Naisten suhtautuminen miehen rahankäyttöön
Olen sellainen mies, joka olisi muutama vuosikymmen sitten ollut kenen tahansa nuoren naisen unelmamies. Sen sijaan nykypäivän kulutusyhteiskunnassa kaltaiseni mies ei saa ansaitsemaansa arvostusta. Ei sillä että kovin moni ihminen edes tietäisi asioistani erityisen hyvin.
Rahaa minulla on noin 49.600e joista 33.300e on saatu äidiltäni lahjaksi ja loput 16.300e olen säästänyt omista ansiotuloistani. Päälläni on tällä hetkellä HM:n farkut (15e) ja yksivärinen t-paita samasta kaupasta (5e). Nykyisin ajan Japanissa valmistetulla autolla josta maksoin 900e. Asuntolainaa minun ei tarvitse ottaa koskaan, sillä asun lapsuudenkodissani jonka tulen perimään yksin. Asun kahden hengen taloudessa yli 140 neliöisessä talossa, joka jakautuu niin että minulla on oma sisäänkäynti. Osaan tehdä ja teen paljon erilaisia miesten töitä kuten remonttia yms. En ole myöskään pettäjätyyppiä.
1950-luvulle asti olisin ollut mies, jolla olisi ollut jonoksi asti neitseellisiä kosijoita. Sen sijaan entinen tyttöystäväni sanoi minulle pilkkaavalla äänensävyllä "sä kuljet siellä kotinurkissa varmaan aina kumisaappaat jalassa ja sun äiti huutaa sut syömään läskisoossia".
Lopuksi haluan sanoa naisille, että itsepä olette valintanne tehneet. Turha on tulla sitten kolmikymppisenä etsimään minusta mitään elättäjää tai isäpuolta.
Ei muuta kuin pitkää ikää ja onnellista yhteiseloa alla olevan kaltaisten miesten kanssa!http://www.metropoli.net/wp-content/uploads/2014/01/pezman_ahmadi.jpg
Kommentit (24)
Kerrot säästäneesi palkkatuloistasi 16 300 euroa. Päättelen kirjoituksestasi, ettet ole koskaan maksanut asumisestasi mitään, autosi on vanha ja halpa, ja varmaan ruokasikin on sinulle tarjonnut äiti? Olet joko todella pienituloinen, todella nuori tai harhainen omista vahvuuksistasi. Tai noita kaikkia. Mikään luulojesi kaltainen rahamies sinä et ainakaan ole.
Kai tuo aloittajan talokin jossain vaiheessa elämää kaipaa peruskorjausta ja kyllä siihenkin uppoaa rahaa huomattavia summia, ei riitä vaan se, että omaa rementtitaitoja. Tai sitten talo on viimeistään muutaman kymmenen vuoden kuluttua todellinen murju.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:28"]
Minä otin miehen jolla oli 50 000€ velkaa (ei omaisuutta) ja matalapalkkatöissä. Mutta omillaan asunut 16-vuotiaasta ja töitä tehnyt siitä asti. Onnellisia ollaan edelleen, rakkausliitossamme.
[/quote]Tässäpä ap näkee: köyhäkin käy, kunhan ei asu äitinsä kainalossa aikuisena!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:28"]
Minä otin miehen jolla oli 50 000€ velkaa (ei omaisuutta) ja matalapalkkatöissä. Mutta omillaan asunut 16-vuotiaasta ja töitä tehnyt siitä asti. Onnellisia ollaan edelleen, rakkausliitossamme.
[/quote]
No siis nimenomaan. Mutta jos haluaa järkiliiton, mitä ap tässä kauppasi, niin ei kukaan noilla spekseillä lähde järkiliittoon. Eli ap:n ainoa tsäänssi on hurmata joku tai etsiä kauppavaimo jostain kehitysmaan takamailta.