Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTF, ostin ruohonleikkuribensaa ja kanisteri maksoi

Vierailija
16.05.2015 |

23€, siis viisi litraa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa ehkä muutama euro eroa halvimpaan kanisteribensaan verrattuna, mutta normaali huoltoasemahinta kuitenkin. Pienkoneissa kannattaa silti käyttää näitä valmisbensoja joita on omansa 2-tahtisille ja 4-tahtisille koneille. Tuo bensa ei kärytä läheskään samalla tavoin kuin tavallinen mittarilta tankattu, se ei myöskään nokea moottoria, päin vastoin saattaa jopa poistaa sinne jo kertynyttä karstaa. Eron huomaa silmämääräisesti heti avattuaan moottorin. Ehkä tärkein öminaisuus on kuitenkin se, että k.o. bensa ei vanhene samoin kuin tavallinen, eli se säilyy kanisterissa ja koneen tankissa käyttökeöpoisena jopa vuosia eikä hartsiinnu kaasuttimeen, jolloin saatetaan puhua kolminumeroisesta korjauskustannuksesta.

Ja ei, en ole kanisteribensan myyntimies, olen vain korjannut satoja koneita, jotka eivät talvisäilytyksen jäljiltä lähde käymään.

Vierailija
2/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no kiitos tiedoista nelonen :) Toivottavasti ostin oikeaa laatua kun tuossa lukee nelitahtisille eikä hajuakaan mikä toi Stiga on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:14"]

Ok, no kiitos tiedoista nelonen :) Toivottavasti ostin oikeaa laatua kun tuossa lukee nelitahtisille eikä hajuakaan mikä toi Stiga on.

[/quote]

Huh huh, mikä koneen käyttäjä. Tankkaatko myös autoon bensaa tai dieseliä ihan arpomalla?

Vierailija
4/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ihan tavisbensaa. Säilyy paremmin ja saastuttaa vähemmän. Itse olen kans käyttänyt jo vuosia tuota kanisteribensaa, ei ole keväisinkään ongelmia saada ruohonleikkuria tai moottorisahaa käyntiin, kuten vielä silloin kun käytin tavallista mittaribensaa, kun se on mennyt talvisäilytyksessä huonosti. Minulla yksi kanisteri ksetää pari vuotta, jaksaa maksaa.

Vierailija
5/5 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ostitko siis bensaa vai kanisterin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi