Onko joku syy miksi vedän puoleeni väkivaltaisia miehiä, joista ei meinaa päästä eroon millään?
Siis otan etäisyyttä ja lähden suhteesta mutta sitten ne tyypit alkaa vainoamaan. Eroon ei pääse kun virkavallan avulla.
Kommentit (71)
No sinähän siinä ne miesvalinnat teet, joten joku niissä miehissä on sellainen yhteinen juttu mikä sua viehättää. Mietihän mikä se voisi olla, sinähän sen tiedät parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos on vaimo ja lapsia niin pitäisi epäillä että on väkivaltainen vainoaja. No ei tullut mieleen. Tiesin että on varattu kyllä jo alussa. Ap
Oletko nyt siis oikeasti ap vai provoilija?
Ensimmäinen virhe on ruveta suhteeseen naimisissa olevan kanssa, siis mitä v? Kunnollinen mies ei petä vaimoaan noin. Toiseksi: kakkosnainen on aina kakkonen. Olet lähtökohtaisesti laittanut itsesi huonoon asemaan kelvottomalle miehelle.
Oikea ap. Jälkiviisaus paras viisaus ilmeisesti. Ap
Voisit jatkoa ajatellen rajata varatut pois ehdokkaista. Painin itse vähän samankaltaisen ongelman kanssa, tai olen paininut. Kyllä se isäsuhde siellä painaa, itsearvostuksesi on huono ja kelpuutat huonoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos on vaimo ja lapsia niin pitäisi epäillä että on väkivaltainen vainoaja. No ei tullut mieleen. Tiesin että on varattu kyllä jo alussa. Ap
Oletko nyt siis oikeasti ap vai provoilija? 9
Ensimmäinen virhe on ruveta suhteeseen naimisissa olevan kanssa, siis mitä v? Kunnollinen mies ei petä vaimoaan noin. Toiseksi: kakkosnainen on aina kakkonen. Olet lähtökohtaisesti laittanut itsesi huonoon asemaan kelvottomalle miehelle.
Voisit jatkoa ajatellen rajata varatut pois ehdokkaista. Painin itse vähän samankaltaisen ongelman kanssa, tai olen paininut. Kyllä se isäsuhde siellä painaa, itsearvostuksesi on huono ja kelpuutat huonoja miehiä.
Tiedän kyllä nyr ongelman. Ilmeisesti huolin miehetkin jotka ei niin itseä oikeastaan alussa edes kovasti miellytä. Jotenkin ajan myötä opin tavallaan pitämään miehestä. Joku miellyttämisen tarve se on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä nyr ongelman. Ilmeisesti huolin miehetkin jotka ei niin itseä oikeastaan alussa edes kovasti miellytä. Jotenkin ajan myötä opin tavallaan pitämään miehestä. Joku miellyttämisen tarve se on. Ap
Sinun ei tarvitse myöskään eron jälkeen vastailla heille. Arvaan, että syytät itseäsi huonosta kohtelusta, silloin jää helposti vastailukoukkuun.
Tietty tässäkin ketjussa kiinnitetään huomiota nyt sinun toimintaan, mutta sen tarkoitus on auttaa (no, ainakin minulla). Se ei tarkoita, että se, miten ne miehet sinua kohtelee, olisi sinun syytäsi. Ei se ole. Tiedät itsekin, että se on huonoa käytöstä. Mutta saatat omalla käytöksellä ruokkia sitä, että sinua saa kohdella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei tarvitse myöskään eron jälkeen vastailla heille. Arvaan, että syytät itseäsi huonosta kohtelusta, silloin jää helposti vastailukoukkuun.
Tietty tässäkin ketjussa kiinnitetään huomiota nyt sinun toimintaan, mutta sen tarkoitus on auttaa (no, ainakin minulla). Se ei tarkoita, että se, miten ne miehet sinua kohtelee, olisi sinun syytäsi. Ei se ole. Tiedät itsekin, että se on huonoa käytöstä. Mutta saatat omalla käytöksellä ruokkia sitä, että sinua saa kohdella huonosti.
