Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten avokista eroon?

Vierailija
16.05.2015 |

Miten avokista pääsee eroon lopullisesti niin ettei saa lasta itselleen?
mulla on nyt tullut kiintiö täysin täyteen kusipää ämmää,kaikki on mun nimissä,asunto,autot ym. Raha ei silleen ole ongelma,mutta.
jos erotaan,en halua ikinä nähdä tai kuulla muijasta yhtään mitään.
lasta en suostu sille antamaan,en hyväksy minkäänlaisia yhteishuoltajuuksia tai vastaavia,eikä saisi lasta nähdä ikinä ellei lapsi itse 18v vanhana halua ottaa yhteyttä.
voin tietenkin alkaa vittumaiseksi,myydä sen auton pois ja kaikkea vastaavaa mukavaa,mutta ei ole mun tyylistä.
olisi vaan yhdet puheet ja kun pistää oven kiinni perässään se olisi siinä,kaikki olisi niin helppoa ilman tuota lasta,mille toivoin ja kuvittelin tarjoavani hyvän lapsuuden ja elämän alun,mutta vituiksihan kaikki näyttää kirjaimellisesti menevän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:35"]Miten avokista pääsee eroon lopullisesti niin ettei saa lasta itselleen?
mulla on nyt tullut kiintiö täysin täyteen kusipää ämmää,kaikki on mun nimissä,asunto,autot ym. Raha ei silleen ole ongelma,mutta.
lasta en suostu sille antamaan,en hyväksy minkäänlaisia yhteishuoltajuuksia tai vastaavia,eikä saisi lasta nähdä ikinä ellei lapsi itse 18v vanhana halua ottaa yhteyttä.
voin tietenkin alkaa vittumaiseksi,myydä sen auton pois ja kaikkea vastaavaa mukavaa,mutta ei ole mun tyylistä.
olisi vaan yhdet puheet ja kun pistää oven kiinni perässään se olisi siinä,kaikki olisi niin helppoa ilman tuota lasta,mille toivoin ja kuvittelin tarjoavani hyvän lapsuuden ja elämän alun,mutta vituiksihan kaikki näyttää kirjaimellisesti menevän.
[/quote]
Niinpä. Etkö tajua että se että sinä häviät vittuun avovaimon ja lapsen elämästä on parasta mitä heille viestiä tapahtua. Lapselle tulee niin se hyvä lapsuus.
[/quote]

miksi lähtisin omasta kodistani jonka olen ostanut ennen kuin ollaan edes tavattu?
Luuletko että muijalla riittää rahat elämiseen ja autoon mikä on välttämättömyys töiden takia,sinä aikana mitä ollaan yhdessä asuttu se ei ole kertaakaan edes itse tankannut sitä.
ap
[/quote]
Puhuttiinko tuossa yllä jotain rahasta talosta autosta?
Kyllähän raha-asiat aina selviää kunhan vain riippakivi ukonnahjuksesta pääsee eroon.
Taidat olla aika lihava?
Jos vaimo on tyytymätön niin kyllä miehen siinä kohtaa kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miltä näyttää ja miten vaimoaan kohtelee.

Vierailija
2/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siitä avokista tekee kusipään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölömö.

Vierailija
4/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvalvojalle juttelemaan sitten vain. Ja kannattaa vsrmaan kesjustella myös sen avokin kanssa.

Vierailija
5/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

181cm/85kg aina olen huomioinut avokkia, ostanut lahjoja ja ollaan vapailla, lenkkeilty, käyty uimassa, nuorempina biletetty ym.
muijan paska käytös ja torjuminen alkoi kun lapsi oli n1v.
Lisäksi käy kyttäämässä mun puhelimia ym. Tietokone ja tablettikin yhteiskäytössä.
Olen auttanut muijan kuiville rahahuolista aikoinaan kun paljastui sen kuviot.
Jos jää omilleen tuskin menee vuottakaan kun on kaikki kortit vingutettu tappiin taas.
Itse olen rikkinäisestä perheestä ja ennen oli niin hyvä palata kotiin aina pitemmiltä työ keikoilta kun joku odotti ja piti hyvänään, nyt ei sanota edes moi kun tulee himaan.
Faija heitti mutsin pellolle kun olin itse lapsi ja elettiin isän kanssa, pitäisi varmaan vaan ottaa avaimet pois ja nakata pihalle?

