Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheettömyys masentaa

Vierailija
17.01.2022 |

Kärsin kovasta vauvakuumeesta, haluaisin niin paljon olla äiti. Mies jätti puoli vuotta sitten, siinä romuttui haaveet. Näin kolmekymppisenä pelottaa tosissaan ehtiikö enää löytää kumppania joka myös haluaa perustaa perheen. Ahdistaa ihan kamalasti. T: 32v

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin oman mieheni koska suhde ei toiminut. En kuitenkaan voi saada lapsia koska munasarjat poistettu ja muitakin sairauksia. Sairastellessa menee koko elämä. Vaikka et saa lapsia, sulla on sentään terveys. Eli potentiaalia lapsen saamiseen. Mulla taas ei mahdollisuutta saada miestä enää kun kukaan ei halua tutustua sairaaseen.

N33

Vierailija
2/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se äitinä olo herkkua ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin oman mieheni koska suhde ei toiminut. En kuitenkaan voi saada lapsia koska munasarjat poistettu ja muitakin sairauksia. Sairastellessa menee koko elämä. Vaikka et saa lapsia, sulla on sentään terveys. Eli potentiaalia lapsen saamiseen. Mulla taas ei mahdollisuutta saada miestä enää kun kukaan ei halua tutustua sairaaseen.

N33

Nyt kuule loppu tollaset puheet! Varmasti joku kiinnostuu sinusta oli sairauksia tai ei!

Vierailija
4/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosebrides. Search toiminnolla voi hakea perhekeskeisiä miehiä. Meet vaan rohkeesti näytille!

Vierailija
5/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Nyt kuule loppu tollaset puheet! Varmasti joku kiinnostuu sinusta oli sairauksia tai ei!

Kannatetaan.

Vierailija
6/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viimeiset 8v ollut 24/7 yksin lapsesta vastuussa, kyllä sekin alkaa masentaa.

Vierailija
7/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko exäsi myös tällainen tyypillinen "ei ihan vielä lapsia" -tapaus? Sitä hoettu vuositolkulla ja sitten tehdään klassinen eli jätetään yli kolmekymppinen nainen.

Vierailija
8/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin panna sut paksuksi mutta yhteystietoja ei vaihdeta.

M31

Vierailija
9/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja miinusti viestin jossa sanottiin näytille menosta. Aiot siis uhriutua?

Vierailija
10/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko exäsi myös tällainen tyypillinen "ei ihan vielä lapsia" -tapaus? Sitä hoettu vuositolkulla ja sitten tehdään klassinen eli jätetään yli kolmekymppinen nainen.

Jos mies hokee tuota mantraa useamman vuoden, sitten vaan heivaatte ne e-pillerit pois ja toteatte että ohhoh, mä oon nyt paksuna. Täysin oikeutettua. Jos toinen vaan venyttää ja vanuttaa toiselle merkityksellistä asiaa, mutta haluaa kuitenkin p*llua niin ihan oikea ratkaisu!

Muutoin löydätte itsenne juuri tuosta tilanteesta että parhaat hedelmälliset vuodet on takana päin ja mietitte että mitäs nyt.

Miestä voi vaihtaa. Vai onko täällä elarien metsästäjiä?

Vierailija
11/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies hokee tuota mantraa useamman vuoden, sitten vaan heivaatte ne e-pillerit pois ja toteatte että ohhoh, mä oon nyt paksuna. Täysin oikeutettua. Jos toinen vaan venyttää ja vanuttaa toiselle merkityksellistä asiaa, mutta haluaa kuitenkin p*llua niin ihan oikea ratkaisu!

Muutoin löydätte itsenne juuri tuosta tilanteesta että parhaat hedelmälliset vuodet on takana päin ja mietitte että mitäs nyt.

Mahtaako vaihtamalla parantua? Tuntuu että palstalla on enenevissä määrin kokemuksia tästä kun mies on luvannut että lasten aika tulee vielä ja sitten vedetäänkin matto puolison jalkojen alta ja ilmoitetaan eroaikeista. Todella yleistä nykyään.

Vierailija
12/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin 30 kun mies jätti ja nyt olen 41 eikä niitä lapsia ole vieläkään kun en ole miestä löytänyt. Toivottavasti aloittajalla käy paremmin.

Vierailija
13/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet samaa mitä miehet. Oi voi oispa joku mutten viitsi tehdä asialle mitään...

Olet alle 40. Ehdit hyvin miettimään minkälaisen miehen haluaisit. Oletko listannut edellisten miesten yhdistäviä tekijöitä mitkä saattoi lopulta johtaa eroon? Kirjoita samalla mihin aiot tällä kierroksella kiinnittää huomiota, mm. sitoutuvuus, luotettavuus ja isäksi haluaminen.

Sinuna korostaisin kuvissa ja teksteissä hyviä puoliasi. Totta kai meissä jokaisessa on heikkouksia voit mainita ohimennen niistäkin korostaen olevasi kuitenkin halukas työstämään huonoja puoliasi. Huomaa! Miehenkin tulee tehdä samaa, nimittäin kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
14/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako vaihtamalla parantua? Tuntuu että palstalla on enenevissä määrin kokemuksia tästä kun mies on luvannut että lasten aika tulee vielä ja sitten vedetäänkin matto puolison jalkojen alta ja ilmoitetaan eroaikeista. Todella yleistä nykyään.

Vaihto tulee tehdä nopeasti. Jos lapsista on ollut puhetta eikä niitä ala kuulumaan parin max. kolmen vuoden sisällä silloin pidetään parisuhde palaveri, ellei tääkään auta niin ero.

Vierailija
15/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vanha, nykyään alkaa olla ihan normi tavata kumppani ja perustaa perhe yli kolmekymppisenä.

Vierailija
16/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 lapsettomuuspuolen mukimiehet.

Vierailija
17/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän sua. Älä kuitenkaan vaivu epätoivoon vaan laadi suunnitelma. Käy juttelemassa hedelmällisyydestäsi lääkärillä ja ala säästää rahaa mahdollisia hoitoja silmälläpitäen. Jos suinkin sydän ja mieli kestää, etsi aktiivisesti ja avoin mielin kumppania pari vuotta. Jos oikeaa ihmistä ei löydy kohdalle, harkitse lapsen hankintaa yksin tai ainakin munasolujen pakastamista. Tai olisiko lähipiirissäsi miestä kumppanuusvanhemmaksi? Elämä ei aina mene toivomamme käsikirjoituksen mukaan, mutta vielä ei ole kohdallasi myöhäistä jos lapsi on suurin haaveesi. :)

Vierailija
18/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihto tulee tehdä nopeasti. Jos lapsista on ollut puhetta eikä niitä ala kuulumaan parin max. kolmen vuoden sisällä silloin pidetään parisuhde palaveri, ellei tääkään auta niin ero.

Tietty tuossakin on riski että jollakin käy monta kertaa huonotuuri putkeen miesten kanssa. Esim. On miehen 1. kanssa 3 vuotta --> mies vaan lykkää lapsien tekoa joten ero, on miehen 2. kanssa 3 vuotta, mies vaan lykkää lapsien tekoa niin ero jne.... Tollastakaan naisella ei oo aikaa tehdä kovin montaa kertaa :/

Vierailija
19/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita iässäsi eronneita ja sittemmin perheellistyneitä.

Vierailija
20/100 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi tilanne kyllä :(

Ymmärrän paniikin hyvin, yli 30v sinkku ja haluaa perheen ja kello tikittää ja kovaa.. Korona aikana vielä kun muutenkin kaikki haperoituu kotiinsa..

Äkkiä kaikki deittipalstat ja Tinderit yms vaan tulille, jos vaikka vuoden sisällä löytäisit suhteen, joka kestänyt edes sen 6kk ja luotat kumppaniin ja hän olis samoilla linjoilla lapsesta (ennättää sitten yrittämään myös 1v. ennen lapsettomuushoitoja, jos niihin tarvetta mennä). 

Ja ihan rohkeasti niitä vähn nuorempiakin miehiä 24-29v sitten, sielläkin on varmasti monia jotka nuorena haluaisivat perheen ja uraa jo hetken aikaa tehty. Olettaen että muuten kemiat ja huumori on kohdillaan!

Äläkä nyt vielä hätäile, paniikki nappula käyttöön sitten kun olet 34v jos ei suhdetta ja lasta ole!