En ole ollut missään tekemisissä miehen kanssa enää. Lopetin yhteydenpidon mutta kun ei ymmärtänyt jättää rauhaan niin ilmoitin poliisille miehestä. Ap
No jos olet valmis ryhtymään pettäjäkumppaniksi, niin ihan saman tasoista seuraa olet sitten myös saanut. Eli mitä jos alkaisit nostaa tasoasi ylöspäin, niin ne huonoimmat yksilöt raakkaavat itsensä ihan itse pois deittipoolistasi.
Esim. itselleni on käynyt monta kertaa niin, että kun olen alkanut puhumaan lempiaiheestani eli kirjoista (erityisesti historiallinen kirjallisuus), niin useimmat miehet eivät ole enää yhtään kiinnostuneita. Samoin monesti on käynyt niin, että jo ensi tapaamiselle mies ilmoittaa että hän ainakin syö lihaa joka päivä ja vetää kännit joka viikonloppu. No minäkin syön lihaa, mutta miksi siitä pitäisi tehdä joku numero, olettaako tämä mies että minä istun kotona essu päällä kokkailemassa hänelle lihaa, ja mitään känniääliötä en todellakaan katsele, toki toisinaan juon lasillisen viiniä mutta kännissä oleminen on todella noloa mielestäni.
Eli kyllä hyvin paljon ihan omalla toiminnalla, kommunikaatiolla ja olemuksella me ihmiset vaikutamme siihen, millaisia ihmisiä siihen ympäristöön tulee jäädäkseen. Sillehän ei sitten voi mitään jos on pakko olla ihan kenen tahansa kanssa joka sattuu iskemään, itse teen ihan omia valintoja näissä asioissa mutta tietty voisihan sitä vaan passiivisesti olla "kenen tahansa" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt siis oikeasti ap vai provoilija?
Jälkiviisaus? Ei kai siihen mitään jälkiviisautta tarvita, että ymmärtää, että suhde varatun miehen kanssa voi suurella todennäköisyydellä johtaa vaikeuksiin. Tuohan on selvää jo ihan alusta asti, kun lähtökohdat ovat tuollaiset.
Eli ei sinunkaan tarvitse odottaa sinne asti, että sitten vasta jälkikäteen viisastelet. Vaan kyllä sinunkin kannattaa jo ihan alkutilanteessa miettiä, että mitä mahdollisuuksia on suhteella, jossa mies on varattu, alkoholisti, mielenterveysongelmainen, ulosotossa, tms. Eli suosittelen hylkäämään heti kaikki sellaiset, joilla on valmiiksi jotain ongelmia. Sillä ne ongelmat tulevat siirtymään myös sinun ongelmiksi.
Jos lähdet suhteeseen, jossa jo alussa tiedät olevan mukana ongelmia, niin se on sitten sinun oma valintasi, että hakeuduit niiden ongelmien äärelle ja jatkoit aina vain syvemmälle niihin ongelmiin.
Mistä esimerkiksi alussa näen sen että tyyppi on vainoaja? En varmaan mistään voi tietää ja en osaisi epäillä perheellistä miestä ekana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä esimerkiksi alussa näen sen että tyyppi on vainoaja? En varmaan mistään voi tietää ja en osaisi epäillä perheellistä miestä ekana. Ap
No sitä ei perheellisestä voi tietää, että olisi vainoaja, mutta sen tietää, että on pettäjä. Se sinänsä kielii huonosta luonteesta.
Onko sinulla Ap tapana ärsyttää jotenkin niitä miehiä jos käyttäytyvät noin? Provosoitko heitä?
