Outo juttu kännykässä
Kännykässä vilahti jokin teksti ja ei ollut tullut tekstiviestiä eikä whatsappviestiä. Se oli samanlainen kuin whatsappviesti, mutta ei ollut sinne kuitenkaan mitään tullut...? Mikä juttu se oli. Näin vamasti pari eka sanaa niin ettei ollut omaa kuvitelmaa. Osaako kukaan auttaa?
Kommentit (19)
Akku on täynnä. Viesti oli kuin whatsappviesti mut siellä ei ollutvmitään...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:03"]
Mainos?
[/quote]
Whatsapp ei luo mainoksia, joten mainokset on pois suljettuja
Missä sovelluksessa olit kun tuo tapahtui
En ollut missään sovelliksessa vaan kännykkä oli päällä normaalisti. Kun tulee viesti tai whatsappviesti, niin sehän vilahtaa näytöllä ja näin tapahtui, muttei löytynyt mistään. Ap
Minulla yksi pelisovellus yrittää saada minut taas pelaamaan. Lumiapuhelimessa muistuttaa juurisamalla tavalla kuin whatsapp viestit näkyy yläreunassa. Peli on Itse Ilkimys.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:43"]Minulla yksi pelisovellus yrittää saada minut taas pelaamaan. Lumiapuhelimessa muistuttaa juurisamalla tavalla kuin whatsapp viestit näkyy yläreunassa. Peli on Itse Ilkimys.
[/quote]
Myös mulla näkyy pelien kutsut pelaamaan ja lisäksi myös LinkedIn- ja Fb-päivityksistä jotkut.
Minulla näkyy näytön ylälaidassa watsappviestit, facebook ilmoitukset ym. Tarkoitatko tällaista? Minulle tulee joskus ilmoitus myös siitä, kun läheiseksi ihmiseksi määritelty ihminen tekee faceen päivityksen. Se ei jää näkymään missään muualla, vain vilahtaa näkyvissä ruudussa. Tai toki se näkyy facessa, muttei siitä jää muuta ilmoitusta.
Onko sulla blokattuja numeroita ja sait sellaisesta viestin, ja softa oli vaan hidas ja ehti vilauttaa sitä?
Ei se nyt niin ihmeellinen asia ole. Kyllä puhelimeen tulee kaikenlaisia ilmoituksia. Oletko varma että oli viesti? Jos olikin ilmoitus?
Jos on blokattu numero miten edes vilauttaa viestiä?
Mulla Lumia väläyttää välillä yläpalkissa ilmoituksen, että varmuuskopioinnista on kulunut aikaa, näkyy samalla tavalla siis kuin mm. Whatsapp-ilmoitukset.
Oletko varma ettei ollut joku uutissovelluksen ilmoitus? Minulla tulee esim Helsingin Sanomien sovelluksesta uutisilmoituksia merkkiäänen kera ja se näkyy hetken ja poistuu.
Jos sulla on iPhone, niin vedä toi ilmoituskeskus ylhäältä auki. Siellä on kaikki lukemattomat ilmoitukset ja viestit jos jotain on jäänyt huomaamatta.
Joku sinulla on odottavia päivityksiä juttu varmaan.
Mainos?