Miten saa kauniit kesäjalat?
Nyt vinkkejä!
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:10"]Puhutko nyt sääristä ja reisistä vai jalkaterästä?
[/quote]
Jalkaterästä ja varpaista. Siitä mikä näkyy sandaaleissa. :)
Ap
Salvequickillä on uudet kuorintasukat!
Paketti maksaa n. 22€ ja ovat todella hintansa arvoiset :)
Sukkia pidetän 90min jalassa, ja 14 seuraavan päivän aikana nahkaa kuoriutuu (rapisee...) pois. Halvemmat kun jalkahoito ja sit vaan kynsienleikkuu ja lakkaus, avot!! Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:18"]
Salvequickillä on uudet kuorintasukat! Paketti maksaa n. 22€ ja ovat todella hintansa arvoiset :) Sukkia pidetän 90min jalassa, ja 14 seuraavan päivän aikana nahkaa kuoriutuu (rapisee...) pois. Halvemmat kun jalkahoito ja sit vaan kynsienleikkuu ja lakkaus, avot!! Suosittelen!
[/quote]
Noota minä olen miettinyt, mutta ovatko tosiaan hintansa väärti?? entäpä miten kauan se nahka "rapisee" pois? ts meneekö pitkäänkin kotona nahkareikaleita kerätessä ja siihen että voi sandaaleja tms käyttää?
On tosiaan hintansa arvoiset :) mulla meni 10päivää, tuntu ilkeeltä pitää sukkia kun nahan palasia oli niissäkin :D
Kannattaa käydä ostaa mahd pian niin kesäkuussa on hyvät tassut!
Scholl-tuotteilla, kuorintavoide, pattereilla toimiva jalkaraspi, kosteuttava voide.
Liotus, raspaus ja rasvaus päivittäin, jos teet päivällä niin rasvaa vielä ennen nukkumaan menoa uudestaan. Mulla oli verestäviä halkeamia kantapäät täynnä ja tätä viikko niin ovat täysin kunnossa, tällä hetkellä rasvaan jalat 2-3 kertaa viikossa ja ei tarvitse raspata ollenkaan :)
Geeneillä.
Jalkaterapeutin avulla.