Vierailija kirjoitti:
Sitä me ei näillä tiedoilla tiedetä, että mistä tuossa tapauksessa olisi heti alussa nähnyt, että mies on vainoaja. Mutta sen näki heti alussa, että mies ei ole sellainen mies, joka toimisi moraalisesti tai toisia huomioiden. Moraalittoman ja itsekkään ihmisen kanssa suhteeseen ryhtyessä ei ole todennäköistä, että mies suhteessa ottaisi sinut huomioon tai erotessa toimisi jonkin moraalisääntöjen mukaan.
Kyllä ne hakkaajat ja vainoajat aina löytää omasta mielestä syyn tehdä noita asioita. Ilman provosointia.
Tunnen ihmisen, joka on joskus saanut vainoajan peräänsä. Enkä ihmettele. Hän kun on sellainen kaikkien ymmärtäjä, ja aina haluaa keskustella asiat hyväksi, ja haluaa, että kaikki pitävät hänestä, hänelle on tärkeää tulla kaikkien kanssa toimeen ja ottaa kaikki huomioon.
Onhan se sille vainoajallekin hämmentävää, kun ensin keskustellaan, saa ymmärrystä ja hyväksyntää sekä tullaan toimeen. Ja sitten yhtäkkiä tehdäänkin rikosilmoitus.
Ei ehkä kannattaisi olla kaikkia vainoajia kohtaan niin ymmärtäväinen ja hyväsydäminen. Eikä ehkä kannattaisi niin kovasti yrittää tulla toimeen vainoajansa kanssa ja toivoa, että hän tykkäisi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla Ap tapana ärsyttää jotenkin niitä miehiä jos käyttäytyvät noin? Provosoitko heitä?
Kaikkein sairain ihmistyyppi kysyy hakatulta "mitä sä teit että se löi sua?"
Kaveri oli kihloissa hiljaisen hissukan kanssa. Olivat ehtineet olla n. 5v. yhdessä kun jotain napsahti miehen päässä ja pahasti. Oli ehtinyt varaamaan ajan parisuhdeterapiaan mustasukkaisuusoireiden takia (tuolloin lieviä) ja päivää ennen tätä terapia tapaamista päätti hakata kaverin teholle.
Älä luota kilttiin kuoreen, äläkä siihen että toinen kasvaa yli omasta mustasukkaisuudestaan (ei kasva)
Ulkonäöstä riippumatta varo passiivis-aggressiivisia tapauksia.
Itsehän en deittaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele olemaan yksin. Vaikka täällä jankutetaan kilteistä, et ota edes niitä. Tarviit aikaa kasvaaksesi ihmisenä. Jos et syty tietyn tyyppisistä miehistä ja haluat mieluiten olla yksin sekin on OK.
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli väkivaltainen ja mielenterveysongelmainen. Ap
Olen pahoillani ikävästä lapsuudestasi.
Tuollaisen lapsuuden elänyt yrittää ikuisesti korjata tilannetta ja saada pahasta miehestä kunnollisen jos ei ymmärrä sitä kaipuuta, että asioiden olisi toivonut olleen toisin lapsuudessa. Myönnä se ja mieti kuinka ihanaa olisi ollut saada hyvä isä. Sitten kun sen surun on käynyt läpi, niin paranee, eikä ole enää paskamagneetti.
Eli ainoa mikä voi auttaa on mielikuvitella millaisen isän olisit halunnut tai kuvitella millainen mies olisi unelmiesi mies. Älä mieti enää niitä väkivaltaisia, koska muuten vedät niitä loputtomasti elämääsi. Jos ei tiedä millainen olisi väkivaltaisen vaihtoehto, niin ei niitä elämässä edes huomaa tai niistä kiinnostu. Kävelet ns onnesi ohi.
Palstamysteer vl 543.
Kun pokaa kapakasta hakkaavan kapakkaukon, kohta huomaakin olevansa naimisisa hakkaavan kapakkaukon kanssa.
Äitini oli myös kylmä minua kohtaan ja ei näyttänyt tai kertonut tunteistaan. Ap