Varatun naisen ihastumisfantasiat
Onko muilla tälläistä? onko tää sitä että oon kyllästynyt mieheeni?
Haaveilen siis ihastumisesta, ja ehkä vähän siitä että saisin "uuden" miehen. Siis sellaisen tosi vahvan ja herkän. Haaveilen telkkarisarjojen miehistä myös silloin kun en kyseistä sarjaa katso. Tuntuu välillä että sydän pakahtuu kun ajattelen että tapaisin tän yhden fiktiivisen hahmon tapaamista oikeassa elämässä. Ja olen 35v. Vähän noloa olla ihastunut johonkin telkkarihahmoon kuin joku teini!
Kommentit (13)
Tää oikeesti välillä ahdistaa mua tää että jatkuvasti mietin jotain TELKKARIHAHMOA. :D Mies tietää kyllä tästä mun ihastuksesta, mutta ei kuinka suuri se on.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:27"]Jep..tosin må olen vuoden ollut jo salasuhteessa. N40
[/quote]
No mä en ikinä pettäisi. Se ero meissä on. Mun mies on hyvä mies mutta niin tuttu ja turvallinen että välillä tulee sellainen plääh olo.
Mä haaveilen ihan normaaleista miehistä, työkavereista tms. Välillä mietin uskaltaisko antaa mitään vinkkiä, jos vaikka olis vastakaikua? :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:04"]Mä haaveilen ihan normaaleista miehistä, työkavereista tms. Välillä mietin uskaltaisko antaa mitään vinkkiä, jos vaikka olis vastakaikua? :)
[/quote]
Ootko varattu? Mä kanssa työpaikalla haaveilen ihan outoja juttuja, en haaveile seksistä vaan siitä rajusta rakkaudesta ja uudesta jännittävästä suhteesta. Tahdon lähteä seikkailemaan ja kokea jotain ennenkuulumatonta miehen kanssa. Onkohan tää joku keski-iän kriisi?
Auttakaa, tahtosin olla enemmän ihastunut mieheeni kuin johonkin telkkarihahmoon. Vai pitääkö mun nyt ostaa vaikka prätkä että pääsen tästä "elämänhalusta" eroon...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:21"]Työntäkää pettäjähuorat löylykauha perseeseenne!
[/quote]
Mähän sanoin etten ikinä pettäisi. Että up yours!
-ap
Ja mä oon kertonut miehelle kyllä tästä mun telkkariromanssista. Nauroi vaan mulle ja kehotti pitämään sarjasta taukoa.
Eikö kukaan?