Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HÄVETTÄÄ!

Vierailija
16.05.2015 |

Voi ei! Nyt nolottaa. Tulin kotiin ja sen enempää miettimättä menin yläkertaan pojan (16v) huoneeseen, ja unohin koputtaa.
Olisi pitänyt muistaa että pojan tyttöystävähän voi olla kylässä..suljin oven äkkiä ja huusin perään "sori sori!" Että kun hävettää niin saamaristi! Tämä tapahtui noin tunti sitten, lähtivät nyt yhdessä kavereiden luokse. Teinit olivat aika hiljaisia ja poika sanoi vaan että tulevat ennen kymmentä.

Tämä on niin minun tuuria.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muutenkin ottaa koputtaminen tavaksi! Teinit kaipaavat yksityisyyttä :)

Vierailija
2/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olivatko siellä just täydessä touhussa vai miksi hävettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:35"]Niin. Olivatko siellä just täydessä touhussa vai miksi hävettää?
[/quote]

Siellähän nuo peiton alla. Onneksi oli se peitto niin en nähnyt kaikkea..
-Ap

Vierailija
4/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:35"]Kannattaa muutenkin ottaa koputtaminen tavaksi! Teinit kaipaavat yksityisyyttä :)
[/quote]

Aina yleensä koputankin :) Mutta juuri sopivasti unohdin..tämä on niin tätä.
-Ap

Vierailija
5/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:33"]

Voi ei! Nyt nolottaa. Tulin kotiin ja sen enempää miettimättä menin yläkertaan pojan (16v) huoneeseen, ja unohin koputtaa. Olisi pitänyt muistaa että pojan tyttöystävähän voi olla kylässä..suljin oven äkkiä ja huusin perään "sori sori!" Että kun hävettää niin saamaristi! Tämä tapahtui noin tunti sitten, lähtivät nyt yhdessä kavereiden luokse. Teinit olivat aika hiljaisia ja poika sanoi vaan että tulevat ennen kymmentä. Tämä on niin minun tuuria.

[/quote] oletko keskustellut pojan kanssa ehkäisystä??? Vai haluutko mummuksi ennenaikojaan?????? Osta kasapäin kondoomeja, intohimon vallassa(jos nyt kakarat sellaista tuntee) unohtuu kumi. Tyttö kans keskusteluun, käyttääkö piltsuja jne.

Vierailija
6/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:40"]

Voi ei! Nyt nolottaa. Tulin kotiin ja sen enempää miettimättä menin yläkertaan pojan (16v) huoneeseen, ja unohin koputtaa. Olisi pitänyt muistaa että pojan tyttöystävähän voi olla kylässä..suljin oven äkkiä ja huusin perään "sori sori!" Että kun hävettää niin saamaristi! Tämä tapahtui noin tunti sitten, lähtivät nyt yhdessä kavereiden luokse. Teinit olivat aika hiljaisia ja poika sanoi vaan että tulevat ennen kymmentä. Tämä on niin minun tuuria.

[/quote] oletko keskustellut pojan kanssa ehkäisystä??? Vai haluutko mummuksi ennenaikojaan?????? Osta kasapäin kondoomeja, intohimon vallassa(jos nyt kakarat sellaista tuntee) unohtuu kumi. Tyttö kans keskusteluun, käyttääkö piltsuja jne.

[/quote] tarkoitan jos kumit loppu niin sitten sitä vedellään paljaaltaan ja seuraukset on sitten mitä minä nyt teen???? Oletko valmis mummoileen???????

Vierailija
7/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:33"]

[/quote]

Rauhoitu nyt. Tiesin kyllä että seksiä ovat aikaisemminkin harrastaneet. Ehkäisy on ok, poika käyttää kortsuja. Tyttö ei voi hormonaalista käyttää pahan migreenin takia. Olen sanonut pojalle että pitää aina kortsuja mukana kaiken varalta, niin vastaus on ollut "tietysti pidän"
-Ap

Vierailija
8/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:40"]

[/quote] tarkoitan jos kumit loppu niin sitten sitä vedellään paljaaltaan ja seuraukset on sitten mitä minä nyt teen???? Oletko valmis mummoileen???????
[/quote]

Ei nuo teinit ihan tyhmiä ole.
-Ap

Vierailija
9/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:53"]Näitkö miten iso mela pojallasi jo on? Oliko iso?
[/quote]

Minulla ei (onneksi) ole laser-katsetta, joten en nähnyt peiton alle.
-Ap

Vierailija
10/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun vaan antaa olla vai sanoa nuorille jotain? Että ei jäisi vaivaamaan..
-Ap

Vierailija
11/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:55"]Pitäisikö minun vaan antaa olla vai sanoa nuorille jotain? Että ei jäisi vaivaamaan..
-Ap
[/quote]
Pyydät vaa vähä ohimennen anteeks sitä, että et muistanu koputtaa. Älä tee asiasta kuitenkaa isoa numeroa, ei ne teinitkää varmasti haluu muistella kovin paljoa kyseistä episodia.

Vierailija
12/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:55"]Pitäisikö minun vaan antaa olla vai sanoa nuorille jotain? Että ei jäisi vaivaamaan..
-Ap
[/quote]

En tajua että miksi et alapeukun sijaan selittäisi mitä teen? :D Tuo alapeukun laittaminen ei auta minua mitenkään.
-Ap

Vierailija
13/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, älä sano yhtään mitään. Se olisi todella kiusallista! Annat vaan asian olla :)

Vierailija
14/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:55"]Pitäisikö minun vaan antaa olla vai sanoa nuorille jotain? Että ei jäisi vaivaamaan..
-Ap
[/quote]
Pyydät vaa vähä ohimennen anteeks sitä, että et muistanu koputtaa. Älä tee asiasta kuitenkaa isoa numeroa, ei ne teinitkää varmasti haluu muistella kovin paljoa kyseistä episodia.
[/quote]

Tuota ajattelinkin, koska hirveä episodi varmaan vaan pahentaisi asiaa.
-Ap

Vierailija
15/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:00"]Ei, älä sano yhtään mitään. Se olisi todella kiusallista! Annat vaan asian olla :)
[/quote]

Niin, mutta voisinhan minä edes pojalle sanoa, että anteeksi kun unohdin koputtaa..?
-Ap

Vierailija
16/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:00"]Ei, älä sano yhtään mitään. Se olisi todella kiusallista! Annat vaan asian olla :)
[/quote]

Niin, mutta voisinhan minä edes pojalle sanoa, että anteeksi kun unohdin koputtaa..?
-Ap
[/quote]

Siis silloin kun pojan tyttöystävä ei ole paikalla..
-Ap

Vierailija
17/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt 30-vuotias ja mua hävettää vieläkin, kun äitini yllätti minut ja silloisen poikaystäväni ollessamme 17-vuotiaita. Luojan kiitos äitini ei tullut jälkeen päin puhumaan asiasta MITÄÄN. Tiedä miten pahat traumat olis jäänyt. :D

Vierailija
18/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ puhu mitään. Se nolottaisi enemmän.

Vierailija
19/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:00"]Ei, älä sano yhtään mitään. Se olisi todella kiusallista! Annat vaan asian olla :)
[/quote]

-Ap
[/quote]

Siis silloin kun pojan tyttöystävä ei ole paikalla..
-Ap
[/quote]
Näin tekisin.

Vierailija
20/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:09"]Mä oon nyt 30-vuotias ja mua hävettää vieläkin, kun äitini yllätti minut ja silloisen poikaystäväni ollessamme 17-vuotiaita. Luojan kiitos äitini ei tullut jälkeen päin puhumaan asiasta MITÄÄN. Tiedä miten pahat traumat olis jäänyt. :D
[/quote]

Eli annan vaan olla..kun sanoinhan minä jo silloin anteeksi. Eiköhän tuo riitä.
-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme