Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMPUMINEN on PARAS TAPA LOPETTAA LEMMIKKI

Vierailija
03.06.2015 |

Nuo piikkiuskovaiset eivät suostu tunnustamaan sitä tosiasiaa, että piikitys tuottaa kissalle kipua eikä kukaan (siinä vaiheessä ei edes kissa itse) pysty kertomaan mitä kissa tuntee aineen vaikuttaessa. No, eihän piikityksellä ja armollisuudella olekaan mitään tekemistä keskenään.

Oikein suoritettuna ampuminen on armollisin ja täysin kivuton tapa lopettaa kissa. Esim. kosketuslaukaus haulikolla kissanpennun päähän.

Tämä on mun mielipide, piikkikauppiailla tietysti - yllätys yllätys - on eri mielipide.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni räjähdepanos peräaukkoon on selvä ykkönen.

Vierailija
2/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta pitää olla riittävän järeä ase ja osaava käyttäjä, joka tietää miten ja mihin ammutaan. Käsiaseella ei saa muuta kuin pahaa mieltä, paitsi ehkä juuri kissanpennuille.

Toinen hyvä ja takuuvarma tapa pienille elukoille on kirves, jolla saa varmasti pään murskaksi yhdellä iskulla. Eläinlääkäri suositteli pakokaasua, mutta sitä en edes kokeilisi, kun parempiakin keinoja on .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitäisi kirveellä tappaa joku kissa,ni en minä sitä sillä tylpällä päällä ala päätä murskaamaan...  -.-' 

Vierailija
4/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:49"]

Mielestäni räjähdepanos peräaukkoon on selvä ykkönen.

[/quote]

Laitahan vaan itselles...

Vierailija
5/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:47"]

Nuo piikkiuskovaiset eivät suostu tunnustamaan sitä tosiasiaa, että piikitys tuottaa kissalle kipua eikä kukaan (siinä vaiheessä ei edes kissa itse) pysty kertomaan mitä kissa tuntee aineen vaikuttaessa. No, eihän piikityksellä ja armollisuudella olekaan mitään tekemistä keskenään. Oikein suoritettuna ampuminen on armollisin ja täysin kivuton tapa lopettaa kissa. Esim. kosketuslaukaus haulikolla kissanpennun päähän. Tämä on mun mielipide, piikkikauppiailla tietysti - yllätys yllätys - on eri mielipide.

[/quote]Kannatta vaan ampua vähin äänin, eikä kerjätä täältä varmaa tuomiota.

Vierailija
6/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koirat lopetettu aina ampumalla.

Vierailija
7/7 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:29"]Meillä on koirat lopetettu aina ampumalla.
[/quote]
Paitsi sellaiset mitkä on jäänyt auton tai junan alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi