vuonna syöpään, ja kamala ikävä just äitiä nyt =( Oon nyt matkalla sairaalaan, lapsivedet meni joten kyllä tää on syntymässä kai nyt sitten?? =(
[/quote]
kyllä se taitaa nyt syntyä, en tiedä yrittävätkö enään tuossa tilanteessa pysäyttää supistuksia ja laittaa lepoon . voi ap, tsemppiä valtavasti, voi ku voisin olla sun luona siellä! puhu asioista sairaalassa ja jos yhtään tuntuu, kysy pääsisitkö vauvan kanssa ensi ja turvakotiin käynnistelemään teidän yhteistä elämäntaivalta. se ei ole häpeä ottaa apua vastaan, vaan kertoo että on aikuinen ja kantaa vastuunsa. ei sinun tarvitsisi olla yksin. <3
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:54"]
[/quote]
[/quote]
On se syntymässä, onneksi on viikkojakin ihan riittävästi jo, älä sitä murehdi. Toivon sydämestäni, että osuu ihanaa ja empaattista henkilökuntaa tiellesi. Onnea ja VOIMIA!
Tsemppiä ap, kuulostaa vähän siltä, että syntymässä on. Jos viitsit, niin tule tänne kertomaan, kuinka kävi. Onnea matkaan teilke molemmille!
Onko nyt oikea av-mammojen kummilapsi syntymässä? :D Päivitystä odotellen...
Kyllä vähän kuulostaisi siltä, että on supistuksista (niistä oikeista, ei harjoitus) kyseessä. Mene suoraan synnärille, kyllä ne siellä sinut tutkivat.