HÄVETTÄÄ!
Voi ei! Nyt nolottaa. Tulin kotiin ja sen enempää miettimättä menin yläkertaan pojan (16v) huoneeseen, ja unohin koputtaa.
Olisi pitänyt muistaa että pojan tyttöystävähän voi olla kylässä..suljin oven äkkiä ja huusin perään "sori sori!" Että kun hävettää niin saamaristi! Tämä tapahtui noin tunti sitten, lähtivät nyt yhdessä kavereiden luokse. Teinit olivat aika hiljaisia ja poika sanoi vaan että tulevat ennen kymmentä.
Tämä on niin minun tuuria.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:27"]Miksi hyväksyt seksin harrastamisen kotonasi?
[/quote]
Onhan se pojankin koti. Miksi kieltää luonnollinen asia?
-Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:49"]Teini raskautta odotellessa.
[/quote]
*teiniraskautta, tarkoitat varmaan?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:33"]
Voi ei! Nyt nolottaa. Tulin kotiin ja sen enempää miettimättä menin yläkertaan pojan (16v) huoneeseen, ja unohin koputtaa. Olisi pitänyt muistaa että pojan tyttöystävähän voi olla kylässä..suljin oven äkkiä ja huusin perään "sori sori!" Että kun hävettää niin saamaristi! Tämä tapahtui noin tunti sitten, lähtivät nyt yhdessä kavereiden luokse. Teinit olivat aika hiljaisia ja poika sanoi vaan että tulevat ennen kymmentä. Tämä on niin minun tuuria.
[/quote] oletko keskustellut pojan kanssa ehkäisystä??? Vai haluutko mummuksi ennenaikojaan?????? Osta kasapäin kondoomeja, intohimon vallassa(jos nyt kakarat sellaista tuntee) unohtuu kumi. Tyttö kans keskusteluun, käyttääkö piltsuja jne.
[/quote] tarkoitan jos kumit loppu niin sitten sitä vedellään paljaaltaan ja seuraukset on sitten mitä minä nyt teen???? Oletko valmis mummoileen???????
[/quote]
No, sinun kannattaisi kasvaa sieltä teinisaappaista jo ulos. Tai sit olet se vakkariteini joka täällä pyörii?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:33"]
Voi ei! Nyt nolottaa. Tulin kotiin ja sen enempää miettimättä menin yläkertaan pojan (16v) huoneeseen, ja unohin koputtaa. Olisi pitänyt muistaa että pojan tyttöystävähän voi olla kylässä..suljin oven äkkiä ja huusin perään "sori sori!" Että kun hävettää niin saamaristi! Tämä tapahtui noin tunti sitten, lähtivät nyt yhdessä kavereiden luokse. Teinit olivat aika hiljaisia ja poika sanoi vaan että tulevat ennen kymmentä. Tämä on niin minun tuuria.
[/quote] oletko keskustellut pojan kanssa ehkäisystä??? Vai haluutko mummuksi ennenaikojaan?????? Osta kasapäin kondoomeja, intohimon vallassa(jos nyt kakarat sellaista tuntee) unohtuu kumi. Tyttö kans keskusteluun, käyttääkö piltsuja jne.
[/quote] tarkoitan jos kumit loppu niin sitten sitä vedellään paljaaltaan ja seuraukset on sitten mitä minä nyt teen???? Oletko valmis mummoileen???????
[/quote]
No, sinun kannattaisi kasvaa sieltä teinisaappaista jo ulos. Tai sit olet se vakkariteini joka täällä pyörii?
[/quote]
Siis tarkoitatko minua vai tuota kommentoijaa?
-Ap
Oletko ostanut jo syöttötuolin valmiiksi?
Miksi hyväksyt seksin harrastamisen kotonasi?