Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isokoisia naisten pyöräilyvaatteita?

Vierailija
16.05.2015 |

Täällä on joskus pyörinyt pyöräilyharrastajiakin, joten kokeillaan.

Mistä löytyisi isokokoisia naisten (maasto)pyöräilyvaatteita? Jotkut rennot shrotsit etsinnässä... Kokoni mittanauhan mukaan 48, ja mitoitushan vaihtelee merkeittäin, joten miltähän merkiltä löytyisi hinta-laatusuhteeltaan sopivat pökät?

Ainakin Löfflerillä, Shimanolla ja Gonsolla on isoja kokoja, pitävätkö näiden kokotaulukot hyvin paikkansa, ts. uskaltaako tilata netistä? (olen tosi laiska palauttaja ja ulkomaille se vielä kai työläämpää...)

Ihan hirmu kalliit housujen ei tarvitsisi olla, toiveissa olisi että olisivat jo syksyllä isot ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lidlin pyöräilyhousut, hyvät ja halvat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:46"]

Mulla on lidlin pyöräilyhousut, hyvät ja halvat :)

[/quote]

Lidlin on minulle liian pieniä..:/ Muistaakseni niillä L isoin koko, eikä se ainakana päälle päin näytä riittävän isolta. Muuten ostaisin litlistä, hinta-laatusuhde aivan erinomainen.

Vierailija
4/7 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä löytyy. Aina ei tosin ole isoja kokoja, mutta useimmiten on 46/48 kokoakin. Joskus taisi olla jopa 48/50 vai 50/52 kokoa. Siis naisten.

Vierailija
5/7 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan normihousut/caprit/shortsit (david plus, röhnich plus jne) ja laitan alle pyöräilyhousut, jotka jää polvien yläpuolelle. Omani ovat craftin, ja mahdun heidän xxl-kokoonsa vaikka ne olivat numerokoossa aika pienet, ehkä n.46. Ja olen siis isokokoinen, pitkä, reitevä ja persevä :) ovat käytössä myt vielä 3 vuotta myöhemminkin, joten todellakin hintansa väärtit!

Vierailija
6/7 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää että craftin pöksyt saattaisivat sopia siis minullekin, voisi uskaltaa tilata netistä :)

Täällä on kai niin pieni lidli, että silloin kun kerran vuodessa pyöräilyvaatteita tulee, ei kokoja ole. Isoin koko jonka olen nähnyt on L, ja muistaakseni se on numeroissa 42/44 tai 44/46 ja ovat tosi naftin näköisiä. Eipä täällä oikein isoja kokoja löydy noista parista urheiluliikkeestäkään...

Oletteko muuten henkselihousuja käyttäneet? mielipiteitä?

Vierailija
7/7 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos ja Ulla Popken

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi