Minulla on tylsä pröblem
Tutustuin ulkomaalaiseen mieheen. Ulkomaalaisuus ei ole ongelma, olen varta vasten rekisteröitynyt kyseiselle sivulle jossa tiedän olevan melkein ainoastaan ulkomaalaisia.
Hän paljasti olevansa uskovainen. Uskoo Jumalaan, ei mihinkään Allahiin tai vastaavaan XD Mutta ei ole kuulemma mikään käännyttäjä eikä usko näy arjessa kuulemma.
Itse olen vankka ateisti eikä asia muutu.
Vaikka mies vaikuttaa toistaiseksi oikein mukavalta, niin pitäisikö unohtaa lovehaaveet uskiksen kanssa?
Unelmani on ateistimies.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 05:22"]Vastasit itse kysymykseesi. :)
[/quote]
Mutta entä jos en löydä ateisteista ketään ihanaa?
Onko mitään tsäänssejä että uskis ja epäuskis voisivat tulla toimeen? Tietenkin uskonto olisi ehdottoman kielletty keskustelunaihe suhteessa.
Uskoisin että älykkäinä ihmisinä toki pystytte setvimään nuokin asiat kuntoon. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 05:24"]Uskoisin että älykkäinä ihmisinä toki pystytte setvimään nuokin asiat kuntoon. Tsemppiä!
[/quote]
Kertokaa jos teillä on jotain kokemuksia oikeasta elämästä. Tuleeko siitä kuitenkin jotain ongelmia joskus? Lihaa hän kuulemma onneksi syö, jos ei söisi niin en voisi edes harkita muuta kuin kaveruutta...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 05:42"]>,
[/quote]
Tarkoitan >,
"Hän paljasti olevansa uskovainen. Uskoo Jumalaan, ei mihinkään Allahiin tai vastaavaan XD"
Eli minkäköhän laadun uskovainen hän on XD? LOL musta nyt tuntuu et hei voisitsä teinipimpero jo lopettaa tämän viikon osalta nämä säälittävät XD omg trolollollisi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 06:23"]"Hän paljasti olevansa uskovainen. Uskoo Jumalaan, ei mihinkään Allahiin tai vastaavaan XD"
Eli minkäköhän laadun uskovainen hän on XD? LOL musta nyt tuntuu et hei voisitsä teinipimpero jo lopettaa tämän viikon osalta nämä säälittävät XD omg trolollollisi.
[/quote]
Öööö onko mielestäsi keskustelu trolli heti jos käyttää XD:tä? Sanoin juuri että hän uskoo jumalaan. miksi ei mene jakeluun? :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 06:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 06:52"]?
[/quote]
[/quote]
Tell me :-)