Miesystävä vaatii bensarahaa
Kuskaa mua välillä kauppaan ja töihin ja jotain muita juttuja.
Ei asuta yhdessä, joten jos oon sen luona ja tuun illaks kotiin nii heittää mut. Kehtaa pyytää bensarahaa varsinkin jos itse ehdottaa, että voi viedä töihin!
Kommentit (90)
Älä ihmeessä ota kyyditys tarjousta vastaan. Mene bussilla tai jalan tai taksilla. Bussissa vaan on niitä köhijöitä ja jalkakäytävät liukkaita. Taksilla meneminen se vasta kallista on. Mutta eipähän tartte maksaa bensoista.
Tasa-arvoa huudetaan, mutta eipä se näytä sitten kiinnostavan, kun itse joutuisi olemaan sen maksajana.
Maksan välillä bensarahaa miehelle. Ei asuta yhdessä. Hänellä on lapsia. Minusta pääasia, että rahoittaa lapsiaan. Minua ei tarvitse. Teen muita rahanarvoisia juttuja hänelle, joten en aina maksa bensarahaa.
Tämä, että ruoat maksetaan puoliksi on tasa-arvoista... Kyllä meillä mies enemmän mättää ruokaa ja nimenomaan tarjoaa pari pientä automatkaa kuussa sun muita pieni virkistyksiä vastineeksi. En tykkäisi, jos miesystävä ottaisi maksua, ei kyllä tosiaan rakastaisi minua. Pihi on muissakin asioissa pihi ja antelias taas antelias, muistakaa ;)
Tässä on nyt kyse kuitenkin miesystävästä ei mistään kaverisuhteesta. Aivan järkyttävän epäromanttista pyytää rahaa muutamasta kuskaamisesta, minulla ei viisari värähtäisi tällaiselle poikaselle.
Mies jossain vaiheessa oppii, että yhteiset rahat tarkoittaa vain miehen rahoja.
Dunga kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vastuu?
Olla hyysättävänä?
Pitääkö miehen kustantaa sinun extempore-reissutkin?
Jos tarjoaa kyytiä, on kyllä nolo tyyppi, jos pyytää siitä rahaa.
Ja jos ei tarjoa, ei ajattele naista.
Teit niin tai näin, aina väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Dunga kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vastuu?
Olla hyysättävänä?
Pitääkö miehen kustantaa sinun extempore-reissutkin?
Jos tarjoaa kyytiä, on kyllä nolo tyyppi, jos pyytää siitä rahaa.
Ja jos ei tarjoa, ei ajattele naista.
Teit niin tai näin, aina väärinpäin.
kyllä se vaan niin on että jos mies naiselta rahaa pyytää missään tapauksessa niin ei ole minun mielestä enään mies ja todennäköisesti joku elämäm koululainen jolla asiat huonosti. Todellinen mies laittaa aina naisen itsensä edelle ja tarjoaa hänelle kaiken mahdollisen pyytämättä mitään vastineeksi. Mun naisten ei ikinä tarvi miettiä moisia asioita ja kyllä käy sääliks niitä naisia joitten pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt kyse kuitenkin miesystävästä ei mistään kaverisuhteesta. Aivan järkyttävän epäromanttista pyytää rahaa muutamasta kuskaamisesta, minulla ei viisari värähtäisi tällaiselle poikaselle.
Ehkäpä se olisikin miesystävästä järkyttävän romanttista, jos sinä tarjoaisit sitä bensarahaa.
Näin oli myös minulla aikoinaan.Leskeksi jäätyäni olen vain tavannut miespuolisia lompakkoloisia.