Ihan kiva oli eilen synttärit, eikä edes vanhemmat muistaneet :(
No, ei kai se niin tärkeää ole, mutta silti ihmettelen. Vai onko ihan yleistä ettei muisteta omien lasten syntymäpäiviä enää, kun ovat täysi-ikäisiä? En siis tarkoita, että olisi pitänyt jotain lahjaa ostaa tai muuta, vaan että olisin saanut edes onnitteluviestin... Nyt kukaan ei muistanut merkkipäivääni :(
Kommentit (32)
Kyllä ne vaan saattaa unohtua. Älä välitä! :) Onnea!
Mun mutsi ei ole onnitellu mua synttäreiden johdosta sen jälkeen kun täytin 18. Enkä ole kyllä siltä onnitteluja kaivannutkaan.
Isäni muistaa kyllä ja veljeni vaihtelevalla menestyksellä.
Miehen lapsuuden perheessä ei aikuisten lasten syntymäpäiviä muisteta edes onnittelulla.
Isäni ja äitini onnittelevat soittamalla tai kortilla ja joku pieni paketti odottaa kotona kun seuraavan kerran käydään.
Kyllähän sitä voi olla tekemisistä niin paljon ettei aina hoksaa.
Me olemme yhden kipeän kerran tarkoituksella jättäne nuoremme syntymäpäivän huomioimatta millään tavalla. Hän oli niin pahasti vahingoittanut meitä.
Mäkään en ole saanut onnitteluja äidiltä (isä kuollut) sen jälkeen, kun muutin omilleni. Kai mä oon sit ollu vaan joku aikanaan muodon vuoks hankittu lapsi, jonka olemassaolon voi unohdella heti kun on lentänyt pesästä :/ T. 6 vuotta ilman onnitteluja äidiltä
Hei onnea! Mun isä ei taas aina edes muista milloin on lastensa syntymäpäivät, mutta kyllä äiti muistuttelee!
Te joita äidit ei onnittele, onnitteletteko te äitejä aina syntymäpäivänä?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:32"]
Kyllähän sitä voi olla tekemisistä niin paljon ettei aina hoksaa. Me olemme yhden kipeän kerran tarkoituksella jättäne nuoremme syntymäpäivän huomioimatta millään tavalla. Hän oli niin pahasti vahingoittanut meitä.
[/quote]
Miten?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:43"]
Te joita äidit ei onnittele, onnitteletteko te äitejä aina syntymäpäivänä?
[/quote]
Onnittelen kyllä. Myös yksi jonka (ainut elossa oleva vanhempi) ei jaksa muistaa synttäreitäni.. Sisaruksieni synttärit ihme kyllä muistaa paremmin.
Mun mies ei muistanut tänä vuonna mun synttäreitä, vaikka olin edellispäivänä sanonut, että huomenna on sitten mun synttärit ja jo aiemmin muistuttanut asiasta... Kun aikaisempina vuosina olen joskus sanonut, että olis ihan kiva jos joskus saisi lahjan, kun ei ole niitä pahemmin antanut, siksi muistutin synttäreistä hyvissä ajoin ja annoin vinkkejä mistä saattaisin tykätä..
No, eipä auttanut sekään kun ei nyt sitten muistanut edes onnitella, vaan oli melkein koko viikonlopun omissa menoissaan ja itse olin lasten kanssa kotona. Esikoinen pahoitteli kun hänellä ei ollut lahjaa antaa minulle (ikää 5v). Minulla kuitenkin sentään lapset onnittelivat, ja leivoimme yhdessä synttärikakun. Päivä meni ohi, eikä mies jälkeenpäinkään tajunnut mitään. Eipä ole huomaavaisuudella pilattu tuo yksilö.
Onnittelut ja * halaus*