Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä riidellään?

Vierailija
18.01.2022 |

Meillä aivan järkyttävää riitelyä, niin olisi kiva tietää millaista on normaali riitely parisuhteissa. Haukutaanko, kiusataanko teillä toista riidan aikana? Kauan riidat kestää, mistä alkaa, miten menee ohi? Tuleeko ylilyöntejä? Miten lapset reagoi kun vanhemmat riitelee?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen paiskoo ovia ja muuta riehuu.  Lähden yleensä mäkeen kun ei asuta yhdessä. Jaksa 40 prinsessaa kattella.  Edellinen mies petti joten tavallaan tietää kyllä että mikä on homman nimi.  Näin siinä käy kun on lapsesta saakka annettu kultalusikalla ja sitten aikuisena yh- onkin vain yks löysä pimppi muiden joukossa. Luonnollisesti olen senverran rikas että se itkee takaisin aina viikon jälkeen.

Vierailija
22/24 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla tämän yhden ja puolen vuoden aikana riidelty. Aiemmassa suhteessa oli huutoa ja saattoi kestää vaikka tunninkin, loppui monesti siihen kun lähdin tilanteesta fyysisesti pois

Erikoista, ettei ole riitoja ollenkaan. Mutta hyvä niin!

Se ei ole normaalia eikä hyvän suhteen merkki. Ei toki jatkuva riitelykään. Meillä suhde on aivan solmussa. Riita tulee pienestä asiasta, jonka seurauksena mies mököttää vähintään 2 päivää. Sitten asia lakaistaan maton alle. Mies ei pyydä koskaan anteeksi eikä mitään vaikeita asioita käsitellä. Mies palaa sitten tasaisin väliajoin joihinkin vanhoihin asioihin, jotka on jäänyt käsittelemättä. Mies ei kestä pienimpiäkään konflikteja vaan pakenee aina paikalta ja mököttää sitten useita päiviä. Hän suuttuu minulle asioista, joissa toimin samalla tavalla kun hän toimii. Olen ehdottanut mm. sääntöä, että riidoissa ei saa mennä nukkumaan, mutta mies ei halua muuttaa tapojaan vaan on valmis pilaamaan useita päiviä kuukaudessa eri tilassa mököttäen. Olen todella täynnä tätä ja olen alkanut miettiä eroa vakavissani. En halua antaa lapsille tällaista ”riitelyn” mallia.

Ehkä parempi antaa miehen kuitenkin mököttää sen yön yli, jos on kovin kiukkunen. Tuskin mitään kovin rakentavaa keskustelua saat kiukkuisen miehen kanssa aikaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat vuoden ei riidelty. Mies myötäili paljon. 3-4 vuosi testattiin toisiamme ja oikeasti riidat oli tosi pahoja. Huudettiin ja haukuttiin toisiamme. Elämä oli muutenkin silloin rankkaa ja kaikki vain purkautu. 4-5 vuosi riideltiin usein, mutta se ei ollut huutoa vaan napsimista ja molemmat vain lähti tilanteesta jatkuvasti pois. Sitten alettiin puhumaan enemmän... Nyt mennyt vuosi-kaksi ettei oikein olla riidelty. Kaikki selvitetään heti :)

Vierailija
24/24 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä, ei riitaa. Ihana rauha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan