Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten pillunhimo ällöttää naisia?

Vierailija
17.05.2015 |

Kysyn ihan tosissani. Miksi naisista ei ole kivaa olla haluttu?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on liisteisen näköistä kun mies juoksee naisen perässä pillunkiilto silmissä tehden mitä tahansa hovinarrin eleitä kunhan vaan jotain sais. Tämä korostuu varsinkin vanhemmissa miehissä. Hyi

Vierailija
22/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa, että mies on juuri hänestä romanttisesti kiinnostunut, ei kenestä tahansa seksin toivossa. Siksi itse ainakin nuorempana automaattisesti ohitin sellaiset tyypit, joille vaikutti kuka vaan kelpaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla haluttava kokonaan. En pelkkä pillu. Ja en halua, että mua haluaa vastenmieliset ihmiset. Vain ne jotka muhun vetoavat.

Vierailija
24/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin saan miesystävältä himokkaita viestejä ja joskus himo menee niin pitkälle, että ottaa minut jo kotona eteisessä...enkä pahakseni pane..

Vierailija
25/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:01"]

Koska on liisteisen näköistä kun mies juoksee naisen perässä pillunkiilto silmissä tehden mitä tahansa hovinarrin eleitä kunhan vaan jotain sais. Tämä korostuu varsinkin vanhemmissa miehissä. Hyi

[/quote]

Suurin osa miehistä leikkii pentukoiraa ja heittelee voltteja naisten edessä saadakseen armopaloja.

Vierailija
26/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:08"]

Nainen haluaa, että mies on juuri hänestä romanttisesti kiinnostunut, ei kenestä tahansa seksin toivossa. Siksi itse ainakin nuorempana automaattisesti ohitin sellaiset tyypit, joille vaikutti kuka vaan kelpaavan.

[/quote]

Eli ohitit suvereenisti 99,9% tyypeistä. Good 4 u girl!

Vierailija
27/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:16"]

[/quote]

[/quote]

Yksi riittä, kunhan rakastava ja iso kaluinen.

Vierailija
28/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:15"]

[/quote]

Suurin osa miehistä leikkii pentukoiraa ja heittelee voltteja naisten edessä saadakseen armopaloja.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Olen esim. tarjonnut itseäni muutamille eri miehille ihan ilmaiseksi ja ilman mitään taka-ajatuksia eikä ole kelvannut. Voisinpa tehdä tätä jatkossa enemmän ja ei varmasti kukaan uskaltaisi tarttua tähän tarjoukseen. :D 

Vierailija
29/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta nyt vain on että nainen luotiin tuntevansa olennoksi jälkikasvun takia ja mies taas munalla ajattelevaksi no... samasta syystä. Naisen tehtävä on kantaa lapsi ja pitää siitä huolta ja miehen tehtävä on siittää. Toki nykyisin kun moisesta ei ole enää tarvepohjaa yritetään olla vain yhden henkilön kanssa mutta tästä syystä miehet pettää useammin kuin naiset

Vierailija
30/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:25"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:15"]

[/quote]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Olen esim. tarjonnut itseäni muutamille eri miehille ihan ilmaiseksi ja ilman mitään taka-ajatuksia eikä ole kelvannut. Voisinpa tehdä tätä jatkossa enemmän ja ei varmasti kukaan uskaltaisi tarttua tähän tarjoukseen. :D 
[/quote]
Kerroppa vähän ullonäöstäsi

Vierailija
31/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunhimo ei haittaa silloin kun molemmat haluaa ja suhde on tasa-arvoinen.

Minua kauhistuttaa se että joissakin kulttuureissa tai tilanteissa tai ihan vaan jonkun miehen omassa päässä hän on oikeutettu saamaan pillua piittaamatta siitä pillun omistajasta.

Esim sodassa naiset ja lapset raiskataan ja heitä pidetään seksiorjavankeina.

Vierailija
32/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 06:54"]Missä tällaisia miehiä on? Omat poikakaverini tai mieheni ei ole yhtään pillunhimoinen. Enemmän kiinnostaa oma käsi. Ei tuntemattomatkaan mitenkään osoita himoa. Ehdotellaanko teille muille ihan suoraan?
[/quote]

Sama ongelma täällä. Kun kiinnostaisikin, mutta ei. Oma käsi on paras. Kaksi ekaa kuukautta pannaan kuin heikkopäinen ja sitten yhtäkkiä. Nope ei kiinnosta enää. Mun puolesta sais käydä vaikka vieraissa jos se lisäis kotona käytettävyyttä.

Vierailija
33/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ällötä.  Mä himoitsen munaa. Mutta puutteessa joudun olemaan.

Vierailija
34/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:16"]

[/quote]

[/quote]

Mitä ihmettä minä tekisin laumalla miehiä. Yhden hyvän kanssa olen ollut jo yli 20v naimisissa.

Vierailija
35/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:53"]Mua ei ällötä.  Mä himoitsen munaa. Mutta puutteessa joudun olemaan.
[/quote]
Oma on valintasi.

Vierailija
36/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valintasi.

[/quote]

Mulla ei ole miestä.

Vierailija
37/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa se, että mies haluaa VAIN pildeä eikä minua kokonaisena ihmisenä.

Vierailija
38/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pillun himo ärsyttää juurikin siksi, ettei nainen halua olla miehelle pelkkä pillu. Kyllä se vaan omanarvontuntoa syö kun toinen näkee sut vain reikänä johon voisi tuikata mällinsä.

Siksi.

Vierailija
39/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:04"] Oma on valintasi.

[/quote]

Mulla ei ole miestä.
[/quote]
Miksi et ota miestä? Halukkaita kyllä on ihan mihin vaan.

Vierailija
40/43 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se helpottaa kun jaappanilaiset keksivät täysin aidon oloisen ohjelmoitavan seksirobotin. Sen jälkeen luomuvaihtoehdon arvo laskee dramaattisesti.

Ai ette usko? Jo pelkkä nettiwänkkäys on todettu olevan ongelma, kun nuorukaiset (ja vanhemmatkin miehet) valitsee mieluummin sen kuin aidon version. Ihan siksi, että se on helpompaa ja nopeampaa. Tämä sitten näkyy nuorten miesten haluttomuutena vakiintua - vai miksi tälläkin palstalla naiset valittavat kun ei vaan löydy niitä vakavaan juttuun lähteviä hyviä miehiä?