Pitkästä aikaa naapuriketju! Mitä naapurinne ovat viime aikoina keksineet? Onko tapahtunut jotain dramaattista tai hauskaa?
Kommentit (49)
Vko sitten naapuri pyysi tulla sisään. Hänen asia oli pyytää minua vaihtamaan autopaikkaani lopputalven ajaksi toiseen tyhjänä olevaan ruutuun, koska hänestä minun oma paikkani olisi oiva lumensäilytyspaikka. Okei, no suostuin. Sitten naapuri tokaisi "sä et kyllä kovin paljon tolla autollas ajele"
Hmmm.. ilmeeni tuhannen taalan arvoinen - eli pitääkö jatkossa ajaa enemmän?
Asun kerrostalossa ja tässä kerrostalossa on useampia kerrostalokyttääjiä. Hyvänä esimerkkinä se, että koitan myydä asuntoani. Välitysfirma kävi ottamassa hyvät kuvat kämpästäni ja talon ulkopuolelta. Kun näin kuvat netissä, ja katselin sitä talon ulkopuoliskuvaa. Neljä vakiokyylää omissa ikkunoissaan, pääsivät myös kuvaan.
Eräs naapuri tuli yks päivä vastaan pesäpallomailan kanssa. Mulle se ei ollut uhka, mutta pelokas naapurini soitti minulle, että se jahtaa häntä ja häntä pelottaa. Ymmärrän kyllä täysin.
Taloyhtiömme virallinen noita-akka on taas talven kunniaksi lietsonut itsensä lumiraivoon. Talven ulkopuolisina vuodenaikoina hän harrastaa sitten lemmikkiraivoa, kulkureittiraivoa, naapurin pensas -raivoa jne. Pari päivää sitten hän, jälleen kerran, avautui yhtiön Facebook-palstalla siitä, miten hänen parkkipaikalleen on taas kipattu muiden lumia. Juu, onhan siihen joku nähköjään lunta kipannut huoltoyhtiön lisäksi. Mutta kun homman nimi on se, että kyseisellä noita-akalla ei ole autoa, eikä ole ollut vuosikausiin, eikä siinä paikalla kukaan muukaan autoaan pidä. Mutta puhtaaksi aurattuna sen pitäisi olla vissiin, että näyttäisi nätimmältä ikkunasta kyylätessä.
Vierailija kirjoitti:
Asun kerrostalossa ja tässä kerrostalossa on useampia kerrostalokyttääjiä. Hyvänä esimerkkinä se, että koitan myydä asuntoani. Välitysfirma kävi ottamassa hyvät kuvat kämpästäni ja talon ulkopuolelta. Kun näin kuvat netissä, ja katselin sitä talon ulkopuoliskuvaa. Neljä vakiokyylää omissa ikkunoissaan, pääsivät myös kuvaan.
Eräs naapuri tuli yks päivä vastaan pesäpallomailan kanssa. Mulle se ei ollut uhka, mutta pelokas naapurini soitti minulle, että se jahtaa häntä ja häntä pelottaa. Ymmärrän kyllä täysin.
Todella hauska juttu.
Meidän talossamme on paljon vanhoja ihmisiä, ja jotkut ovat niin sisukkaita, että ovat melkein itselleen vaaraksi. Ja jotain on sattunutkin.
Mun kaikki naapurit ihanan hiljasia ja kohteliaita niin ei oikeastaan mutään :)
Vierailija kirjoitti:
"Kun näin kuvat netissä, ja katselin sitä talon ulkopuoliskuvaa. Neljä vakiokyylää omissa ikkunoissaan, pääsivät myös kuvaan."
Ei saakeli 😂
Eräs aamuvarhainen, kello vailla 5, naapuri työnsi naamansa ranskalaisen parvekkeen kaiteen yli, pälyili suuntaan ja toiseen. Ketään ei liikkunut kadulla, niin yks kaks roiskaisi muovikassin, jossa oli roskiaan ja pizzalaatikko alas katuun. Muovipussi tarttui puun oksaan, pizzalaatikosta levisi 2 slaissia pizzaa lokkien riemuksi.
Viimeviikolla kuulin hirveää huutoa ulkoa, naapurit ne siellä taas kiljui. Mies oli kännissä vaikka ois pitänyt hakea rouva lentokentältä, ulkona oli ensin hirveä huutosirkus joka eskaloitui siihen että tuli kaksi maijaa ja neljä poliisia raahasi huutavan äijän raudoissa kyytiin. Kesällä tuo on heillä ihan perus viikonloppu, mikään ei enää yllätä. Onneksi on tie välissä, tää mesta on naapurikyylän paratiisi.