Miesystävä vaatii bensarahaa
Kuskaa mua välillä kauppaan ja töihin ja jotain muita juttuja.
Ei asuta yhdessä, joten jos oon sen luona ja tuun illaks kotiin nii heittää mut. Kehtaa pyytää bensarahaa varsinkin jos itse ehdottaa, että voi viedä töihin!
Kommentit (90)
Ap älä mee sen luokse yöksi. Ja etsi paremmin taloutensa hallitseva seukkakumppani asap.
Kyllä miehetkin kunnon kyydeistä ovat valmiita maksamaan...
Tuota en kyllä ymmärrä, että jos itse ehdottaa, että voi kuskata töihin, niin vaatii siitä bensarahaa... Sen ymmärrän, jos ap pyytää miestä kuskamaan sinne ja tänne, niin ap:n kuuluisi kyllä osallistua bensakuluihin. TAI vastavuoroisesti maksaa esim. ruokaostokset.
Teillä on sellainen taloudellisin perustein muodostettu suhde sitten kehittymässä.
mitä se noin köyhää akkaa kattelee, ei ole omaa autoa eikä edes varaa maksaa bensoista
Vien usein miesystäväni kotiinsa autolla kun ollut mun luona myöhään. Ehkä kerran on kyytiä itse pyytänyt kun ollut tosi huono sää. Ei oo tullut mieleenkään pyytää bensarahaa. Hän käy puolestaan joskus kaupassa mun puolesta jos jotain pientä puuttuu kaapista. Molemmat ollaan pienituloisia mutta ei olla tässä pennejä enää laskettu.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju täynnä kommentteja jossa puolustellaan että nainen siipeilee miehen maksamana. Taitaa todellakin olla vastenmielinen ajatus että naiset maksaisivat edes kuskaamiseata bensa rahaa vaikka tietävät itsekkin että nainen suuttuu ja loukkaantuu verisesti miehelle jos mies pistää naisen kulkemaan julkisilla. Bensa maksaa todella paljon suomessa niin miten naiset kehtaavat pummia kyytejä maksamatta senttiäkään?
Jaa, ehkä mä olen vain löysemmän pipon omaava, ja samalla vastavuoroisesti kyytsään muita (ja tarjoan muille) ilman että olisi minkään sortin intressiä alkaa laskemaan polttoainekuluja. Ja se tuppaan olemaan aina minä joka ajaa pari tuntia suuntaansa ystävän luo, teen sen mielelläni koska perillä odottaa se ystävä. Toki olen tavannut niitä ihmisiä jotka laskee kaiken pennilleen tasan, mutta he eivät kuulu enää minun kaveripiiriini. Mun ystävyydessä on kyse ihan muista seikoista kuin taloudellisesta nipottamisesta.
Sääli ettei ole enää ex kumppania. Nykypäivänä sinkut näyttää elävän jossain pappa betalar.. Kaikenlisäksi elämä pyörii vain oman navan ympärillä eikä huomioida deittiä/kumppania.
Sairas maailma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites teillä muut kulut jakautuu, esim. tarjoatko enemmän ja kalliimpaa ruokaa? Maksatko ehkäisyn, itselläni meni juuri 420 euroa hormonikierukkaan asennuksineen?
Kierukka 0e,ruoka ostot puokkiin. Ap
Mies syö yleensä tuplasti sen mitä nainen. Jos yhteiset ruokanne ovat esim 100 euroa kuussa, maksat miehen ruokia 33 eurolla joka kuukausi. Sillä saa jo aika paljon bensaa, jopa nykyisillä hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Miehen on tarkoitus tarjota resursseja naiselle. Mies ei välitä sinusta paskan vertaa, olet vain kassientyhjennysastia. Rakastunut mies haluaa tarjota naiselle.
Miksi haluais tarjota, eikö nainenkin halua tarjota miehelle, jos on rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vastuu?
Olla hyysättävänä?
Pitääkö miehen kustantaa sinun extempore-reissutkin?
Jos tarjoaa kyytiä, on kyllä nolo tyyppi, jos pyytää siitä rahaa.
Olisipa rankkaa olla vielä sinkkumarkkinoilla ja etsiä puolisoa..
Silloin, yli 10v sitten kun tapasin puolisoni (ja lapseni isän!) oli päivänselvää, että mies maksoi bensat. Ei olisi edes tullut mieleen ehdottaa, että osallistuisin kustannuksiin. Eikä mieskään varmaan edes ajatellu, että sellasta kehtaisi ehdottaa.
Minut varmasti kivitetään tästä kommentista, mutta sanoinpa silti.
Hän haluaa, että pääset turvallisesti ja vaivattomasti kotiisi ja tarjoaa siksi autollaan kyydin sinulle. Hän siis välittää sinusta. Voisiko asian nähdä näin? Sinäkin voisit osoittaa huomaavaisuutta ja ihan itse tarjoutua maksamaan osan bensa kuluista. Bensan hinta on juuri tällä hetkellä järkyttävän korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa rankkaa olla vielä sinkkumarkkinoilla ja etsiä puolisoa..
Silloin, yli 10v sitten kun tapasin puolisoni (ja lapseni isän!) oli päivänselvää, että mies maksoi bensat. Ei olisi edes tullut mieleen ehdottaa, että osallistuisin kustannuksiin. Eikä mieskään varmaan edes ajatellu, että sellasta kehtaisi ehdottaa.
Minut varmasti kivitetään tästä kommentista, mutta sanoinpa silti.
Tämä, komppaan..Itse en ikinä ole maksanut bensoja eikä kyllä edes kukaan mies ehdottanut sellaista minulle.Ovetkin on avattu ja ravintolalaskut maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se auto liiku ilmaiseksi ja sinun takia se auto liikkuu yleensäkin. Niinhän naiset itse treffeistäkin sanovat, pyytäjä maksaa
Mitenkä kun te ette maksa treffeillä??? Kyllä voi bensarahaa pyytää, mutta sitten mies maksaa myös ruuasta, vededtä, jasähköstä, jos on yötä luonani. Sopiiko näin?
Vierailija kirjoitti:
Kai sää nyt edes peppua sille annat?? Plöysävittu ei korvaa bensanhintaa nykypäivänä!
Imetkö itse orkut naiselle, kun nainen tarjoaa ruokaa? Tai ei. Dldo onparempi.
Bensarahasta tuli mieleen- ystäväni vaati minulta 30€ bensarahaa 10 vuotra sitten, kun lähti kanssani hakemaan koiranpentua kanssani 50 km päästä. Itse olin hoitanut hänen koiraansa ilmaiseks useasti.
En rahaa vaatis mut en kyllä kuskailiskaan koko aikaa, ite sais ajaa.
Tämäkin ketju täynnä kommentteja jossa puolustellaan että nainen siipeilee miehen maksamana. Taitaa todellakin olla vastenmielinen ajatus että naiset maksaisivat edes kuskaamiseata bensa rahaa vaikka tietävät itsekkin että nainen suuttuu ja loukkaantuu verisesti miehelle jos mies pistää naisen kulkemaan julkisilla. Bensa maksaa todella paljon suomessa niin miten naiset kehtaavat pummia kyytejä maksamatta senttiäkään?