Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustusblogi jossa EI maalaisromantiikkaa tai mustavalkoista sisustusta?

Vierailija
16.05.2015 |

tuliko paha? Olen lopen kyllästynyt tylsin koteihin joita jokainen blogi on pullollaan. Samat string hyllyt ja mustavalkoiset ruksityynyt ja Hayn tarjotin pöydät ja kaakaoprintit. Onko edes olemassa suomalaista sisustus blogia joka ei orjallisesti mene trendien mukaan???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä haluaisin löytää sellaisen myös! Lopetin blogien lukemisen, kun kaikissa oli samat elementit: Valkoista ja beigeä/harmaata, puisia sisustuskirjaimia, tekstitarroja tai -tauluja, tähtityynyjä, -mattoja, -verhoja. Eiköhän nuo roinat sisustuksessa ole jo so last season, helvetti ne tähtiasiat aiheuttaa yrjöreaktion. Ja kaikki ne tekstit! Aina joku lässytilässyti "home is where your heart is" tai muu vastaava yäkhyi. Inhoan sitä sanaakin "maalaisromanttinen".

Vierailija
2/9 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:13"]Joo, mä haluaisin löytää sellaisen myös! Lopetin blogien lukemisen, kun kaikissa oli samat elementit: Valkoista ja beigeä/harmaata, puisia sisustuskirjaimia, tekstitarroja tai -tauluja, tähtityynyjä, -mattoja, -verhoja. Eiköhän nuo roinat sisustuksessa ole jo so last season, helvetti ne tähtiasiat aiheuttaa yrjöreaktion. Ja kaikki ne tekstit! Aina joku lässytilässyti "home is where your heart is" tai muu vastaava yäkhyi. Inhoan sitä sanaakin "maalaisromanttinen".
[/quote]

Just näin! Tuntuu että muuta ei enää näekään! Kotipalapeli on aina ollu mun suosikki mut seki menny pelkiksi mainosyhtristöiksi ja arvonnoiksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä löytyy paljon! Esim siltakulma, elämää pohjolassa, niinan unelmia..

Vierailija
5/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?

Vierailija
6/9 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/9 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:40"]

Miksi alapeukku?

[/quote]

Voisko olla siksi että ap toivoi "ei maalaisromantiikkaa". Siltakulma näky olevan sitä täydeltä laidalta.

Vierailija
8/9 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites joku vihreä talo?

Mua kans kiinnostaisi löytää blogeja, joissa sisustajalla luottamus omaan tyyliin. Voi olla sekotuskin eri tyylejä.

Vierailija
9/9 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikukkapelto