Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä yhden ihmisen kanssa elämänsä aikana????

Vierailija
20.09.2006 |

Muistan silloin " teininä" olleeni tyytyväinen kun en muusta tiennyt. Voihan sitä ajatella ettei jää mistään paitsi kun avioituu ensirakkautensa kanssa. Tuntuu vain, että nuo miehet jossain vaiheessa haluaa kokeilla muutakin kuin ensirakkauttaan. Itse olisin ainakin jäänyt paljosta " tiedosta" paitsi jos olisin ottanut sen amisviiksiseni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloinkaan retkahtaneet mihinkään " amisviiksisiin" kuten sinä ap...

Vierailija
2/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioitunut teinirakkauteni kanssa, aloimme seurustella kun mies oli 15v. ja minä 16v. Nyt meillä on 10 vuotta myöhemmin yksi lapsi ja toinen tulossa, ihana suhde ja kaikin puolin molempia tyydyttävä seksielämä, rakkautta, naurua, iloa, välillä vaikeaa mutta sitten taas ihanaa normaalia elämää :) Oma koti, molemmilla kivat työt ja kaikin puolin sellainen elämä, jota olen aina halunnut.

Eli ei, en mistään hinnasta luopuisi kaikesta tästä sen takia, että olisin saanut vierasta munaa. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta tipan tippaa, olisko joku mies parempi sängyssä, olisko sillä isompi, osaisko se jotain temppuja mitä mieheni ei... Ei helkkari, meillä on mieheni kanssa jotain vähän suurempaa tässä meneillään!!! Ja koska en " tiedä paremmasta" , niin olen erittäin tyytyväinen seksiimme :) Ja samoin on mies. Kyllä sitä voi yhdessäkin opetella ja kokeilla erilaisia juttuja, ei siinä tarvi kumppania vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan täällä oli kiukkunen... t.2

Vierailija
4/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen avioitunut teinirakkauteni kanssa, aloimme seurustella kun mies oli 15v. ja minä 16v. Nyt meillä on 10 vuotta myöhemmin yksi lapsi ja toinen tulossa, ihana suhde ja kaikin puolin molempia tyydyttävä seksielämä, rakkautta, naurua, iloa, välillä vaikeaa mutta sitten taas ihanaa normaalia elämää :) Oma koti, molemmilla kivat työt ja kaikin puolin sellainen elämä, jota olen aina halunnut.

Olemme alkaneet " seurustella" vielä nuorempana kuin te. Nyt olemme naimisissa ja toivomme kovasti lasta. Molemmilla mukavat työt ja harteilla kohta vuoden vanha asuntolaina.

Ympäristöstä ei vain tahdo tulla kovinkaan paljoa tukea nuorena aloitettuihin suhteisiin...

Niin, ja mieheni on siis ainoa seksikokemukseni. Että tiedoksi vaan. Ja löytyy MUNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vierailija
5/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono miesmaku, ja liian innokas halu päästä painamaan villaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi