Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen huomenna mieheni kolmen viikon tauon jälkeen :-)))

Vierailija
20.09.2006 |

Olen niiiiiiin onnellinen! Olen pari päivää jo kulkenut suu korvissa, kun tuntuu niin ihanalta.

Musta tuntuu, että kaukosuhde on vaan parantanut meidän välejämme. Kuinka muilla kaukosuhteessa elävillä sujuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan ihanalta tuntuu! Pari kertaa kuussa ollaan muutama yö erossa ja sen jälkeen onkin taas ihanaa olla yhdessä. Ja kohta 14 vuotta yhteistä taivalta.

Vierailija
2/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mitenkään erityisesti odota.

Kaukosuhde on laimentanut välejämme entisestään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se päivä läheni että mies tulisi kotiin muutaman viikon matkalta. Tosin odotan joka päivä miestä töistä tulevaksi, vaikka nyt olemme nähneet päivittäin. katson kelloa ja mietin miten kulutettaisiin aikaa lasten kanssa ennen kun isä tulee kotiin. kyllä minä lasten kanssa viihdyn ja tykkään touhuta, mutta sitä miestä jotenkin odottaa kuitenkin tulevaksi. tykkään olla perheen kesken.

Vierailija
4/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nämä miehen työmatkat eivät ole tehneet hallaa suhteelle, päin vastoin. Olen huomannut, että silloin tällöin oikein kaipaan omaa aikaa, ja olen oppinut nauttimaan siitä..

Vielä yksi yö, ja nukun taas oman kultani kainalossa :)

Vierailija
5/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tympääntynyt suhteeseemme ja ilman yhteistä lasta olisin varmasti lähtenyt. Kriisi meni kuin menikin ohi ja nyt onni kukoistaa!!!