Hyväksytkö miehen entiset panot facebookissa?
Kommentit (46)
Äärettömän noloa pitää jotain entisiä panoja facebook-kavereina.
En itse asiassa tiedä. Mua ei ole koskaan kiinnostanut miehen ex-panot. Toisaalta arvostan miestä, joka osaa suhtautua panon jälkeen naiseen normaalisti eikä vältellen. Taidanpa siis hyväksyä fb-kaveritkin, panoja tai ei. Pääasia, ettei oo nykyisiä panoja muita kuin minä.
Aiheuttaako tämä teille mustasukkaisuutta?
ap
Mikähän on motiivi pitää ENTISIÄ panoja facebook-kavereina jos ne kerta on entisiä?
Ei mustasukkaisuutta, mutta on loukkaavaa mua kohtaan todellakin.
Onko minun asiani hyväksyä/olla hyväksymättä aikuisen mieheni facebook-kavereita? Haloo taas...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:29"]
En itse asiassa tiedä. Mua ei ole koskaan kiinnostanut miehen ex-panot. Toisaalta arvostan miestä, joka osaa suhtautua panon jälkeen naiseen normaalisti eikä vältellen. Taidanpa siis hyväksyä fb-kaveritkin, panoja tai ei. Pääasia, ettei oo nykyisiä panoja muita kuin minä.
[/quote]
Sama. En todellakaan edes tiedä miehen facekavereita, eikä kiinnostskaan. Mies on mun kanssa koska ilmeisestikin niin haluaa. Ei aihetta draamaan.
"Hyväksytkö?" Öh, sinä taidat olla joku justiina kaulin kädessä? Saatat olla pian ex-tyttis tuolla kontrolloimisella.
Eli siis vaadittu uuden suhteen alkaessa miestä poistamaan Facebook-kavereista kaikki vanhat tyttöystävät, panot ja säädöt?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:34"]
"Hyväksytkö?" Öh, sinä taidat olla joku justiina kaulin kädessä? Saatat olla pian ex-tyttis tuolla kontrolloimisella.
[/quote]
Tuollaisesta jättävä "laatumies" saa mun puolesta ollakin yksin ja etsiä itselleen alati hiljaa olevan tossun, joka kynnysmattoilee munkin puolesta.
Työnnä löylykauha perseeseesi ja katso Emmerdalea!
Entinen vaimo sillä on kaverina ja on ihan ok minusta. Avioerosta aikaa jo reilu 20 v eli aika vanhaa kamaa
Ei. Ei ole.
Itseasiassa mies ei ole koko facebookissa.
Niinku en minäkää.
Jää turhat mustasukkailut pois.
Onneksi omalla miehelläni ei ole entisiä panokavereita eikä exiä ylipäätään, ei tarvitse miettiä tuollaisia. ;)
Ja mitä se multa on pois jos ovat kavereita? Osa niistä on minunkin kavereita. En todellakaan ole mustasukkainen menneestä elämästä. Sehän kertoo ihmisestä pelkästään hyvää, jos on suosittu ja mukava ihminen, joka voi olla kaveri panosuhteenkin jälkeen. Ja varmasti ovat naisetkin kivoja ihmisiä, ei mun mies mitään kusipäitä olisi pannut.
En hyväksy ihmisten kutsumista panoiksi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:42"]
Ja mitä se multa on pois jos ovat kavereita? Osa niistä on minunkin kavereita. En todellakaan ole mustasukkainen menneestä elämästä. Sehän kertoo ihmisestä pelkästään hyvää, jos on suosittu ja mukava ihminen, joka voi olla kaveri panosuhteenkin jälkeen. Ja varmasti ovat naisetkin kivoja ihmisiä, ei mun mies mitään kusipäitä olisi pannut.
[/quote]
Helppo arvata jo etukäteen että tämänkaltaiset fiksut vastaukset saavat alapeukkuja massoittain.
Mikä teitä aaveelaisia oikein vaivaa?
Pitää. Vituttaa. Ei halua poistaa niitä etteivät ne loukkaannu! En ymmärrä.