te joilla merkitykseton tyo, mista saatte virtaa elamaan? mulla ei ole muuta kuin perheeni (yhtaan vaheksymatta) ja tuntuu etten jaksa tata elamista.
miksei kukaan kertonut että elämä voi olla näin tylsää? miksei koulussa opeteta elämään? edes suurinpiirtein.
Kommentit (7)
Itse aloitin opiskelut tässä syksyllä ja on ollut ihanan virkistävää. Tuntuu kuin olisin nuori uudestaan, ja uudet ihanat jutut ovat mahdollisia. Joten älä ihmeessä vain marise, vaan tee asialle jotain. Et varmasti kadu.
nen. En jaksa enää.
Harrastuksiin ei ole varaa. Ystäviä ei ole negatiivisen asenteen vuoksi. Töitä on kuitenkin tehtävä kun on perhe elätettävänä.
että jaksan arkea kotona.
T. kolmen lapsen äiti, joista kaksi vaaitivia erityislapsia
Minulla ei ole kumpaakaan. Ei perhettä, ei edes miestä, eikä motivoivaa mukavaa työtä. Yksinäistä kotona, töissä ankeaa. Voit uskoa, että elämä on tällä tavoin rankkaa. Onneksi tulevaisuuden suunnitelmat antavat vähän toivoa. Koetan päästä tästä parempaan elämään.
Siis, jos sinulla on perhe, älä liikoja valita. Sinulla on paljon merkityksellisiä rakkaita ihmisiä. Olet tarpeellinen ja sinun elämässäsi on merkitystä. Työ ei ole elämän tärkein asia.
uuteen uraan ja ammattiin, sekä ystäviä paremman asenteen tähden. :)
Palkkaakin samalla saisit.
Hanki joku harrastus, jossa tulet tekemisiin muiden ihmisten kanssa. Liikunnan harrastaminen on piristää, ja auttaa jaksamaan.
Opiskeluista, iltalukio, lukion kursseja voi opiskella netissäkin ymmärtääkseni.
Kyllä se sisältö elämään tulee asenteesta! Tiedän ihmisiä, jotka syntyneet ja kuolleet samassa talossa, eivätkä koskaan käyneet ulkomailla ja kuitenkin eläneet tyytyväisinä.