Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kiinnostuu vain takapuolen perusteella

Vierailija
17.05.2015 |

Mua on viime aikoina lähestytty kaupungilla useaan otteeseen ja pyydetty ulos. Suoraan ovat miehet sanoneet että kun on niin hyvä pylly että oli ihan pakko tulla jutteleen. Viimeks eilen. Miehet on olleet useimmiten suomalaisia (outoa, koska yleensä niin hiljaisia) mut pari ruotsalaista ja pari australialaistakin mahtuu mukaan parin USAlaisen lisäksi. Pukeudun ihan täysin normaaleihin kireisiin farkkuihin minkälaisia suurin osa nuorista käyttää, en todellakaan koskaan paljastavasti, mulla on vain treenattu takamus koska olen lapsesta asti urheillut kovasti (ikää 20). Yleensä kuulee kun naisia ärsyttää kun miehet tuijottavat vaan rintoja, mutta mulla ne tuijottaa vaan tota takapuolta. Tissejä ei siis ole. Todella turhauttavaa kävellä ihmisten ilmoilla kun tunnen että joku taas katsoo ja tulee juttelemaan ja kiinnostuu vain perseen takia. Musta se on töykeää. Ja tiedän että välttyisin tältä jos pitäisin aina pitkiä pepun peittäviä neuleita ja paitoja mutta ei aina halua pitää sellasia kun tykkään myös normi pituisista näteistä paidoista. Varsinkin nyt lämpimillä ilmoilla. Naiset joilla on tätä samaa ongelmaa, kiinnostui mies sitten vain niiden tissien tai takapuolen tai naaman takia, miten suhtaudutte asiaan? Oletteko päässeet eroon tästä? Kappalejakoja ei tule koska puhelin. Ja miesten kommentteja myös asiaan. Onko pakko tulla sanomaan että persees takia tulin jutteleen? Ainakin nää suomalaismiehet sanovat asiat suoraan...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jotkut freddyt?

Vierailija
2/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:05"]Sulla on jotkut freddyt?
[/quote]

Ei ole. Ihan normaalit kireät pillifarkut! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs olet törmännyt jänniin ihmisiin. Itse kiinnostun lähinnä naaman perusteella.

Vierailija
4/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shatteredslashK" time="17.05.2015 klo 14:06"]Kylläpäs olet törmännyt jänniin ihmisiin. Itse kiinnostun lähinnä naaman perusteella.
[/quote]

Niinpä! Ja nyt kun olen tässä kevään tullen siirtynyt pitkästä takista lyhyempään niin näitä outoja ihmisiä on tullut vastaan kerran kahdessa viikossa. Ap

Vierailija
5/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä pakko paljastaa, että jätin edellisen naisen pepun takia. Oli vaan sellainen, ettei haluta puristella vaikka olikin normaalivartaloinen.

Vierailija
6/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:10"]Näin miehenä pakko paljastaa, että jätin edellisen naisen pepun takia. Oli vaan sellainen, ettei haluta puristella vaikka olikin normaalivartaloinen.
[/quote]

Ei huhhuh! Toi on jo paha. Taitaa olla miehille peppu siis tosi tärkeä...miksi?? Ap

Vierailija
7/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse on tärkeä juttu! Mulla myös kiva kiinteä pylly, vaikka ikää jo 38v. Pidän pillejä ja jopa minä saan kehuja kropastani. Ei ylipainoa, paaaljon kyykkyä ja pakarajumppaa salilla :) Lisänä kauniit kasvot. Normitissit.

8/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:10"]Näin miehenä pakko paljastaa, että jätin edellisen naisen pepun takia. Oli vaan sellainen, ettei haluta puristella vaikka olikin normaalivartaloinen. [/quote] Ei huhhuh! Toi on jo paha. Taitaa olla miehille peppu siis tosi tärkeä...miksi?? Ap

[/quote]

Ei se kaikille olekaan. Itselleni naisen (tai miehen) takamuksen koolla/muodolla ei ole merkitystä.

Vierailija
9/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta :(

Itselläni aina ollut iso ja lihava pylly ja hyvin vähän vientiä, vaikka muuten olen ihan nätti, hauska ja mukava.

Vierailija
10/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestytään ison pullottavan munan takia

Vierailija
11/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalin kireät pillifarkut" huutavat samaa kuin napapaidat ja kaula-aukosta töröttävät rinnatkin: "Katsokaa minua heti ja pitkään!" Kun kerran pyydät peffallesi huomiota, kestä se huomio myös. Jollet kestä, vedä tavalliset housut jalkaan ja saat olla rauhassa.

Jokainen saa pitää yllään mitä tahansa, minkä laki sallii. Mutta jos oikein korostaa jotakin kehonsa osaa, on turha valittaa, että muut huomaavat.

Vierailija
12/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jnkun miehen tekemä aloitus :D

Vierailija
13/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on yököttävää. Tosi ahdistavaa, että miesten takia joutuu pukeutumaan säkkimäisiin vaatteisiin jos haluaa välttää huomionosoitukset.

Vierailija
14/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:26"]"Normaalin kireät pillifarkut" huutavat samaa kuin napapaidat ja kaula-aukosta töröttävät rinnatkin: "Katsokaa minua heti ja pitkään!" Kun kerran pyydät peffallesi huomiota, kestä se huomio myös. Jollet kestä, vedä tavalliset housut jalkaan ja saat olla rauhassa.

Jokainen saa pitää yllään mitä tahansa, minkä laki sallii. Mutta jos oikein korostaa jotakin kehonsa osaa, on turha valittaa, että muut huomaavat.
[/quote]

Miksi minun pitäisi pukeutua löysiin, päältä tippuviin farkkuihin kun nuo kireät TAVALLISET pillifarkut on päälläni kaikista housuista mukavimmat? Mistäköhän lähtien housuni ovat osanneet huutaa... ap

Vierailija
15/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:27"]Joo se on yököttävää. Tosi ahdistavaa, että miesten takia joutuu pukeutumaan säkkimäisiin vaatteisiin jos haluaa välttää huomionosoitukset.
[/quote]

Jep. Ap

Vierailija
16/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh yleensä, jos tuntemattomat miehet lähestyy, on ulkonäkö tavalla tai toisella herättänyt se mielenkiinnon. Toki ei välttämättä kannattaisi möläyttää heti ensimmäiseksi, että takapuoli herätti mielenkiinnon

Vierailija
17/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuorena oli näitä. Ja pakko sanoa, etten oikein osaa arvostaa miestä, jonka kiinnostuksenkriteerit ovat joku tietty ruumiinosa ja sen koko ja muoto. 

Tästä on päässyt ihan hyvin ohi vuosien ja istumatyön kanssa - pylly ei enää vedä puoleensa. 

Vierailija
18/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:24"]Mua lähestytään ison pullottavan munan takia
[/quote]

Lienet siis kana.

Kanalla on muna. Miehellä kyrpä.

Vierailija
19/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko! Ei varsinkaan suomalaiset miehet lähesty noin. Onko sulla harhoja?

Vierailija
20/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tulen miehenä juttelemaan täysin tuntemattomalle naiselle sen vuoksi, että näin sieluni silmillä suoraan hänen sisimpäänsä ja ihastuin ihanaan luonteeseensa. Tai näin siis sanon, eikä kukaan uskonut, joten palasinkehumaan persettä. Se menee läpi.