Susanna penttilän mekko häihin
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:57"]
No huh. Painovoima vaikuttaa playboypupuunkin. Naama roikkuu, tissit roikkuu, jatkotukka roikkuu. Pitäisikö päivittää tyyliään? Miten kukaan voi lähteä kotoa noin jonkun häihin ja ajatella näyttävänsä hyvältä.
[/quote]Kato peiliin ja kirjotele vasta sitten.
Eikö tuolla naisella oo yhtään itsekritiikkiä. Sivusta ihan kamala, laiha luinen vartalo ja pallo näkyy. Karmee.
Eikö tuota olisi voinut teipata päälle? Ilmeisesti pitää vaikka väkisin viedä huomio morsiamelta. Erittäin omituinen valinta häihin, jolloin on tapana laittaa tyylikästä päälle, ei yybermautonta.
hyvittavaa tämä hikisten säkkien kateuksissa kirjoittelu näille palstoille. Ihan vinkiksi, jos tämä nainen ei olisi kaunis, ei hän myöskään koskaan julkisuuteen olisi päässyt. :D
Maria Guzeninalla oli vähän kuin siisti versio tuosta Susannan lookista. :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:59"]
No huh. Painovoima vaikuttaa playboypupuunkin. Naama roikkuu, tissit roikkuu, jatkotukka roikkuu. Pitäisikö päivittää tyyliään? Miten kukaan voi lähteä kotoa noin jonkun häihin ja ajatella näyttävänsä hyvältä.
[/quote]
No mulla on onneksi peili, johon katsoa ja en ikinä lähtisi tuon näköisenä minnekään. Tosin mulla ei pallerotissit viillä maata ja tukkakin on täysin oma. Salilla saa vähän lihasta luiden ympärille niin ei näytä keskitysleiriltä karanneelta. Kannattaisi Sussunkin satsata terveyteen enemmän kuin botoxiin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:59"]
[/quote]
No mulla on onneksi peili, johon katsoa ja en ikinä lähtisi tuon näköisenä minnekään. Tosin mulla ei pallerotissit viillä maata ja tukkakin on täysin oma. Salilla saa vähän lihasta luiden ympärille niin ei näytä keskitysleiriltä karanneelta. Kannattaisi Sussunkin satsata terveyteen enemmän kuin botoxiin.
[/quote]Joo, joo. Sä kun lähet ulos, niin tippuu puistakin lehdet.
Susanna on kaunis nainen jos pukeutuu normaalisti.
Mielestäni tuon asun kanssa olisi pitänyt miettiä enemmän kun kaksi kertaa. Noloahan se on jos tissit näkyy kainalon alta ja kylkiluut törröttää.
Joo munkin mielestä ihkuimmat kaverit näyttää tissejä, etenkin hädissäni
Suski ei ilmeisesti tiedä, että on olemassa teippiä sekä nänneille että puvun kiinnittämiseksi ihoon, vaikka vaatealan ammattilainen onkin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:54"]
Rutto-apinoilta näyttävät AV-mammat täällä dissailee sunnuntai kateuksissaan kaunista naista. Joskus olen ohimennen törmännyt kyseiseen viehättävään naiseen. Vaikutti todella mukavalta ihmiselta, toisin kuin 99% tämän palstan käyttäjistä.
[/quote]
Suski on kaunis. Varmasti on myös mukava ihminen. Mutta arvostelukykyä puuttuu. Toisten ihmisten häihin ei vaan ole sopivaa mennä paljastelemaan itseään, vaikka olisi kuinka kaunis. Kroppaa korostavasti pystyy pukeutumaan ihan säädyllisyyden rajoissakin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:16"]
Mauton ja tyylitön nainen.
[/quote]löytyy peilistä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:09"]
Muslimihäijhin meni paljastelemaan.
[/quote]
Kumpi hääparista mielestäsi on muslimi?
Karsee kotka. Huomiota varmaan sai. Tässähän sen tyylitajun tai pikemmin tajuttomuuden näkee.