Miehet: millainen on tasoltaan ala-arvoinen nainen?
Kiinnostaisi tietää, että millainen nainen on täysin kelvoton parisuhteeseen. Entä millainen nainen on kelvoton jopa yhden illan seksiin?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:36"]
Kiinnostaisi tietää, että millainen nainen on täysin kelvoton parisuhteeseen. Entä millainen nainen on kelvoton jopa yhden illan seksiin?
[/quote]Yli 50-vuotias. Huomattavan lihava.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:45"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Olen 51-vuotias ja hyvin on irronnut seksiä sinunkin ikäisiltäsi milloin vain olen halunnut.
Vai tarkoititko, että pitää olla samalla lihava? Sitä en ole vaan hyvinkin hoikka.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:51"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Olen 51-vuotias ja hyvin on irronnut seksiä sinunkin ikäisiltäsi milloin vain olen halunnut.
Vai tarkoititko, että pitää olla samalla lihava? Sitä en ole vaan hyvinkin hoikka.
[/quote]
Noniin varmaan juu :D
Sellainen joka on läski. Läskien kanssa ei saa mulkkua pystyyn, koska ne oksettavat.
Parisuhteeseen ei kelpaa, jos on itserakas, sairaalollisen mustasukkainen, epäluotettava ja/tai kyvytön keskustelemaan asiallisesti myös eri mieltä olevien kanssa.
Yhden illan seksiin ei kelpaa jos ei huolehdi ulkonäöstään ja on sängyssä lahna.
Toinen ääni Tuksulle, Aitolehti myös yksi vastaava.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:51"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]Kivat sulle. Kerroin vain oman mielipiteeni toivottavasti...pelottaa että kohta minun seksini alkaa irtoamaan yli 50-vuotiaalle, jos se ei ole omasta tahdosta kiinni.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:55"]
Sellainen joka on läski. Läskien kanssa ei saa mulkkua pystyyn, koska ne oksettavat.
[/quote]
*Sulkee sälekaihtimet, valot, asettuu vuoteelle ja lopettaa elämisen*
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:00"]
Parisuhteeseen ei kelpaa, jos on itserakas, sairaalollisen mustasukkainen, epäluotettava ja/tai kyvytön keskustelemaan asiallisesti myös eri mieltä olevien kanssa.
Yhden illan seksiin ei kelpaa jos ei huolehdi ulkonäöstään ja on sängyssä lahna.
[/quote]
Mistä sen tietää että on sängyssä lahna kun on kyse yhden illan seksistä?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:00"]
[/quote]
Mistä sen tietää että on sängyssä lahna kun on kyse yhden illan seksistä?
[/quote]niinpä. Myöhäistä siinä vaiheessa se on huomata kun akti suoritettu
Se nyt on ihan sama millaiseen jabba the huttiin mällit runkkaa yhden yön aikana. Aamulla vaan nopeasti karkuun tai läski rappusia vyörymään, jos sen valaan on omaan kotiin jostain helvetin syystä raahannut
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:12"]
Se nyt on ihan sama millaiseen jabba the huttiin mällit runkkaa yhden yön aikana. Aamulla vaan nopeasti karkuun tai läski rappusia vyörymään, jos sen valaan on omaan kotiin jostain helvetin syystä raahannut
[/quote]
No... toisaalta voi kysyä, millainen mies ei saa kotiinsa raahattua kuin vastenmieliseen valaan, kun tarjolla olisi laumoittain fiinimpiä naisia? :)
[/quote]En tarkoita mitenkään esittää hyvää ihmistä, mutta joskus ihmetyttää miten ihmiset keksivät noin karuja ja jopa väkivaltaisia ilmauksia epäviehättävistä ihmisistä.
-Mies 29v + 1v-
Nyrkkisääntö on se, että mitä läskimpi, rumempi ja tyhmempi, sen helpommim siltä tussua irtoaa.
Läski, ruma, ei osaa korkeampaa matematiikkaa. Voi kyllä korvata fysiikan osaamisellakin. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:17"]
[/quote]En tarkoita mitenkään esittää hyvää ihmistä, mutta joskus ihmetyttää miten ihmiset keksivät noin karuja ja jopa väkivaltaisia ilmauksia epäviehättävistä ihmisistä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Läski on tämän päivän sanallista vapaata riistaa, siinäpä kai se. :) Mitä irvokkaampaa, sen hauskempaa... no, ainakin, jos ei itse satu olemaan pilkan kohde.
Epäluotettava nainen on "tasoltaan ala-arvoinen", sisältäen väkivaltaisuuden, pettämisen, kaiken muun epärehellisyyden. Esim. "selän takana" raskaaksi hankkiutuvat, lapsiaan kohtaan väkivaltaiset, uskottomat,... on sellaisia jotka on nou nou. Yhden yön jutussakin saisi varmaan taudin. Myös "kovat arvot" on vastemielisiä. Esim. läskien haukkuminen, köyhien haukkuminen, sairaiden haukkuminen (sisältäen aivan erityisesti armeijasta vapautettujen pilkkaamisen) ja muiden heikompien haukkumisen.
Ei olisi kannattanut kysyä tuota kysymystä a) tähän kellonaikaan, b) palstalta, jossa suuri osa on titityy päästään.