Vierailija
6/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee muutakuin kiukuttelee,ei osaa edes puhua normaalisti,lähinnä huutaa tai vittumaiseen sävyyn puhuu,mistään läheisyydestä viimeiseen vuoteen ei ole voinut kuin unta nähdä ja on saanut omalla käytöksellään sen aikaiseksi ettei enää edes kiinnosta olla sen kanssa missään tekemisissä.
tilanne on niin perseestä kuin olla ja voi.
kaikki pitäisi periaatteessa kuitenkin olla hyvin,on oma ok talo,molemmat käy töissä,alkoholia ei käytetä kuin harvoin kohtuudella,ym.ym. ikinä en ole rajoittanut muijan menoja tai ollut mustasukkainen,töiden takia olen aika paljon poissa himasta,mutta niin se on ollut aina.
ap.

Vierailija
7/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi saada yksinhuoltajuutta jos ei ole jotain erityisen painavia syitä rajoittaa tai estää äidin ja lapsen yhdessäoloa, tod.näk. joudutte setvimään lapsen asiat yhdessä.

Vierailija
8/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:35"]Miten avokista pääsee eroon lopullisesti niin ettei saa lasta itselleen?
[/quote]
Niinpä. Etkö tajua että se että sinä häviät vittuun avovaimon ja lapsen elämästä on parasta mitä heille viestiä tapahtua. Lapselle tulee niin se hyvä lapsuus.
[/quote]

miksi lähtisin omasta kodistani jonka olen ostanut ennen kuin ollaan edes tavattu?
Luuletko että muijalla riittää rahat elämiseen ja autoon mikä on välttämättömyys töiden takia,sinä aikana mitä ollaan yhdessä asuttu se ei ole kertaakaan edes itse tankannut sitä.
ap

Vierailija
9/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:35"]Miten avokista pääsee eroon lopullisesti niin ettei saa lasta itselleen? mulla on nyt tullut kiintiö täysin täyteen kusipää ämmää,kaikki on mun nimissä,asunto,autot ym. Raha ei silleen ole ongelma,mutta. jos erotaan,en halua ikinä nähdä tai kuulla muijasta yhtään mitään. lasta en suostu sille antamaan,en hyväksy minkäänlaisia yhteishuoltajuuksia tai vastaavia,eikä saisi lasta nähdä ikinä ellei lapsi itse 18v vanhana halua ottaa yhteyttä. voin tietenkin alkaa vittumaiseksi,myydä sen auton pois ja kaikkea vastaavaa mukavaa,mutta ei ole mun tyylistä. olisi vaan yhdet puheet ja kun pistää oven kiinni perässään se olisi siinä,kaikki olisi niin helppoa ilman tuota lasta,mille toivoin ja kuvittelin tarjoavani hyvän lapsuuden ja elämän alun,mutta vituiksihan kaikki näyttää kirjaimellisesti menevän. [/quote] Niinpä. Etkö tajua että se että sinä häviät vittuun avovaimon ja lapsen elämästä on parasta mitä heille viestiä tapahtua. Lapselle tulee niin se hyvä lapsuus.

[/quote]

Keskustelun sävy olisi hiukan erilainen, jos AP olisi nainen ja haluaisi eroon miehestään.

Kyllä ämmät osaa.

Vierailija
10/10 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä tosissasi? Jos olet, taidat olla vähän heikkolahjainen. Yksinhuoltajuudelle pitää olla tosi hyvät perusteet (ja nuo sun omat ei tosiaankaan ole sellaiset), ja vaikka olisitkin yh, äidillä on silti oikeus tavata lastaan. Typerä hölmö olet, jos luulet tuollaisen suunnitelman voivasi toteuttaa.