Raskaus ja seksi
Oletteko harrastaneet seksiä raskaana olon aikana? Itselläni on kauheat halut jatkuvasti, mutta mies ei suostu koska pelkää satuttavansa vauvaa. Miten voisin vakuuttaa miehen ettei hän satuta vauvaa ja voimme turvallisesti harrasta seksiä?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:37"]Jos ei ole verenvuotoja tai neuvolasta sanottu että ennenaikaisen synnytyksen riski on suuri niin seksiä voi harrastaa ihan vapaasti.
[/quote]
Neuvolassa vielä varmistin asian, sanoivat että kyllä on ihan turvallista, kuuntelee vain omaa kehoaan. Mies ei vaan mitenkään anna tästä asiasta periksi. AP
[/quote]
Sinun pitää ottaa joku anatomian kirja ja selittää ettei se mies yksinkertaisesti fyysisesti pysty sitä vauvaa vahingoittamaan. :D voi näitä miehiä. Mutta ihanaa että asia on niin että sinä olet halukas ja mies haluton, kun että itse olisit huonovointinen ja kipeä ja mies vängällä haluaa seksiä.
[/quote]
Mies on sanonut että kyllä hänkinhaluaisi seksiä, mutta ei uskalla. Viimeksi eilen illalla tunnin tästä asiasta keskusteltuamme aloin jo huutamaan miehelle. Olen niin turhautunut kun mies höösää jatkuvasti ympärilläni. Onhan se hyvä että kiinnostaa miten kaikki sujuu ja etenee, mutta häslääminen menee jo yli.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:37"]Jos ei ole verenvuotoja tai neuvolasta sanottu että ennenaikaisen synnytyksen riski on suuri niin seksiä voi harrastaa ihan vapaasti.
[/quote]
Neuvolassa vielä varmistin asian, sanoivat että kyllä on ihan turvallista, kuuntelee vain omaa kehoaan. Mies ei vaan mitenkään anna tästä asiasta periksi. AP
[/quote]
Sinun pitää ottaa joku anatomian kirja ja selittää ettei se mies yksinkertaisesti fyysisesti pysty sitä vauvaa vahingoittamaan. :D voi näitä miehiä. Mutta ihanaa että asia on niin että sinä olet halukas ja mies haluton, kun että itse olisit huonovointinen ja kipeä ja mies vängällä haluaa seksiä.
[/quote]
Mies on sanonut että kyllä hänkinhaluaisi seksiä, mutta ei uskalla. Viimeksi eilen illalla tunnin tästä asiasta keskusteltuamme aloin jo huutamaan miehelle. Olen niin turhautunut kun mies höösää jatkuvasti ympärilläni. Onhan se hyvä että kiinnostaa miten kaikki sujuu ja etenee, mutta häslääminen menee jo yli.
[/quote]
Ja tämä 6 oli sitten AP.
Etsi netistä semmonen havainnollistava kuva, miss näkyy miten penis on suhteessa vauvaan yhdynnän aikana. Mä näin joskus, mutta hitto kun en muista millä sanalla googletin! Sillee se mies vois nähdä itse, ettei osu vauvaan :)
Kasi googletti. Eli ihan kun kirjottaa 'yhdyntä raskaus' kuvahaun puolelle, niin löytyy :) Toivottavasti mies tajuaa, nimittäin se seksielämä loppuu tai ainakin vähenee radikaalisti vauvan syntymän jälkeen, et nyt kannattais ottaa ilo irti, kun vielä voi rauhassa touhuta
En ole, mutta tekisi mieli.
t. raskausfetissimies
Jos ei ole verenvuotoja tai neuvolasta sanottu että ennenaikaisen synnytyksen riski on suuri niin seksiä voi harrastaa ihan vapaasti.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:37"]Jos ei ole verenvuotoja tai neuvolasta sanottu että ennenaikaisen synnytyksen riski on suuri niin seksiä voi harrastaa ihan vapaasti.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:37"]Jos ei ole verenvuotoja tai neuvolasta sanottu että ennenaikaisen synnytyksen riski on suuri niin seksiä voi harrastaa ihan vapaasti.
[/quote]
[/quote]