Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen Kaverin Jäätelö, huhhuh

Vierailija
24.05.2015 |

miten voikin olla hyvää ja puhtoisen makuista. Kahta makua olen maistanut. Mustaherukka- appelsiini ja vadelma- valkosuklaa. Ton ekan yhteensopivuutta kyllä epäilin, mutta oli ihanaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin enemmän sattumia sekaan ja suklaassa on paljon parantamisen varaa. kinuskia, suklaakimpaleita ym herkkua sekaan. On tosi hyvää muuten. En vain ymmärrä hysteeristä palvontaa (tyyliin maailman parasta jäätelöä)

Vierailija
2/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma-valkosuklaa on parasta! Vaniljaakin ostaisin useammin mutta se on aina loppu kaupasta, vain kerran onnistunut sitä saamaan. Joudun ostaan ruotsalaista jäätelöä. 3 kaverin jäätelö on ainut suomalainen missä ei oo karrageenia. Siitä varmaan johtuu vähän kovempi koostumus kuin mihin näissä muissa kotimaisissa on totuttu... Syön mieluummin kovaa jäätelöä kuin sellaista josta voi saada suolistosyövän tai jonkun muun suolistosairauden. Siis voi, ei välttämättä saa. Siksi se on sallittu lisäaine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:06"]Melkein yhtä hyviä kuin itse tekemäni jäätelöt.
[/quote]
Resepti?

Vierailija
4/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikkukaupungissa saa smarketeista

Vierailija
5/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:50"]Mieluusti itsekin ostaisin stadilaista artesaanijäätelöä, mutta kun omaan makuuni Ainot ja Carte d'Or:it sopivat paremmin. 
[/quote]

En ole ikinä maistanut noiden heppujen jäätelöä, mutta Ainosta on pakko kommentoida että ne sisältävät merilevää! Että sellaista aitoa jäätelöä (ei se tietenkään ehkä kaikkia haittaa mutta mua se ei houkuttele)

Vierailija
6/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt otsikoinut paremmin, tuostahan saa sen käsityksen, että se on hirveää.

Kotimainen jäätelö, kannattaa ostaa!

Nyt taidan laittaa uuden aloituksen, joka on totuudenmukainen.

terkuin eräs joka haluaa tukea pikkuyrityksiä

Vierailija
7/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:06"]Melkein yhtä hyviä kuin itse tekemäni jäätelöt. [/quote] Resepti?

[/quote]

Mikä tahansa creme anglaise -jäätelöpohja (vaikka jäätelökoneen resepivihosta) ja haluamiasi makuaineita, kirnutaan jäätelökoneessa, pakastetaan pari tuntia. Ei ole vaikeaa. Mikä tahansa itse tehty jäätelö on yhtä hyvää kuin Kolmella kaverilla (joka minustakin on arkettijätelöiden aatelia).

Vierailija
8/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kaveria taitaa mainostaa itseään keskustelupalstoilla. Olen ihan lähiaikoina törmännyt muuallakin lähes identtiseen aloitukseen. Ei jatkoon, sanon kinä. Suomalaisuus jees, maku ok-, mainostus kyseenalaista.

Vierailija
9/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:22"]En ole Kuopiossa törmännyt näihin jäätelöihin, onko ne myynnissä vain K-kaupoissa?[/quote]

Kuopiossa saa ainakin Kolmisopen Citymarketista.

[/quote]

Ja IsoCeen k-marketista saa kans.

Vierailija
10/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:39"]

Kolme kaveria taitaa mainostaa itseään keskustelupalstoilla. Olen ihan lähiaikoina törmännyt muuallakin lähes identtiseen aloitukseen. Ei jatkoon, sanon kinä. Suomalaisuus jees, maku ok-, mainostus kyseenalaista.

[/quote]

Näin juuri. On alkanut ärsyttää niin paljon nämä Kolmen kaverin nettipalstamainokset, etten ostaisi sitä siksikään. Paitsi että ylistetään selkeillä ylisanoilla heidän jäätelöitään niin haukutaan kilpailijoita.

Vai että karrageenista johtuisi se, että nämä on tiiliskiviä. Kyllä se kuulkaas johtuu ihan vispauksen puutteesta. Jäätelössä kuuluu olla sitä ilmaa, gelatossa vielä enemmän, jotta se olisi hyvää. Ei kukaan halua tiiliskiven koostumuksella leivonnaisiakaan vaan nimenomaan pitää olla ilmavia, jäätelön samoin.

Taitaa Kolmen kaverin mainostajalta kohta loppua kesäduuni, jollei sitten ole tämä kirjoittelija joku kolmesta kaverista itse.

Jos Ainoissa on merilevää, niin so what. Syön merilevää sushissakin, sehän on terveystuote.

Vierailija
11/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:39"]

[/quote]

Näin juuri. On alkanut ärsyttää niin paljon nämä Kolmen kaverin nettipalstamainokset, etten ostaisi sitä siksikään. Paitsi että ylistetään selkeillä ylisanoilla heidän jäätelöitään niin haukutaan kilpailijoita.

Vai että karrageenista johtuisi se, että nämä on tiiliskiviä. Kyllä se kuulkaas johtuu ihan vispauksen puutteesta. Jäätelössä kuuluu olla sitä ilmaa, gelatossa vielä enemmän, jotta se olisi hyvää. Ei kukaan halua tiiliskiven koostumuksella leivonnaisiakaan vaan nimenomaan pitää olla ilmavia, jäätelön samoin.

Taitaa Kolmen kaverin mainostajalta kohta loppua kesäduuni, jollei sitten ole tämä kirjoittelija joku kolmesta kaverista itse.

Jos Ainoissa on merilevää, niin so what. Syön merilevää sushissakin, sehän on terveystuote.

[/quote]

Joo, taidan jättää Kolmen Kaverin jäätelöt tulevaisuudessa hyllyynsä. Ärsyttää myös tämä mainostus keskustelupalstoilla.

Vierailija
12/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te muut tuumitte niistä?

Vierailija
13/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa-vadelma on mun mielestä paras, mutta tykkään myös kardemumma-mustikasta. pidän näistä enemmän kuin esim. Ben & Jerrystä. Isona plussana tietysti kotimaisuus ja miinuksena kova hinta.

Vierailija
14/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma-valkosuklaa on niin hyvää, etten ole tullut muita kokeilleeksikaan. Pitäisi kyllä. Sain vinkin koko jäätelöstä täältä ehkä kuukausi sitten, parasta mitä olen syönyt.

Vierailija
15/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardemumma-mustikka on suosikki. Oli halvalla hulluilla päivillä!

Vierailija
16/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kahvijäätelö! Parasta!

Vierailija
17/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään vallan näitä! Viimeksi on syöty korvapuustia (ihan ok) ja lakritsia (maistuu jopa mulle, joka en oikeastaan pidä lakusta). Suklaa ja vadelma-valkosuklaa ovat aivan parhaita!

Vierailija
18/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää muttei mitään erikoista. Liian makeaa.

Vierailija
19/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsi on parasta lakujäätelöä ikinä. Mustikka-kardemumma myös erinomaista. On ne kaikki hyviä, ostan yleensä just niitä silloin kun ostan jäätelöä.

Vierailija
20/51 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian makeita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän