Arvuutellaan repliikkejä. Mistä elokuvasta?
Kommentit (752)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:11"]"Hän vaikuttaa saavan nautintonsa ilkeydestä ja julmuudesta. Ja kuitenkin, hän on enemmän minä, kuin minä itse. Mistä aineesta sielut onkaan tehty, hänen ja minun ovat samaa. Linton on erilainen, samalla tavalla kuin routa eroaa tulesta. Ellen, minä OLEN Heathcliff."
Ei ole tarkka lainaus, pahoittelen. :D
[/quote] Humiseva harju.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:52"]
"Here's another fine mess you've gotten me into !"
[/quote]Tää on hyvä kyssäri Laurel&Hardy-faneille. Jossain lyhärissä tämä klassinen lause sanottiin kerran, mut mikähän se nyt oli? Sitten melkein kaikissa kaksikon filkoissa lause toistuu eri variaationa - yleisin lienee 'here´s another nice mess you´ve gotten me into.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:16"]On kahdenlaisia ihmisiä. Toisilla on aseet ja toiset kaivavat. -Sinä kaivat.
[/quote] Lannistumaton Luke?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:35"]"-I have cross the oceans of time just to find you"
[/quote] Dracula?
Kuolemaa pahempaa ne eivät voi tarjota, ja sen kanssa pärjää kyllä.
Ketju toimisi vain niin, että postaa vain kun tietää edellisen vastauksen.
Nobody put's baby in the corner
Normaalisti on kopioita aikaisemmista jutuista ruutu sinisenään sivu kaupalla, mutta nyt kun olisi hyvä olla kopio mihin lauseeseen kys. leffa viittaa, niin ei. Ihme pässejä, muuten hyvä ketju.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:43"]
Sama vika Rahikaisella.
[/quote]Häh! Eikö kukaan tiedä? Vai onko tää liian helppo? Vai liian vaikea?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:06"]Nobody put's baby in the corner
[/quote]
Dirty dancing
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:56"]
Kuolemaa pahempaa ne eivät voi tarjota, ja sen kanssa pärjää kyllä.
[/quote]
Kuulosti kyllä tutulta, mutta oli pakko googlettaa. Tuntematon sotilas.
"Yeah. "Oooh, wow", that's how it always starts. But then later there's running and and screaming."
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:11"]"Hän vaikuttaa saavan nautintonsa ilkeydestä ja julmuudesta. Ja kuitenkin, hän on enemmän minä, kuin minä itse. Mistä aineesta sielut onkaan tehty, hänen ja minun ovat samaa. Linton on erilainen, samalla tavalla kuin routa eroaa tulesta. Ellen, minä OLEN Heathcliff."
Ei ole tarkka lainaus, pahoittelen. :D
[/quote]
Humiseva harju.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:50"]
Don't call me stupid!
[/quote]
Kala nimeltä Wanda. Huippu leffa, pitäskin katsoo taas.
"Täällä ei sanota 'lakanoota' , täällä puhutaan kirjakieltä!"
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:25"]
That is one big pile of shit.
[/quote]
Jurassic park muistaakseni.
Menneisyys voi sattua. Mutta ainahan sitä voi joko paeta, tai oppia siitä!
"One of the things you learn from years of dealing with drug people, is that you can turn your back on a person, but never turn your back on a drug. Especially when it's waving a razor-sharp hunting knife in your eye."