Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku syy miksi vedän puoleeni väkivaltaisia miehiä, joista ei meinaa päästä eroon millään?

Vierailija
18.01.2022 |

Siis otan etäisyyttä ja lähden suhteesta mutta sitten ne tyypit alkaa vainoamaan. Eroon ei pääse kun virkavallan avulla.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Onneksi valitsin raittiin.

Vierailija
62/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ennenkin sanonut tästä. Osta vihko tai kirjoita wordiin "elämäni miehet" osioon kaikista sun elämässä vierailleista miehistä alkaen isästä, enoista ja sedistä päättyen panoihin. Miksi? Alat hahmottamaan näitä kaikkia yhdistäneitä tekijöitä.

Mähän meinasin henkeni exälle. Olin tuolloin just muuttanut kotoota. Näin jälkikäteen tajusin merkkien olleen ilmassa ihan jo siitä päivästä lähtien milloin aloimme juttelemaan.

Mua auttoi just toi vihkoon kirjaaminen sekä googlettaminen tyypillisistä red-flageista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ennenkin sanonut tästä. Osta vihko tai kirjoita wordiin "elämäni miehet" osioon kaikista sun elämässä vierailleista miehistä alkaen isästä, enoista ja sedistä päättyen panoihin. Miksi? Alat hahmottamaan näitä kaikkia yhdistäneitä tekijöitä.

Mähän meinasin henkeni exälle. Olin tuolloin just muuttanut kotoota. Näin jälkikäteen tajusin merkkien olleen ilmassa ihan jo siitä päivästä lähtien milloin aloimme juttelemaan.

Mua auttoi just toi vihkoon kirjaaminen sekä googlettaminen tyypillisistä red-flageista.

*meinasin menettää

Vierailija
64/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan munkin eksä raitis. Korvasi raittiuden hurmaavalla luonteellaan ja omasi persoonallisuushäiriön. Ihminen on kokonaisuus joka joko toimii kuten pitääkin tai aiheuttaa häiriötä ympärillä oleville ihmisille.

Vierailija
65/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tietoisesti tai tiedottomasti viestejä, jolla kutsut tämänkaltaisia miehiä läheisyyteesi. Suurimmalla osalla naisista ei ole tällaista ongelmaa.

Vierailija
66/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä sun viestistä huokuu aito pahuus. Puistattavaa.132

Vierailija
67/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat tietoisesti tai tiedottomasti viestejä, jolla kutsut tämänkaltaisia miehiä läheisyyteesi. Suurimmalla osalla naisista ei ole tällaista ongelmaa.

Huoh. Oletpas sinä hyvä ihminen ja taitava elämässä.

Vierailija
68/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot psykopaatti, et osaa keskustella vaan teet jotain tajutonta skeidaa niille miehille.  

Vierailija
69/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mulla on pari entistä ystävää tuollaisia. Entisiä lukiokavereita. Stalkkaa, käyttää ja vainoaa. Toisella on nykyisin etninen mies.

Vierailija
70/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tervehenkinen meidän ystäväryhmä. Muut saa ottaa heistä pari ystävää itselleen.

Vierailija
71/71 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ap kiinnittää huomiota jatkossa esim. näihin:

-miten toinen käyttäytyy sinua kohtaan, miten puhuu sinulle, miten suhtautuu harrastuksiisi ja unelmiisi jne. jne.

-miten toinen puhuu itsestään (erityisesti ylentääkö tai alentaako itseään suhteessa toisiin)

-miten toinen suhtautuu sinun menoihisi ja tuttaviisi (erityisesti kontrollointi)

-miten toinen puhuu muista ihmisistä, vertaile erityisesti löytyykö eroja kun puheen kohde on paikalla ja ei ole paikalla

-millaista on käytös ja tunteiden ilmaisu sekä tunteiden säätely arjen pienissä stressaavissa tilanteissa sekä ristiriita- ja päätöksentekotilanteissa

-myös suhtautuminen päihteisiin, käytös auton ratissa, rehellisyys ja lainkuuliaisuus jne.

Näistä asioista voi usein (ei kuitenkaan aina) jo suhteen alkuvaiheessa nähdä. varoitusmerkkejä. Niitä ovat sekä poikkeuksellisen huono käytös, liiallinen imartelu että voimakas ailahtelevaisuus. Kun pitää silmät auki jo suhteen tapailuvaiheessa, on helpompi irrottautua epäilyttävänoloisesta ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi