Tiedän, että tämä saa sinut kateelliseksi mutta...
...söin juuri kolmen munan munakkaan raejuustokasalla höystettynä :) oli muuten hyvää!!! Vihreää olisi toki kaivannut :oooo
Kommentit (17)
Mä söin purkin appelsiinituorejuustoa... bmi alle 20....
Minä ajattelin ottaa pari karjalanpiirakkaa ja napata huomiselle tehdystä karjalanpaistista pari palaa lihaa päälle. Olutta ei ole, eli Pyhä Karjala-kolminaisuus jää saavuttamatta.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:42"]Moi yösyöppö
[/quote]
Syöppö indeed. En syönyt päivällä ollenkaan.
Nam! Paitsi raejuusto. Mut hei sä tykkäät :p
Uu, kuulostaa hyvältä! Oletko koskaan kokeillut laittaa appelsiinia munakkaaseen? Yllättävän hyvää.
Itse söin pari omatekemää karjalanpiirakkaa ja mustaviinimarjamehua. :)
Miepä syön päivällä ostamani karkkipussin nyt. En jaksanut sitä päivällä syödä, koska kävin leffassa ja söin siellä jättipopparit ja ison kokoisen :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:03"]Nam! Paitsi raejuusto. Mut hei sä tykkäät :p
[/quote]
Omg, raejuusto on "jumalasta" seuraava :OO
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:23"]Miepä syön päivällä ostamani karkkipussin nyt. En jaksanut sitä päivällä syödä, koska kävin leffassa ja söin siellä jättipopparit ja ison kokoisen :D
[/quote]
Minäkin syön suklaaleivoksia xd ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:08"]Uu, kuulostaa hyvältä! Oletko koskaan kokeillut laittaa appelsiinia munakkaaseen? Yllättävän hyvää.
[/quote]
En ole kokeillut. Siis ihan niitä palasia sinne sekaan vai? xd minäkin haluan mehua :`( olen hampaideni vuoxi luopunut kaikenlaisksta iloa tuottavista mehusista ja se harmittaa! Rakastan appelsiinimehua!
No mä söin äsken Lidlin pähkinä-rusina suklaalevyn, että en tod ole kateellinen sun pöperölle. Varsinkin tuo raejuusto, yhhh....
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:47"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:08"]Uu, kuulostaa hyvältä! Oletko koskaan kokeillut laittaa appelsiinia munakkaaseen? Yllättävän hyvää.
[/quote]
En ole kokeillut. Siis ihan niitä palasia sinne sekaan vai? xd minäkin haluan mehua :`( olen hampaideni vuoxi luopunut kaikenlaisksta iloa tuottavista mehusista ja se harmittaa! Rakastan appelsiinimehua!
[/quote]
voi mikä demittäjille ominainen kirjoitustyyli sinusta paistaa läpi
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:42"]Moi yösyöppö [/quote] Syöppö indeed. En syönyt päivällä ollenkaan.
[/quote]
Jos ei syö päivällä, pitää syödä yöllä. :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:52"]No mä söin äsken Lidlin pähkinä-rusina suklaalevyn, että en tod ole kateellinen sun pöperölle. Varsinkin tuo raejuusto, yhhh....
[/quote]
Syön minäkin suklaata joten shut up, sitä paitsi se ei ole pöperöä vaan terveysruokaa. Eikö terveys innosta sivistysvaltiossa ! xd
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:47"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 02:08"]Uu, kuulostaa hyvältä! Oletko koskaan kokeillut laittaa appelsiinia munakkaaseen? Yllättävän hyvää.
[/quote]
[/quote]
voi mikä demittäjille ominainen kirjoitustyyli sinusta paistaa läpi
[/quote]
Olen entinen demittäjä :(
Mulla tekee mieli vaan juoda vitun paljon vettä, kun meni tuo päivällinen vähän myöhäseks. Suolanen ruoka=jano
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 03:57"]Mulla tekee mieli vaan juoda vitun paljon vettä, kun meni tuo päivällinen vähän myöhäseks. Suolanen ruoka=jano
[/quote]
Minulle iskee suolaisen ruuan jälkeen joskus hyvin myöhäänkin erittäin kova jano :OO tyyliin tunnin päästä syömisestä !
Moi yösyöppö