Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö kirkkaita huulipunia ja missä tilanteissa?

Vierailija
16.05.2015 |

Olen katsonut meikki tutorialeja youtubesta ja niissä usein kirkasta pinkkiä tai punaista huulipunaa/kiiltoa. Käytättekö te noita värejä ja missä tilanteissa? Tuntuu itse että olen huutomerkki jos laitan kirkasta huulipunaa. Näyttää kyllä ainakin noissa meikkivideoissa kivalta. En edes kaupungilla kyllä näe kellään kirkasta huulipunaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa käyttää. En käytä huulipunaa muutenkaan, mutta varsinkin kirkkaassa punassa tulee tuo huutomerkkiolo. Kirkkaat huulipunat käy naisille, jotka on kasvonpiirteiltään kauniita, joilla on puhdas ja kuulas iho ja valkoiset hampaat. Lisäksi sävy pitää miettiä tosi tarkkaan, ettei puna tee hampaista keltaisia tai ihosta harmaata. Ei oo helppoo.

Vierailija
2/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän useamman kerran viikossa ihan osana arkimeikkiä kirkkaanpunaista punaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Rakastan huulipunia! Joskus kirkkaampia, joskus vähän rauhallisempia mutta väriä pitää olla. Vaaleanpunaisesta pinkkiin ja punaiseen ja tummempaan punaiseen, oransseja/koralleja, violettia... Silmämeikkiä en kovin raskaaksi tee jos laitan kovin räikeää huulipunaa, vaikka senkin yhdistelmän jotkut kantaa tosi hyvin.

Eli tykkään käyttää. Joskus on kivempi mennä päivä pelkällä huulirasvalla ettei tarvi miettiä punan korjausta. "Harmaahiirulaisille" sanoisin että rohkeasti kokeilemaan, kaikille löytyy sävyjä jotka sopii. Jos siis ylipäätään kirkas puna kiinnostaa.

Itse en jaksa hampaiden valkaisemattomuudesta välittää kun ei ole mikään katastrofaalinen tilanne.

Vierailija
4/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen, näytti yleensä peilistä katsoessa ihan hyvältä, mutta valokuvissa ihan järkyttävältä. Nykyään käytän vain lähinnä huulikiiltoa ilman väriä.

Vierailija
5/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytän enemmän, jopa päivittäin. Talvella, syksyllä ja keväällä vain juhliessa.

Vierailija
6/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Näytän ihan hutsulta sellaisessa.

Vierailija
7/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:54"]En. Näytän ihan hutsulta sellaisessa.
[/quote]

Eiköhän se hutsuus tule ihan jostain muuta kuin huulipunasta

Vierailija
8/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun sopii asuun

Vierailija
9/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:54"]En. Näytän ihan hutsulta sellaisessa. [/quote] Eiköhän se hutsuus tule ihan jostain muuta kuin huulipunasta

[/quote]

Kaukana olen hutsusta kun yhden kanssa vaan ollut.

Vierailija
10/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:54"]En. Näytän ihan hutsulta sellaisessa. [/quote] Eiköhän se hutsuus tule ihan jostain muuta kuin huulipunasta

[/quote]

Kaukana olen hutsusta kun yhden kanssa vaan ollut.
[/quote]

Let me quess, et käytä varmaan hameita tai korkkareitakaan kun ne tekevät susta hutsun näköisen?

Vierailija
11/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä päivystää taas se hullu meikinvastustaja, ootkohan kenties l?

Vierailija
12/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käytä. Kirkkaan punainen huulipuna sopii todella harvalle. Näitä karmeita punahuulia naisia tulee joskus vastaan ja tunnen voimakasta myötähäpeää sellaisen nähdessäni. Ehkä meikatessa se on voinut näyttää kivalle, mutta jestas että se on ruman näköistä. Vähemmän on enemmän usein ja en ymmärrä miksi näin meikkaavan ystävät ja perhe eivät voi asiasta sanoa.

Vierailija
13/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivannäköistä, mutta itsellä ei ole luonteva olo huulipunassa niin jätän laittamatta. Sellainen fiftarimeikki punaisella huulipunalla on kiva, mutta itse tykkään olla näkymätön :)

Vierailija
14/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana käytin, mutta en enää oikein tunne luontevaksi. Toisin meikkaan nykyään muutenkin huomattavasti vähemmän ja hillitymmin.

Vierailija
15/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:08"]

En ikinä käytä. Kirkkaan punainen huulipuna sopii todella harvalle. Näitä karmeita punahuulia naisia tulee joskus vastaan ja tunnen voimakasta myötähäpeää sellaisen nähdessäni. Ehkä meikatessa se on voinut näyttää kivalle, mutta jestas että se on ruman näköistä. Vähemmän on enemmän usein ja en ymmärrä miksi näin meikkaavan ystävät ja perhe eivät voi asiasta sanoa.

[/quote]

Voi ressukkaa

Vierailija
16/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä kaupassa tuli vastaan nuori nainen ja kirkkaanpunainen huulipuna. Näytti kivalta. 

Vierailija
17/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkena käytän siellä missä satun nyt liikkumaankaan. :)

Vierailija
18/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivittäin käytän.

Vierailija
19/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin harmaahiiri etten osaisi olla. Joillekin sopii kyllä, tosin olen nähnyt myös sellaisia, joilla on kirkuvanpunaista huulipunaa ja huonossa kunnossa oleva iho, ei siis mikään ideaaliyhdistelmä.

Vierailija
20/22 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaat punat on ihania mutta vaativat valkoiset hyvät hampaat. En ole vähäänaikaan valkaissut hampaita niin on käyttäminen jäänyt. :/ Mutta siis arkena varsinkin kesäisin. Pitänee laittaa liuskat tilaukseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi