Miksi duunarit aina polttavat tupakkaa ja kuinka selittää asia lapselle?
Tänäänkin kun vein lasta hoitoon, niin kolme keltatakkista "huoltoyhtiön" mistä seisoskelivat ringissä tupakkaa polttaen ja katku oli hirveä.
Miten tuokin pitäisi selittää asiaa kysyvälle 3-vuotiaalle? Sanonko, että "nuo sairaan näköiset sedät ovat ns. huono-osaisia ja polttavat tupakkaa, koska ovat tuhmia" ?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas jatketaan suorittavan työn tekijöiden demonisoimista.
Rakentakaa itse ne rakennuksenne ja luokkaa lumenne kun aina on työntekijöissä vikaa. Tai laittakaa ne tohtorit tekemään ne hommat, ehkä he eivät polta tupakkaa.
Mitäs jos sinä opettelisit rakentamaan nämä rakennukset niin, ettei niitä tarvitsisi korjata vuosikausia "valmistumisen" jälkeen? Te duunarit ette saa mitään tehtyä KUNNOLLA!
Ime Audin omistajan käsikirjaa. Arkkitehdit ja rak.insinöörit hei määrää miten rakennukset ovat toteutettuja. Siis mene heiluttamaan ohuita käsiäsi näiden alojen opettajille.
Kuule kun saumat, listat, laatat ja ihan kaikki on päin v****a laitettu niin siihen ei arkkitehdeillä tai insinööreillä ole osaa eikä arpaa.
Meillä tulee eteisen valusta raudoitukset esiin niin, että laatat eivät istu kunnolla. Kukaan ei ottanut asiasta vastuuta ja edelleen ne laatat ovat miten sattuu.
Tämähän on sellainen paradoksi, että juuri ne, jotka olivat koulussa kaikista huonoimpia esim. teknisissä töissä ovat niitä jotka menevät/joutuvat amikseen ja sitten alkavat rakentaa taloja. Eihän siitä mitään hyvää sitten seuraa.
Yksi luokkakaveri on kanssa elementtitehtaalla töissä, vaikkei peruskoulussa osannut yhtään raudoittaa.
Minkä paikkakunnan peruskoulussa ylipäätään opetetaan raudoittamista?
...
Pelottelet tietenkin duunareiden synkällä elämällä ja kuinka he pyrkivät itsetuhoisuuteen, koska elämä on pelkkää kurjuutta ja kärsimystä päivästä toiseen. Sen jälkeen alkaa aamupuurot maistumaan ja koulu kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen opettanut lapsilleni, että perussuomalaiset ovat niitä, jotka ajavat Venäjän etuja (esim. öljyteollisuus) ja yrittävät tuhota koko Suomen.
Ja kun se tulee murrosikään, se tajuaa, että olet huijannut ja äänestää heti ensi tilassa persuja. Protestina vanhempien manipuloinnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja mun kersoilla luistaa aina juttu parhaiten, kun ollaan yhdessä röökillä.
Kukaan meistä ei aja traktoria tai kaiva ojia.
Saako yrittää arvata puolekannan?
Kuule ole hyvä vaan.
Kertoisin lapselle kuinka hyvä on, että joku ajattelee kansantaloutta eikä sinnittele eläkkeellä 100-vuotiaaksi asti liian terveellisine elintapoineen.