Mikä tisseissä kiinnostaa?
Miehiä mutta myös naisia. Miksi tissit kiinnostaa?
Kommentit (18)
Muistuttavat äidistä, olen sisimmissäni vain pieni poikanen.
Jossain paskassa suomi leffassa oli TIS-51 rekkarissa.
Voihan ne olla supernätit. Ja ihan heteronaisena sanon tän :D Tykkään myös omistani.
Eipä oikein mikään. Siinä alussa kun alkavat kasvaa on jotenkin kauniit. Täysikokoisina ei.
Tissit ovat todella kauniit! Pehmeät ja lämpimät. On tutkittu, että naiset katsovat tissejä enemmän kuin miehet. Oli joku piilokamera missä naisella paidannappi oli kamera niin naiset vilkuili rintoja 😅
Niitten väliin on kiva päristä prrrrrrrrr😛
Vierailija kirjoitti:
Niitten väliin on kiva päristä prrrrrrrrr😛
Kuulostaa hauskalta vaikka en ehkä tajunnut 😅 N
Vierailija kirjoitti:
Tissit ovat todella kauniit! Pehmeät ja lämpimät. On tutkittu, että naiset katsovat tissejä enemmän kuin miehet. Oli joku piilokamera missä naisella paidannappi oli kamera niin naiset vilkuili rintoja 😅
Ja tuostahan on miehiä moitittu. Kummallista kaksinaismoraalia.
Mietin että jos saisi tilkan kahvimaitoa
Hyvä aloitus. Minäkään en ole koskaan sitä ymmärtänyt. On naisia, jotka näyttävät kuvittelevan, että heidän tissinsä kiinnostavat jotakuta. Miten niin?
Naiset niistä jaksaa ulista enemmän kun miehet. Miehiä ei haittaa yhtään jos naisten tissit näkyis.
En kyllästy koskaan tisseihin. Ne piristävät aina päivää 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne olla supernätit. Ja ihan heteronaisena sanon tän :D Tykkään myös omistani.
Samaa mieltä ja heteronainen olen myös. 🤩 Minulla on keskikokoiset rinnat, ei isot eikä pienet. Minusta kaikenlaiset naisten kropat voi olla kauniita. Olen käynyt elävän mallin piirustuskursseilla ja täytyy sanoa, että visuaalisesti (huom. ei seksuaalisesti, koska olen tosiaan hetero!) naisten vartalot on kiinnostavampia kaarineen ja muotoineen.
Ketä se on?!